Muusikoiden.net
22.05.2024
 

Tuottaminen ja sovittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tuottaja hakusessa
1
HanneH
24.01.2019 19:10:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei! Etsin tuottajaa pop/rockballadille, jonka oon säveltänyt ja sanoittanut. Tarvisi tehdä siis soitinäänet, että olisi valmis pohja laulajalle äänitystä varten. Ei tarvitse olla kovin erikoinen, mutta pieniä toiveita sovitukseen olisi. Kappale on talviteemainen, joten olisi kiva, jos tekijä löytyisi pian.
 
lumppaaja
25.01.2019 10:14:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Paljonko olet valmis maksamaan? 1000e, 2000e ...
 
MC JoJo
17.05.2024 14:06:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

HanneH: Hei! Etsin tuottajaa pop/rockballadille, jonka oon säveltänyt ja sanoittanut. Tarvisi tehdä siis soitinäänet, että olisi valmis pohja laulajalle äänitystä varten. Ei tarvitse olla kovin erikoinen, mutta pieniä toiveita sovitukseen olisi. Kappale on talviteemainen, joten olisi kiva, jos tekijä löytyisi pian.
 
itse olen liittynyt palveluun vasta, no tuosta jouluteemasta mentiin ohi, mutta itse olen tuottaja eikä kukaan maksa tuottajalle 1000€/biisistä. Jos kiinnostaa voin tuottaa jatkossa, katsotaan jokin fiksu hinta per biisi. Sisältäen miksaus, masterointi, valmis demo wav 24bit PCM muodossa ja mahdollinen julkaisu striimauspaveluihin.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «