Muusikoiden.net
21.05.2024
 

Tuottaminen ja sovittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mixaaja ja Masteroija haussa hip hop/rap/trap.
1
RiGGe
19.09.2023 08:09:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Elikäss nääs, tilanne on kivi ja kanto. Demoja rupee olemaan jonkin verran kasassa, ja omaa äänenkäsittely taitoa vasta vuosi takana. Se ei kuitenkaan yllä vielä sille tasolle, että kokisi saavan biiseistä täyden potentiaalin irti. Jos sulta luonnistuu hommat, ja on jotain referenssejä näyttää, voisin näyttää omia, niin voitaisiin miettiä yhteistyötä. Oon valmis maksamaan työstä, niin, että molemmat on tyytyväisiä. Oman tyylin juuret juontaa 2000 luvun alkuun kun oon räbäyttelyjä ruvennut kuuntelemaan.(2011) Ekat nauhottelut ja siitä koittanut päivittyä aina uudempaan saundiin mitä on liikenteessä. Tyylit laahaa vähän perästä mutta biitit päivittyy, joku semmonen snadi tyylien sekotus siis juurista tähän päiväseen tarjontaan.
 
Laita ihmeessä viestiä jos kiinnostelee duunata!
 
RiGGe
19.09.2023 08:10:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyse siis vokaalien mixauksesta, ja lopuks masteroinnista. Ääniteknikot hox!
 
MC JoJo
17.05.2024 13:46:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

RiGGe: Elikäss nääs, tilanne on kivi ja kanto. Demoja rupee olemaan jonkin verran kasassa, ja omaa äänenkäsittely taitoa vasta vuosi takana. Se ei kuitenkaan yllä vielä sille tasolle, että kokisi saavan biiseistä täyden potentiaalin irti. Jos sulta luonnistuu hommat, ja on jotain referenssejä näyttää, voisin näyttää omia, niin voitaisiin miettiä yhteistyötä. Oon valmis maksamaan työstä, niin, että molemmat on tyytyväisiä. Oman tyylin juuret juontaa 2000 luvun alkuun kun oon räbäyttelyjä ruvennut kuuntelemaan.(2011) Ekat nauhottelut ja siitä koittanut päivittyä aina uudempaan saundiin mitä on liikenteessä. Tyylit laahaa vähän perästä mutta biitit päivittyy, joku semmonen snadi tyylien sekotus siis juurista tähän päiväseen tarjontaan.
 
Laita ihmeessä viestiä jos kiinnostelee duunata!

 
Mä voin tehdä, pistähän vähän lisätietoa projektista.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «