Muusikoiden.net
11.06.2024
 

Keikkapaikat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Virgin Oil Co - Helsinki
1 2 3
Pitkavirta
24.05.2006 13:00:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Just joo.. oltiin menos SMG:tä tsekkaa perjantaina, mut kun sisään kauhoo +40 tanttaa ja mesta näytti varsin tyyriiltä + poke oli varsin vittumaisen olonen, jäi tutustumisreissu lyhyeks. Joskus paremmalla ajalla sitte.
 
ei helkkarissa
Artist
27.05.2006 13:39:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No, tuli sitten eilen käytyä. Tilava paikka ja yläparvelta näkee hyvin jos näkee, ja lavan edustallakin oli yllättävän hyvin tilaa. Kalliit hinnat, ja bisse hyvin ohuessa kertakäyttötuopissa. Naurettavat patsaat lavan molemmilla puolilla. Ei kovin rock.
 
"And I've lost my light, for I toss and turn I can't sleep at night"
Leikari
06.06.2006 15:43:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Naurettavat patsaat lavan molemmilla puolilla. Ei kovin rock.
 
sen sisustuksen on suunnittelut joku Sakari Järvenperä tms.... muista niin tarkkaan
 
Soitetaan jamia!
Silas
12.07.2006 13:29:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mutta hei: "S-Etukortilla 1 euro alennusta Virgin Oilista ostetuista keikkalipusta."
 
Markettiketjun etukortilla alennusta rokkiklubin pääsylipuista... Bukowskia lainatakseni: mun sieluni yrjöää.
Kyllä mullakin toi kortti on ja varmaan tulee käytettyä kunhan tuolla tulee jotain mielenkiintosta vetoa eteen, mut jotenkin toi vaan tuntuu niiiiin väärältä...
 
Antero
28.07.2006 13:10:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Löytyykö paikasta mitään tekniikkaa?
Vähän hepposet nuo kotisivut. Ei löydy kuin ruokalista.
 
Capman
06.08.2006 04:11:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kävin just tsekkaamassa Järvisen Five Fifteenin ja pari cover-bändiä ko. paikassa.
 
Soundit oli aika puuroiset ja epätasaiset eri paikoissa. Mutta tilavalta ja siistiltä paikutti noin muuten. Aika sopiva paikka isommille orkestereille esiintyä. Hyvä lisäys Helsingin klubitarjontaan.
 
Safkat oli hyviä. Tai ainakin se pizza jonka söin. Drinkit oli hieman halvempia kuin On The Rocksissa...
 
muuan
07.08.2006 13:37:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kävin kans syömäs siel ja vinkkinä et pippuripihvi medium miinuksena oli aivan helvetin hyvä!!! Suosittelen!!!
 
Marzi
23.08.2006 13:14:51
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meen tuonne huomenna, sitten paremmin infoa tekniikasta...
 
Pidän ääntä, näyn kauas, olen.
Antero
24.08.2006 12:51:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuli jo käytyä. RMCn vermeitä. Menettelee. Liikkuvia ei ainakaan me saatu toimimaan.
 
Marzi
02.09.2006 15:55:55
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikäs niissä sitten?
 
Mitäs tuolla, lavalla parrisetti, olikohan 4 kutospuomia ja neljä liikkuvaa, etuvalona profiileja rajaimilla ja jokunen parri lavan yläkeulassa. osa tällä kertaa 201. Lisäksi salissa olikohan 10x washlight ja 8 spotlight. Olin kuulemma eka joka käytti talon systeemiä. Oman Atomicin nakkasin lautehille.
 
Juu ja RMC-osastoa. Oliks se pa Adamsonia tms. Roudaus manskulta jos on isolla autolla matkassa eikä parkkihalliin pääse. Muuten tasaista, mutta ennen hissiä superjyrkkä luiska. Apukädet paikalla ja kaikki toimi hyvin. Takahuone sillai, et discon möykkä ei häiritse, eikä roku eksy sinne.
 
Yleisön kannalta mukavan oloinen mesta, joka puolelta näkee lavalle. Ja vaikka tupa oli ihan turvoksissa, ei se tuntunut olevan ongelma.
 
Pidän ääntä, näyn kauas, olen.
duane
13.09.2006 13:04:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onkos tuolla vakkari talonmies/miehet?
 
The International Danelectro Boozing Society Of Finland #4
Marzi
19.09.2006 23:50:01 (muokattu 19.09.2006 23:50:41)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onkos tuolla vakkari talonmies/miehet?
 
Ei, vaan tyyppi vaihtuilee. Mut aina siel joku on vastassa toki.
 
Pidän ääntä, näyn kauas, olen.
duane
12.11.2006 00:45:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan kiva paikka oli, viime vkl oltiin Moses Hazyn kanssa E-Liikkeen vuosijuhlissa tuolla. Puitteet toimi hienosti, ainoa miinus monitorilandian sijoittamisesta PA:n eteen..
Ehkä tämän maan parhaat pizzat muuten tässä raflassa...
 
Behringer herättää täällä voimakkaita mielipiteitä puolesta ja vastaan mutta onhan se merkkituote t.mixiin verrattuna?
Herra Rapu
13.11.2006 12:27:49
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ehkä tämän maan parhaat pizzat muuten tässä raflassa...
 
Joo hyvät on safkat.
 
Ykösellä purkkiin!
FAT = MOTION
absqua
19.11.2006 18:00:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo hyvät on safkat.
 
Safkoista tosiaankin suuri plussa. Samaten rauhallisesta backstagesta.
 
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
Marzi
20.11.2006 16:50:42
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Safkoista tosiaankin suuri plussa. Samaten rauhallisesta backstagesta.
 
Komppaan. Vaikka bäkkäri onkin vähän mutkan takana, niin sinne ei disco pauhaa, eikä yleisö eksy vahingossa. Ja se monitorworldin paikkahan on vähintäänkin hassu. Mut minkäs mahdat. :D
 
Pidän ääntä, näyn kauas, olen.
Diablero
04.12.2006 22:02:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Markettiketjun etukortilla alennusta rokkiklubin pääsylipuista... Bukowskia lainatakseni: mun sieluni yrjöää.
Kyllä mullakin toi kortti on ja varmaan tulee käytettyä kunhan tuolla tulee jotain mielenkiintosta vetoa eteen, mut jotenkin toi vaan tuntuu niiiiin väärältä...

 
No ei se ainakaan artistilta ole pois tuo euro sentään
 
Omat ruumiintoimintoni hämmästyttävät minua joka päivä
LNA
15.01.2007 12:05:27
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siisti paikka. Tosi tunnelmallinen vetää, ja yleisöä riittää lämppäreillekin kun keikat aloitetaan sen verran myöhään. :)
ten
17.03.2007 09:37:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Käytiin soittamassa kepulaisten bileissä. Ihan hieno mesta. Ei mikään järin iso, mutta ehdottomasti TOP3-keikkamesta. Bäkkäri tosin on vähän pitkän matkan päässä lavalta ja roudaus toimii hassusti joko alakerran kautta rappusia ylös tai sitten vähän matkan päästä Manskulta tavarahissillä. Henkilökunta oli todella mukavaa ja KAHVI oli todennäköisesti parasta mitä olen ikinä juonut. Hyvä fiilis kaikin puolin.
 
THV-klubi #44. "Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis
sartanen
19.04.2008 10:21:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Monelta alkaa soitto yleensä?
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «