Muusikoiden.net
21.05.2024
 

Etno, proge, latin »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: King Crimson
1 2 3 4 527 28 29 30 31
Gary Enfield
13.04.2024 16:10:53 (muokattu 13.04.2024 16:20:51)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

vanha_pieru: Tuopa oli mielenkiintoinen ja itselleni täysin uusi tieto! Kuitenkin kun asiaa hetkisen tutkii, käy ilmi, että itse asiassa kyseessä ei ole Frippin ja Byrnen yhteislevy, merkityksessä kokonainen albumi, vaan pelkästään Frippin sooloalbumi, jolla tuolla kyseisellä kappaleella Under Heavy Manners esiintyy myös David Byrne, pseudonyymin Absalm el Habib takaa.
https://en.wikipedia.org/wiki/God_Save_the_Queen/Under_Heavy_Manners
Onpa kyllä erinomaisen ärsyttävä kappale!
Tuon Frippin sooloalbumin mahdollisesta tyylillisestä samankaltaisuudesta tai eroavuudesta Talking Headsin tai King Crimsonin tuotantoon en osaa sanoa mitään, koskapa en ole sitä kuullut. Mun mielestä ainakaan tuo Under Heavy Manners ei kuulosta oikein kummaltakaan.

 
Frippin soolo Exposure on toinen suosikkini hänen tuotannostaan. En osaa sanoa, itse koen nuo kaikki aikansa kuviksi, joita Byrnen ja Talking Headsin vaikutus värittää. Byrnen vaikutus kuuluu Bluesoundsin Blackillakin. Sithän on vielä Enon ja Byrnen My Life in the Bush of Ghosts. Discipline jäi mulle hieman etäiseksi ja vaihtoon se meni jonkin ajan kuluttua.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 527 28 29 30 31

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «