Muusikoiden.net
21.05.2024
 

Funk, soul, hip hop, rap, reggae, r'n'b »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Amy Winehouse
1 2 3 4 5
dipshit
02.02.2008 13:18:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://viihde.mtv3.fi/uutiset/musiikki.shtml/606506?winehouse_amy
 
Juu ei sillä hyvin mene :/ sääli.
 
wilzhu
09.02.2008 02:25:32 (muokattu 09.02.2008 02:26:20)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos Amy Winehouse olisi mies, olisi hänen elämänsä kadehdittavaa rockarin rellestystä jota "kaikki" kadehtisivat. Nyt hän on ihmisten silmissä surullinen tapaus jota kaikki säälivät.
 
Elämä off.
ANtTIKRISTUS
10.02.2008 11:06:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos Amy Winehouse olisi mies, olisi hänen elämänsä kadehdittavaa rockarin rellestystä jota "kaikki" kadehtisivat. Nyt hän on ihmisten silmissä surullinen tapaus jota kaikki säälivät.
 
Turhuuspalstalla on useampikin tasa-arvokeskustelu...
 
I like my girls like I like my Scotch: 12 years old and mixed up with Coke.
Tympee Huttunen
10.02.2008 11:22:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos Amy Winehouse olisi mies, olisi hänen elämänsä kadehdittavaa rockarin rellestystä jota "kaikki" kadehtisivat. Nyt hän on ihmisten silmissä surullinen tapaus jota kaikki säälivät.
 
Aijaa? Kuka kadehtii jotain Pete Dohertya? Kyllä minusta tuo miespuolinen rockari putoaa aivan yhtä syvälle siihen surullisen tapausten kategoriaan.
Notefix
19.02.2008 13:24:33 (muokattu 19.02.2008 17:46:09)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voi olla että olen ainoa henkilö koko maailmassa mielipiteineni, mutta mä en tajuu tota Winehousea musiikillisesti. Ihan jees laulaja, mutta mun mun mielestä koko paletti on valovuosien päässä siitä, mitä soul kama parhaimmillaan on. Ei huonoa, mutta keskinkertasta. Vähän samat mietteet mulla on Alicia Keys:istä.
 
"Layers of layers of shit!"
Desmond Jones
19.02.2008 17:22:30 (muokattu 19.02.2008 17:25:04)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voi olla että olen ainoa henkilö koko maailmassa mielipiteineni, mutta mä en tajuu tota Winehousea musiikillisesti. Ihan jees laulaja, mutta mun mun mielestä koko paletti on valovuosien päässä siitä, mitä soul/kama parhaimmillaan on. Ei huonoa, mutta keskinkertasta. Vähän samat mietteet mulla on Alicia Keys:istä.
 
Voisitko sitten kertoa mitä se soul parhaimmillaan on? Tykkään yleensä paskasta, mut kylhän sitä parempaakin vois kuunnella.
 
Maybe I'll become a playboy, hang around in gay bars And move to the west side of town
Bee-äf
20.02.2008 08:03:53 (muokattu 20.02.2008 08:05:01)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voi olla että olen ainoa henkilö koko maailmassa mielipiteineni, mutta mä en tajuu tota Winehousea musiikillisesti. Ihan jees laulaja, mutta mun mun mielestä koko paletti on valovuosien päässä siitä, mitä soul kama parhaimmillaan on. Ei huonoa, mutta keskinkertasta. Vähän samat mietteet mulla on Alicia Keys:istä.
 
Onko se Soulia? Munsta se on enemmän tarkasti saundattua 50-60-luvun vaihteen R&B:ia jatsimausteilla. Ja ihan hyvä, ettei ole ruvennut miljoonatta kertaa raiskaamaan Motown-komppeja tai Funkrytmejä.
Minä kyllä tykkään biiseistä kovasti, ja lauluääni on sympaattinen, vaikkei mikään Aretha Franklin olekaan.
 
With one foot in yesterday and the other in tomorrow you end up peeing all over today.
Milkop
20.02.2008 12:31:25
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minä kyllä tykkään biiseistä kovasti, ja lauluääni on sympaattinen, vaikkei mikään Aretha Franklin olekaan.
 
Aika harva on :) Tykkään kyllä Amyn äänestä, kivaa kähinää.
 
"I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide
aikavaikea
20.02.2008 13:10:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Munsta se on enemmän tarkasti saundattua 50-60-luvun vaihteen R&B:ia jatsimausteilla.
 
Samoilla linjoilla. Ja mikä tärkeintä, noi on ihan oikeita biisejä hyvillä ja tarttuvilla melodioilla. Välillä jää sellainen pieni hajujälki, että mikäs biisi tämä nyt olikaan alunperin, kun aika lähellä tuttuja latuja hiihdellään, mutta ei se mitään. Ja lisäplussaksi lasken sen, että neiti on ihan itse ollut ymmärtääkseni kynäilemässä hittejänsä. Tykkään kyllä.
 
What do you think you're doing? That's no way to treat an expensive musical instrument!
Blue Moon
20.02.2008 14:18:55 (muokattu 20.02.2008 14:25:31)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En ole kuullut kuin "Back to Black" levyn ja mun mielestä siinä kuuluu monenlaiset mustan musan saundit 50-luvun loppupuolelta 70-luvulle asti, retrohenkisesti toteutettuna. En keksi minkä takia levyä ei voisi souliksikin kutsua. Melkoisen epäoleellista pohdiskelua kuitenkin.
 
Bee-äf
21.02.2008 10:27:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En ole kuullut kuin "Back to Black" levyn ja mun mielestä siinä kuuluu monenlaiset mustan musan saundit 50-luvun loppupuolelta 70-luvulle asti, retrohenkisesti toteutettuna. En keksi minkä takia levyä ei voisi souliksikin kutsua. Melkoisen epäoleellista pohdiskelua kuitenkin.
 
Ei kun Notefix valitti että eihän tämä maailman parasta Soulia ole - perinteisesti Souliksi käsitetään 60-luvun Motown-humpat, gospelhenkinen paisuttelu tai 70-luvun funkyily + viihteellisempi "panosoul". Ei Winehouse nimenomaan noita juttuja hakevalle varmaan kolahda.
Hirveän mustaa musiikkia se ei mun mielestä ole, enemmän brittihenkisen kodikasta retrobiittiä.
 
With one foot in yesterday and the other in tomorrow you end up peeing all over today.
Blue Moon
21.02.2008 10:34:38
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei kun Notefix valitti että eihän tämä maailman parasta Soulia ole - perinteisesti Souliksi käsitetään 60-luvun Motown-humpat, gospelhenkinen paisuttelu tai 70-luvun funkyily + viihteellisempi "panosoul". Ei Winehouse nimenomaan noita juttuja hakevalle varmaan kolahda.
Hirveän mustaa musiikkia se ei mun mielestä ole, enemmän brittihenkisen kodikasta retrobiittiä.

 
OK, samaa mieltä.
 
Notefix
21.02.2008 10:37:50
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, en siis halunnut sinänsä dissata mitään ja makuasiat on mitä on. Ajattelin vaan kysyä mitä jengi siinä näkee, kun en itse oikein ymmärrä.
 
"Layers of layers of shit!"
Sälski
28.02.2008 15:18:42
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Grammy vedot oli kyl hyviä ja se ilme kun hän voittaa pystin :)
http://www.youtube.com/watch?v=5v5o1oiWOcc&feature=related
 
Pysyis nyt elossa vaan mutta aika heikolta tuo näyttäisi, kiitteli muuten jotain kaveria vankilasta joka sai repeämään jostain syystä :D
 
It's not who votes that counts, it's who counts the votes.
ann4
29.02.2008 08:51:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Grammy vedot oli kyl hyviä ja se ilme kun hän voittaa pystin :)
http://www.youtube.com/watch?v=5v5o1oiWOcc&feature=related
 
Pysyis nyt elossa vaan mutta aika heikolta tuo näyttäisi, kiitteli muuten jotain kaveria vankilasta joka sai repeämään jostain syystä :D

 
Se tyyppi oli Amyn mies, Blake! :DD
 
Sälski
29.02.2008 14:43:47
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Se tyyppi oli Amyn mies, Blake! :DD
 
Ai! hih! had no idea..
 
It's not who votes that counts, it's who counts the votes.
Epämuusikko
02.03.2008 02:04:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En ole kuullut kuin "Back to Black" levyn ja mun mielestä siinä kuuluu monenlaiset mustan musan saundit 50-luvun loppupuolelta 70-luvulle asti, retrohenkisesti toteutettuna. En keksi minkä takia levyä ei voisi souliksikin kutsua. Melkoisen epäoleellista pohdiskelua kuitenkin.
 
Mikä siellä oli sitä retroa? palikkaversiointia menneiden aikojen meiningistä, vielä ylikoneellistetun mukamas köpön saundimaailman läpi vedettynä.
 
Ja jos jostain voisi antaa yhtä aikaa plussaa ja miinusta, niin se olisi Rehab-biisin laulun+stemmojen "no, no, no"- ihavvarmana koneella pykälälleen takakenostaminen, joka kylläkin kuulostaa vitun vängältä, mutta ei sellaiselta miltä se kuulostaisi "ihmisten tekemänä".
 
"Joskus annoin. Voi jumalauta sitä pieremistä"-Noir. Bustard #1
Blue Moon
02.03.2008 10:01:06 (muokattu 02.03.2008 14:37:53)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikä siellä oli sitä retroa?
 
Sävellysten ja sovitusten ideat oli pitkälti jäljitelty vanhoista jutuista.
 
ann4
08.03.2008 20:49:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse tykkään Winosta aika paljon. Jännä ääni sanoisin .
 
Tässä videossa se laulaa ihan älyttömän ihanalla soundilla !
 
http://youtube.com/watch?v=7oPslmsH7hA&feature=related
 
huihuihui.
 
Ossi
20.03.2008 15:12:42 (muokattu 20.03.2008 15:13:07)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulle kopsahtaa Winehousea kovemmin tämä toinen Amy. Nimittäin hurmaava Amy Anne Duffy, jonka soundi on vedetty samasta pakasta kuin edellisenkin, mutta joka raikkaine ja ryvettymättömine habituksineen viehättää huomattavasti enemmän kuin suttuinen ja toilaileva Winehouse. Öö.. siis jos saa ottaa esille tällaisia ulkomusiikillisia pointteja :)
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «