Muusikoiden.net
07.06.2024
 

Livetoiminta »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: YAMAHA APX 600 elektroakkari keskiviikoksi keikalle
1
LiilaJokelin
30.09.2019 14:12:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moikka MuusikoidenNet!
 
Mulle kävi saatanan kusinen juttu. Matkustin Tampereelta keikalta su-ma välisenä yönä väsyneenä ja stressaantuneena Helsinkiin. Perille päästessäni oli mielessä vain yöunet. Niinpä lähdin pää sumussa junasta ja unohdin pitkäaikaisen, uskollisen ja hyväksi havaitun kitarani junaan. Juna oli Pendolino s152, vaunu 4 ja paikka 61. Juna oli perillä klo 00:33 Helsingin päärautatieasemalla ja siihen juna jäi nököttämään. Sinne yläparvelle missä tavaroita säilytetään, jäi kitarani. Mustassa kitarakassissa, jonka etutaskussa oli muutama tölkki laatuolutta.
 
Olen jo tässä vaiheessa maksanut itseni kipeäksi Löytötavaratoimiston palvelupuhelimeen soittaessani, saman lafkan nettipalveluista maksaessani ja VR:n asiakaspalvelupuhelimeen itkiessäni. Kaikki kivet on käännetty ja missään ei havaintoa kitarastani.
 
Mulla on keskiviikkona Helsingissä single/musavideo-julkkarikeikka Tenhossa, ja tarvisin kipeästi kitaran lainaan, sillä tuskinpa kerkeän saamaan omaisuuttani takaisin kahden päivän sisällä, ellei ihmettä tapahdu. Plussaa olisi tietysti, jos löytyisi tätä samaa mallia oleva, mä kun olen jo tottunut sen soundiin ja tuntumaan.
 
Eli malli oli:
Yamaha Apx 600.
 
Kuva minusta ja kitarasta on tässä:
https://www.facebook.com/photo.php? … &set=picfp.539771518&type=3&theater
 
Minulle voi soittaa tai laittaa sähköpostia asian tiimoilta. Kaikki apu on suuresti tarpeen.
 
Yst. Terv.
Liila Jokelin
0407159290
jokelinliila@gmail.com
 
musiikkiki
17.12.2019 13:24:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Löytyikö kitara? En tiedä mitään tästä kadonneesta yksilöstä, haulla löysin viestisi. Ajattelin hankkia APX 600:n. Harmittaa puolestasi :(
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «