Muusikoiden.net
21.05.2024
 

Etno, proge, latin »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kuha. (suomiprogea)
1 2 3 4 5 6 7 8 9
sub zero
23.02.2008 13:20:14 (muokattu 23.02.2008 13:22:20)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

voi vitsi, tajusin vasta eilen, että siinä melodiassa tosiaan on ne kaikki intervallit siinä, mitä sanotaan. pitäis varmaan hankkia muutkin biisit tolta levyltä, sitä soitettiin joskus keltaisessa päänsärkijässä.
 
tässä ketjun otsikossa lukee virheellisesti "suomiprogea". myspacessa yhtyeen sivulla sanotaan, että se on "christian rap" ja "bluegrass"
 
huile alimentaire et la nudité est la paix mondiale
plol
22.04.2010 13:50:13 (muokattu 22.04.2010 13:52:37)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Löytyisikö täältä henkilöitä, jotka mahdollisesti haluaisivat itse soitella Kuha.n kappaleita? Näitä olen mainostanut jo yhtyeen foorumeilla, mutta koska sinne kirjoitetaan kerran kuussa, ajattelin mainita myös täällä mistä viesti ehkä joskus tavoittaakin jonkun.
 
Eli, tarjolla olisi nuottien ja midien valepuvun ottaneita purukumiviritelmiä kappaleista Intervallit ja Kalifi Myy Mustaa Valoa, joista tässäkin ketjussa on näköjään käyty keskustelua. Kalifi oli työn alla yli kaksi vuotta ja lopputulos on ruma (esim. kaikki etumerkit ovat tilapäisiä ja kolmannessa osassa ensimmäisen tahdin alkuun eksynyt kahdeksasosatauko hankaloittaa hahmottamista siinä osassa), mutta oletettavasti ainakin joiltain osin tunnistettava kokonaisuus. Virheitä toki on ja niin paljon että ihan hävettää, mutta ei niitä kaikkia jaksa esiin kaivaa pirukaan. Väitän kuitenkin, että kokonaisuus tökkii soittajaa ainakin oikeaan suuntaan. Intervallit ovat mielestäni hyvin lähellä oikeaa, tai ainakin kaukana väärästä. Tiedä sitten.
 
Paketit löytynevät osoitteesta http://lonkero.eu/~kuhaa/ Olkaa hyvät.
 
Epämuusikko
22.04.2010 23:58:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Intervalli-biisin plokkauksen ei luulisi olevan liian vaikeaa.
 
Siinähän lauletaan vastaukset!
 
Ämpärit täyttyvät, mieli on iloinen.
plol
23.04.2010 00:14:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onhan siinä biisissä paljon muutakin kuin laulu. ;) Mutta Kalifin jälkeen Intervallit oli paljon yksinkertaisempi ja nopeampi rupeama, kun useampaan kertaan tulevien osien välillä oli vain vähän vaihtelua. Niin ja laulun jätin noista pois, koska ajattelin sen olevan huomattavasti soittimilla tuotettavia osuuksia helpompaa omaksua korvakuulolta. Ja koska olen laiska.
 
BobHope
23.04.2010 10:28:29 (muokattu 23.04.2010 10:28:45)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onhan noita molempia tullu itekseen tiluteltua ja plokkailtua. Intervallien tabit vaikutti oikein hyviltä. Voisin noita kalifin tabeja vaikka vähän korjailla syntikoiden osalta jos joskus kerkiän.
 
En se MINA ollut!
Continuub
30.08.2010 18:51:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mistäköhän löytäis nykyään noita kahta ekaa levyä(kuhakeisarin palatsi ja täältä tulee kuha.)?
 
löysin muusikoiden kautta kerran linkin tktktl:n videoon ja olen sen jälkeen ollut vannoutunut kuha.- addikti. Telekineettinen Testilaboratorio ja Tieteen Puolesta löytyy jo :D
 
Einherjar
30.08.2010 22:08:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Continuub: mistäköhän löytäis nykyään noita kahta ekaa levyä(kuhakeisarin palatsi ja täältä tulee kuha.)?
 
Mahtaapi olla, ettei niitä enää löydä ainakaan uutena mistään. Itse kelasin nettiä joskus aikoinaan aika tehokkaasti läpi näitä kahta levyä etsien, eikä niitä paljon eteen ilmestynyt. Omani bongasin lopulta käytettynä.
 
"Sanovat että osaisin miksata, mutta kyllä se viina mahtaa olla minun juttu" -Tuntematon miksaaja
Kibester
04.09.2010 06:23:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kerran päässy näkemään tämänkin livenä. Toimi todella hyvin, ja kyllä huomas ettei mitään muuta kun rautaisia ammattilaisia ollu soittamassa/laulamassa. Lämppärinähän joku tohtori piti luennon kartelleista.
 
Adoption periaatehan on laittaa vahinko kiertämään
Raimo
10.09.2010 22:39:08 (muokattu 10.09.2010 22:39:59)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mahtava bändi - vuosien varrella tuonut minulle paljon iloa. (Oma diggailuni on kyllä painottunut sinne alkupäähän ja herkkään demovaiheeseen mutta on noita uudempiakin tekemisiä vähän tullut seurattua)
 
Opiskeluaikoina tuli myös hakattua Kalevi Kamelin Kännipeliä studiossa ;)
 
womb.mixerman.net
Einherjar
11.09.2010 15:20:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuostapa tulikin mieleen, että onkos kellään hajua niistä miljoonia vuosia sitten Kuhan sivuilla olleista mp3:sta? Siellähän muistaakseni oli jotakin live-pätkiä ja demon tyylisiä tapauksia.
Niitä olisi loistavaa päästä kuuntelemaan taas, kun omat tuhoutuvat kovalevyn mukana aikoinaan.
 
"Sanovat että osaisin miksata, mutta kyllä se viina mahtaa olla minun juttu" -Tuntematon miksaaja
Raimo
11.09.2010 17:46:11
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei ole moisia tallessa. Mulla taitaa tossa silti olla heidän eka demonsa :P
 
womb.mixerman.net
Michikawa
16.12.2011 01:00:01
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meillä oli pienen trion cover-keikka muutama päivä sitten Cafe Mascotissa ja sisällytimme sekopäisenä hetkenä listalle myös Kuha.:een mainion biisin Intervallit. Tässä livetaltiointi keikaltamme:
 
http://www.youtube.com/watch?v=8SYohNoaPu8
 
Meni vaan hieman reisille, kun kykyni ei ihan riittänyt kitaran soittoon ja laulamiseen samaan aikaan. Miksaus myös hieman rajoitti laulun tarkkaa kuulemista, mutta hauskaa oli kaikesta huolimatta!
 
http://www.jamendo.com/artist/celestial.aeon.project
Juiffi
29.06.2012 14:29:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olisikohan kellään tallessa noita tabeja, linkki ei toimi enää ja kalifia tekisi mieli soitella.
 
Continuub
30.06.2012 16:26:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juiffi: Olisikohan kellään tallessa noita tabeja, linkki ei toimi enää ja kalifia tekisi mieli soitella.
 
Mulla löytynee.. mihin osotteesee lähetän??
 
Qoshovius
11.07.2012 00:16:58
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kellään (sisäpiirin) tietoa yhtyeen tilanteesta? Pelottaa että lopettavat, kun tätä hiljaiseloa on ollut jo jonkin aikaa. :(
 
Responsible people don't go around their nipples twisted.
Juiffi
16.07.2012 02:22:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tein äsken pienimuotoista tutkimustyötä. Kaikki orkesterin jäsenet näyttävät kadonneen internetistä vuoden 2009 jälkeen. Todella harmisllista, jos bändi on päässyt hajoamaan. Veistä suolaisessa haavassa kääntää lisäksi se, etten ehtinyt näkemään pumppua livenä.
 
Continuub
18.07.2012 22:07:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kyllä olen vielä viime vuonna jutellut laulajan kanssa fb-viestien välityksellä..
 
Johnnyk
02.02.2013 10:29:48
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huom! Olet kirjoittamassa yli 198 päivää vanhaan aiheeseen!
 
Joo saisivat kyllä aktivoitua pikkuhiljaa.
 
Nyt vasta sain kuunteluun hei täältä tulee kuhan ja on muuten loistava levy tämäkin.
 
http://juhlakaivuri.net/
Qoshovius
16.12.2013 23:42:42
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huom! Olet kirjoittamassa yli 317 päivää vanhaan aiheeseen!
 
Jokohan tämä on kuopattu? Vai onko 2014 tulossa uusi syyskiertue? Nyt, myyrät, suu auki niin saadaan vihdoin infoa.
 
Responsible people don't go around their nipples twisted.
Einherjar
17.12.2013 02:50:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vasta itsekkin kävin kaivelemassa foorumia, mutta kovin kuollutta tuntuu olevan.
Ei siinä, jos eivät levyä tekisikään justiinsa nyt, mutta keikka olisi kiva.
 
"Sanovat että osaisin miksata, mutta kyllä se viina mahtaa olla minun juttu" -Tuntematon miksaaja
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8 9

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «