Muusikoiden.net
22.05.2024
 

Etno, proge, latin »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Jucciz: Kasettiveijon paluu ja kosto
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Jucciz
08.06.2016 00:49:04 (muokattu 08.06.2016 01:25:18)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kas noin. Siellä on kolme uutta biisiä. Saa kuunnella ja kommentoida.
 
https://soundcloud.com/jucciz/
Shredator
08.06.2016 07:34:48
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jucciz: Kas noin. Siellä on kolme uutta biisiä. Saa kuunnella ja kommentoida.
 
https://soundcloud.com/jucciz/

 
Hyvän kuuloista meininkiä ja soundeissakaan ei valittamista. Leadkitara ehkä aavistuksen kovalla muihin nähden.
 
"If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking."
PJS
08.06.2016 12:23:40
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jucciz: Kas noin. Siellä on kolme uutta biisiä. Saa kuunnella ja kommentoida.
 
https://soundcloud.com/jucciz/

 
Onks lauluu kans?
 
"Constantly choosing the lesser of two evils is still choosing evil."
Jucciz
09.06.2016 00:18:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

PJS: Onks lauluu kans?
 
Kolme viimeisintä on sävelletty lauluiksi, kyllä. Sanoistahan se on lähinnä kiinni, niitä ei vielä nimittäin ole. Toivotaan, että jossain vaiheessa on. Lisääkin lauluja on tulossa, kunhan ehdin sovittaa ja äänittää ne. Nyt on hyvä draivi päällä.
antnis
14.06.2016 17:34:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jucciz goes americana toimii parhaiten. Siltikin ne edelliset progeilut tuntuvat omimmilta kyseiselle esittäjälle, niissä on semmoista keksimisen iloa.
 
Jucciz
15.06.2016 23:13:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

antnis: Jucciz goes americana toimii parhaiten. Siltikin ne edelliset progeilut tuntuvat omimmilta kyseiselle esittäjälle, niissä on semmoista keksimisen iloa.
 
Kaikki ne on silti mulle ittelle yhtä omia. Toki lähtökohta säveltämiselle on ollut toisissa vähän eri kuin toisissa. Noita progeteoksia tuskin kukaan tulee koskaan esittämään missään. Tai siis, mun puolesta saa esittää kyllä, mutta pidän sitä varsin epätodennäköisenä. Ainakin mun pitäis opetella uudelleen soittamaan ne, mikäli olisin kokoonpanossa. :D
 
Kyllä tässä varmaan vielä kaikenlaista musaa tulee tehtyä.
antnis
16.06.2016 11:31:10 (muokattu 16.06.2016 11:32:37)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jucciz: Kaikki ne on silti mulle ittelle yhtä omia. Toki lähtökohta säveltämiselle on ollut toisissa vähän eri kuin toisissa. Noita progeteoksia tuskin kukaan tulee koskaan esittämään missään. Tai siis, mun puolesta saa esittää kyllä, mutta pidän sitä varsin epätodennäköisenä. Ainakin mun pitäis opetella uudelleen soittamaan ne, mikäli olisin kokoonpanossa. :D
 
Kyllä tässä varmaan vielä kaikenlaista musaa tulee tehtyä.

 
Sääli olis jos noita edellisiä ei kukaan koskaan missään tulisi esittämään. (anteeksi kökkösuomi)
 
Zed
17.06.2016 10:40:55
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nämä ovat erittäin mainioita kappaleita. Juuri sopivaa kuunneltavaa syöttämään uusia kapuloita hiipuvan soittoinnostuksen nuotioon.
 
Elämäni on toisen kerroksen huoneisto, jonka avonaisesta ikkunasta heitellään huonoja CD-levyjä lumihankeen.
Jucciz
20.06.2016 23:04:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Zed: Nämä ovat erittäin mainioita kappaleita. Juuri sopivaa kuunneltavaa syöttämään uusia kapuloita hiipuvan soittoinnostuksen nuotioon.
 
Siellä on taas yksi lisää, jälleen jotain aivan muuta.
antnis
21.06.2016 00:59:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jucciz: Kaikki ne on silti mulle ittelle yhtä omia. Toki lähtökohta säveltämiselle on ollut toisissa vähän eri kuin toisissa. Noita progeteoksia tuskin kukaan tulee koskaan esittämään missään. Tai siis, mun puolesta saa esittää kyllä, mutta pidän sitä varsin epätodennäköisenä. Ainakin mun pitäis opetella uudelleen soittamaan ne, mikäli olisin kokoonpanossa. :D
 
Kyllä tässä varmaan vielä kaikenlaista musaa tulee tehtyä.

 
Sun pitää ottaa tuo kehuna noille ekoille eikä kritiikkinä uudemmille. Tää ihan uusin muuten on just hyvä instrumentaalina, ei kaipaa yhtään mitään!
 
jtpennane
21.06.2016 08:37:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jucciz: Siellä on taas yksi lisää, jälleen jotain aivan muuta.
 
Hyvä on boogie edelleen, mielellään näitä kuuntelee aamukahvia juodessa.
 
Juuh elikkäs
LeChuck
24.06.2016 13:18:29 (muokattu 24.06.2016 13:20:35)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaverin musikaalisuus herättää kieltämättä kateutta täälläkin päin.
 
Eihän näistä kappaleista löydä heikkoa lenkkiä hakemallakaan. Ihan priimaa tavaraa taas kaikki ja myös todella vaihtelevia eikä mitään yhdestä muotista veisteltyjä.
Varsinkin Kasettiveijo tapaa Marvin Gayen jazzahtava ja soulmainen tunnelma kolahti heti kättelyssä.
 
Kujanpäähän soittaa Kasettiveijon paluussa syntikkasoolon, oon etuoikeutettu. Oon itse iso Juhan musiikin ystävä.
 
Juu, osittain tämän takia tuli katsastettua ja onneksi tulikin.
 
Jucciz
24.06.2016 14:09:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

LeChuck: Kaverin musikaalisuus herättää kieltämättä kateutta täälläkin päin.
 
Eihän näistä kappaleista löydä heikkoa lenkkiä hakemallakaan. Ihan priimaa tavaraa taas kaikki ja myös todella vaihtelevia eikä mitään yhdestä muotista veisteltyjä.
Varsinkin Kasettiveijo tapaa Marvin Gayen jazzahtava ja soulmainen tunnelma kolahti heti kättelyssä.

 
Lämmin kiitos jälleen kommenteista! Näyttäisi siltä, etten pysty tuottamaan vain yhden tyylistä tavaraa, joten tehdään sitten yhtenä päivänä yhtä ja toisena jotain muuta.
 
Oikein riemukasta juhannusta kaikille - omani menee keikkaillessa, kuinkas muuten.
J.Hollström
06.07.2016 15:19:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuuntelin nää läpi. Hemmetin hyvää kamaa. Syvemmät analyysit sit joskus f2f.
 
Jucciz
06.07.2016 17:07:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

J.Hollström: Kuuntelin nää läpi. Hemmetin hyvää kamaa. Syvemmät analyysit sit joskus f2f.
 
Kiitos Juki kannustavista sanoista, laitetaanpa joku ilta sauna lämpimäksi ja rupatellaan. :)
monotone
06.07.2016 17:25:00
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jucciz:Näyttäisi siltä, etten pysty tuottamaan vain yhden tyylistä tavaraa, joten tehdään sitten yhtenä päivänä yhtä ja toisena jotain muuta.
 
Entäs jos yhtä ja toista yhdistelisi, tulisiko kolmatta vai todella jotain muuta?
Jucciz
06.07.2016 20:08:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

monotone: Entäs jos yhtä ja toista yhdistelisi, tulisiko kolmatta vai todella jotain muuta?
 
Täytyypä ottaa oikein asiaksi testata!
Jucciz
01.09.2016 23:39:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hurjaa, yli 3000 kuuntelua SoundCloudissa! Kiitos jokaiselle. :)
Osteri
04.09.2016 11:34:43 (muokattu 04.09.2016 11:47:56)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuuntelin biisit. Kostossa ja paluussa kuuluu soittajien osaminen ja herkkyys tilanteeseen ja tarjoavat leijuntaa. Muissa kappaleissa tietysti sen yhden soittajan. Noin muuten itse olen selkeämmän rytmin ja melodian diggaaja, siksi mieluiten kuuntelin Avaruuskantria. Se sai toistoa.
Mut joo, selkeästi kuulemme muusikkoa netissä :) Jatka.
 
- Rock ... erityisesti kasarirock ! -
LeChuck
14.09.2016 17:43:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näitä kyllä tulee edelleenkin kuunneltua säännöllisin väliajoin. Se on musta ehkä paras merkki siitä musiikki on hyvää kun siihen tulee palattua vielä useiden kymmenien kuuntelukertojen jälkeen..
 
Mielelläni pistän rahani likoon jos jossain välissä olis levyä tai jonkilaista kaupallista julkaisua tulossa.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «