Muusikoiden.net
21.05.2024
 

Etno, proge, latin »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Wigwam
1 2 3 4 521 22 23 24 25
Rokkariarvid
24.09.2003 14:32:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EDIT: Tämä olikin Wigwam - threadi.
 
Anteeksi että olen olemassa.
 
Heheh, Pitt The Elder... Lord Palmerstone! #DISH#
Ulander
26.09.2003 15:46:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Anteeksi että olen olemassa.
 
hehe. hyvä zhuhi...
 
Aivokalvo
04.10.2003 21:35:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllähän Wigwam on maailman paras bändi ja silleen, mutta mielestäni se Jukan ja Pekan lähdön jälkeinen wigwam on niin eri asia kuin aikaisempi ettei niitä voi edes verrata. Tykkään Being-levystä ihan mielettömästi, mutta myös toisaalta Wigwam plays Wigwam live-levystä. Mutta jos bändistä lähtee samaa aikaa maailman paras kosketinsoittaja ja maailman paras basisti, niin on sanomattakin selvää, ettei yhtye sen jälkeen enää ole entisellään.
 
Abloodeja Eric Claptonille: Clap ClapClap Clap Clap Clapclapclap
BaariMikko
04.10.2003 23:28:11
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mutta jos bändistä lähtee samaa aikaa maailman paras kosketinsoittaja ja maailman paras basisti, niin on sanomattakin selvää, ettei yhtye sen jälkeen enää ole entisellään.
 
Ei mielestäni vanhaa ja uutta Wigwamia ole edes syytä lähteä vertailemaan keskenään. Mutta muistuttaisinpa, että vaikka bändistä lähti helkkarin hyvä urkuri, tilalle tuli Nuclear Nightclubin ajaksi helkkarin hyvä synamies. Pedro Hietanen on joviaali ja musikaalinen mies, mutta Kotilaisen lennokkuus NN:llä on mielestäni juuri niitä ratkaisevia tekijöitä albumin hienouden suhteen. Vastaavia juttuja ei Lucky Golden Stripesilla eikä Dark Albumilla kuulla.
 
Semiin muuten tuli hankittua liput keskiviikolle ja perjantaille.
 
Korkeampien voimien väliintuloa odotellessa asioita voi ajaa myös itse.
Myydään vahvistin.
Aerodactev
04.10.2003 23:29:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Anteeksi että olen olemassa.
 
Omaan poiseditoituun postaukseeni viittasin.
 
ANDREY BOLSHAKOV - MACTEP OF CXPED!!!
Tsekkaa myös Kissapuhelin
voltasparta
06.10.2003 08:51:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

wigut on kovii, fairyport on jees, erityisesti pidän niistä unikoista. heheee. hieno kansitaide. nuclear nightclub on hyvä myös.. dark album ehkä kaikista parhain..
 
Ernesti
10.10.2003 13:26:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Wigwam on kova bändi!oon nähny livenä 3 kertaa ja paria alkupään levyä lukuunottamatta kaikki levyt löytyy. Itse en tykkää Titans Wheelistä erikoisemmin.. mielestäni parhaita levyjä on dark album.lucky golden ei taas kovin kummemmin säväytä(colossusta ja eddie and the boysia lukuunottamatta).nuclearhan on tietty huippu kans!
 
Minä olen valmis!!
diibadaaba
15.10.2003 22:11:49 (muokattu 15.10.2003 22:14:53)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse en tykkää Titans Wheelistä erikoisemmin..
 
Niin mites Titans Wheel on herrasväkeen uponnut? En ole kuullut kenenkään puhuvan siitä oikein mitään, paitsi että Tommi Liimatta haukkui sen Soundissa.
 
Itse tykkään kovasti. Siihen ei-vierastavasti suhtautuminen muiden wigu-levyjen jatkona kävi helposti, kun samana vuonna olin alkanut ylipäätään bändiä diggaamaan.
 
edit: Ai kylhän siitä näköjään joku muukin tykkäs.
 
There will come a time when you can even take your clothes off when you dance.
Pitkavirta
20.02.2004 14:47:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

! minunkin mielestä Titans Wheel on kovin hyvä levy !
 
Oppia ikä kaikki.
hamykakka
20.02.2004 15:11:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Titans Wheel ei ole pöllömpi yhtään. Vai on Light ages paska, en ole kuullut, mutta olen yrittänyt hankkia sitä huonolla menestyksellä. Ei löydy mistään...
 
I never gonna work another day in my life
1960-1980
23.02.2004 09:48:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Titans Wheel on aika tasapaksua. Ei siitä osaa oikein sanoa mitään. Bitesize on kyllä kova biisi.
 
randy
23.02.2004 13:52:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tässä tulee viikon Wigwam tietoisku:
Wigwam plays Wigwam liven ykköslevyn biisit nro 2 ja 8 on iskeny hirvittävästi. Muista biiseistä en muista tällä hetkellä yhtään mitään.
 
Lumiukolla on valkonen perse. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
Dunga
23.02.2004 14:06:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tälläkin hetkellä stereoista iskee ulos Wigwamin Fairyport, joka mielestäni onkin heidän paras levynsä. Hyvänä kakkosena tulee Nuclear Nightclub ja kolmantena Tombstone Valentine. Aivan mahtavaa materiaalia!
 
"I'm not normally a religious man, but if you're up there, save me, Superman!" --Homer Simpson--
osmonen
23.02.2004 18:18:49
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Wigwam on loistava yhtye ja varmaan paras suomalainen progebändi (tosin Pekka Pohjolan omista levyistä pidän vielä enemmän). Fairyport on kyllä Wigwamin paras levy ainakin minun mielestäni.
 
BaariMikko
23.02.2004 19:38:41
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Titans Wheel on aika tasapaksua. Ei siitä osaa oikein sanoa mitään. Bitesize on kyllä kova biisi.
 
Mun mielestäni sillä levyllä on liikaa kaikkea. Tuotettu liikaa, kaikki on niin hemmetin massiivista. Etenkin rumpusoundi on aika jyräävä, ja sen huomaa varsinkin livenä. Kettunen on kyllä vähentänyt sitä halonhakkuuta, mutta soitto on silti aikamoista mäiskettä. Stadionrokkia, sanoisin. Toki parempi kuin Light Agesin muovisuus(terveisiä TT Oksalalle), mutta jokunen raita olisi saanut jäädä käyttämättä.
 
Toivoisinkin, että seuraavan levyn tuottaisi Måsse.
Lisäksi olisi tietty kiva kuulla Kotilaiselta vähän soolojakin. Esa on kyllä Titans Wheelin ehdottomia valopilkkuja, esim. Bitesize, nimibiisi ja To The Other Side ovat astetta parempia juuri Kotilaisen maalailujen ansiosta.
 
kudusai
24.02.2004 00:05:01 (muokattu 24.02.2004 00:05:38)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Loistava bändi. Kaksi kertaa livenä tullut nähtyä. Kotilaisen soolot on pirun hienoa. Nuclear Nightclub on suosikkilevyni. Losing Hold on ehkä paras biisi, Fresh Garbagelta löytyvä live potkii mennen tullen Fairyportin version.
 
Titan's Wheelistä en erityisemmin pidä, mutta onhan siellä Bitesizen bassokuvio.
 
sikanaama
24.02.2004 12:14:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minun lempparini on Being. Loistava levy. Loistava yhtye. Gustavsonin ja Pohjolan aikainen Wigwam maistuu minulle parhaiten.
 
"Soitetaan metallia, ei pilata tätä juttua progella" -Valdemar
Pitkavirta
24.02.2004 13:04:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lisäksi olisi tietty kiva kuulla Kotilaiselta vähän soolojakin. Esa on kyllä Titans Wheelin ehdottomia valopilkkuja
 
Esa on kyllä melkoinen maisemataiteilija. sillä on hirveen iso valikoima vanhoja moogeja sun muita, hyvä kun siellä studiossa mahtui kävelemään. :)
 
Oppia ikä kaikki.
Artturi
20.05.2005 11:18:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Otetaas tämä ylös kun on bändi taas ajankohtainen!!
 
Some several moons?? Mielestäni selvä petraus edelliseen vähän vaisuun Titans wheeliin... Onko muut jo ehtineet tutustuun??
 
Tänään tehdään levylle perinteinen punaviinitesti (heh), mut muutaman ei-alkoholinhuuruisen kuuntelun perusteella löytyi paljon hyvää, osin jopa erinomaista matskua... Vähän taitaa vaan jo Jimbon ääni vedellä viimesiään, esim. Cloudy Dreamissa (pirun hyvä piisi muuten!!), mutta Rekku ainakin haluaa/jaksaa sooloilla ;-)
 
Yllätti positiivisesti!!
 
Planetist
20.05.2005 12:10:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minun lempparini on Being. Loistava levy. Loistava yhtye. Gustavsonin ja Pohjolan aikainen Wigwam maistuu minulle parhaiten.
 
aseta jotain ihan helvetin hauskaa tähän. hymiö.
Pastilli?
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 521 22 23 24 25

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «