Muusikoiden.net
07.05.2024
 

Keikkapaikat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Esiintyminen palvelutaloissa, vanhainkodeissa
1
laulu
06.10.2021 22:26:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei!
 
Tiedän, että vanhusten hoitokodeissa käydään useimmiten keikalla ilmaiseksi, itsekin olen kerran ollut (Duo: laulu, kitara ja huilu) ja oli ilahduttava nähdä miten siitä tykättiin.
 
Tiedustelisin kuitenkin, että onko jollakin teistä kokemuksia, että jotkut vanhusten palvelutalot ottaisivat vastaan myös maksullisia esityksiä?
Tarkoitukseni on lähitulevaisuudessa ryhtyä esiintymään aiempaa enemmän ja itselleni luonteva ohjelmisto sattuu olemaan sellaista, että se sopisi hyvin kyseiselle ikäryhmälle.
 
jannu
12.10.2021 09:09:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

laulu: Hei!
 
Tiedän, että vanhusten hoitokodeissa käydään useimmiten keikalla ilmaiseksi, itsekin olen kerran ollut (Duo: laulu, kitara ja huilu) ja oli ilahduttava nähdä miten siitä tykättiin.
 
Tiedustelisin kuitenkin, että onko jollakin teistä kokemuksia, että jotkut vanhusten palvelutalot ottaisivat vastaan myös maksullisia esityksiä?
Tarkoitukseni on lähitulevaisuudessa ryhtyä esiintymään aiempaa enemmän ja itselleni luonteva ohjelmisto sattuu olemaan sellaista, että se sopisi hyvin kyseiselle ikäryhmälle.

 
Asiahan tuskin on yhdenkään yksittäisen palvelutalon käsissä, vaan kuntien ja yksityisten tapauksessa kulloisenkin palveluyksilön omistavan alan firman, eli niistä suunnista lähtisin itse kyselemään. Toki palvelutalojen omat esimiehet osannevat vastata kysymykseen kyllä/ei -pohjalta.
 
"You can't really be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel
laulu
14.10.2021 22:28:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jannu: Asiahan tuskin on yhdenkään yksittäisen palvelutalon käsissä, vaan kuntien ja yksityisten tapauksessa kulloisenkin palveluyksilön omistavan alan firman, eli niistä suunnista lähtisin itse kyselemään. Toki palvelutalojen omat esimiehet osannevat vastata kysymykseen kyllä/ei -pohjalta.
 
Kiitos vastauksestasi! Esimiesten (johtajiksi usein palvelutalojen nettisivuilla nimetty) yhteystietoja minulla onkin jo ylhäällä. Pitääpä katsoa vielä noita palveluyksikköjen omistajatahoja.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «