Muusikoiden.net
22.05.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Accept
1 2 3 4 5 6 7
Shredator
09.02.2024 08:45:42
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minusta kolmen kitaran Accept oli loistava Kulttuuritalolla. Paras keikka mitä olen heiltä nähnyt vuosien varrella.
 
Minkä sormet heittää, sen wahi peittää
sellisti
18.02.2024 20:56:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Shredator: Minusta kolmen kitaran Accept oli loistava Kulttuuritalolla. Paras keikka mitä olen heiltä nähnyt vuosien varrella.
 
Kyllä toimi minustakin hyvin Tampereella vuosi sitten. Aika makeet triplakitarakuvioinnit oli Fast as a Sharkin väliosassa..!
 
Metsän laidas munat jäi vetoketjun väliin / Kyllä siinä joutsenemo katsoi hyvin pitkään. -M. A. Numminen
Tuomoo
29.02.2024 00:04:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Uusi sinkku Humanoid on ihan perusvarmaa taattua Acceptia. Ei paha.
 
19.2.2021 never forget
Regalis Apertura
29.02.2024 09:27:51 (muokattu 29.02.2024 09:30:27)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuomoo: Uusi sinkku Humanoid on ihan perusvarmaa taattua Acceptia. Ei paha.
 
Taisi sulta jäädä linkki pois eli:
 
https://www.youtube.com/watch?v=LYPFFZFBBYY
 
Aika tutun ja turvallisen kuuloista. Ei kuitenkaan huonossa mielessä...
 
Heavymetalization
29.02.2024 15:05:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Omasta mielestä tuo videobiisi oli todella ankea ja väsynyt veto. Kuuntelin tosin vain kertaalleen. Asiaan voi vaikuttaa myös se että oma vuosikymmeniä jatkunut hevimetallihomma on tullut siihen pisteeseen, etten enää kestä ollenkaan geneeristä perusheviä, vanhaa tahi uutta (tätä en olisi ikinä eskonut). Ja kovin geneeristä Accept on viimeisillä levyillään ollut. Kuten Udokin.
 
Harmi sinänsä.
 
Stalingrad-levystä asti olen odottanut uutta Blood Of The Nationsia, joka oli hämmentävän hyvä ja nokkela levy, moderni klassikko omissa kirjoissani jopa. Toki myös Tornillo oli silloin raikas tuulahdus. Sen jälkeen tulleet levyt tuntuvat kaikki samasta tuubista tikistetyiltä, pettymystä pettymyksen perään. Yksittäisiä hyviä/erinomaisia biisejä seassa silti. Viimeisistä viidestä levystä (tuleva mukaanlukien) saisi kasattua luultavasti yhten todella kovan levyn.
 
Tuomoo
29.02.2024 21:56:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Heavymetalization: Stalingrad-levystä asti olen odottanut uutta Blood Of The Nationsia, joka oli hämmentävän hyvä ja nokkela levy, moderni klassikko omissa kirjoissani jopa. Toki myös Tornillo oli silloin raikas tuulahdus. Sen jälkeen tulleet levyt tuntuvat kaikki samasta tuubista tikistetyiltä, pettymystä pettymyksen perään. Yksittäisiä hyviä/erinomaisia biisejä seassa silti. Viimeisistä viidestä levystä (tuleva mukaanlukien) saisi kasattua luultavasti yhten todella kovan levyn.
 
Täytyy jossakin määrin allekirjoittaa tämä. Muistan, kun eka sinkku Blood Of The Nationsilta tuli ekaa kertaa toukokuun lopulla Radio Rockilta, leikkasin juuri nurmikkoa, ja olin todella yllättynyt, että tämähän kuulosti vallan loistavalta. Tornillon ääni miellytti korvaa välittömästi. Ja koko levy oli kyllä hyvä, ja on edelleen.
 
Stalingradista tykkäsin myös, mutta sen jälkeiset levyt ovat olleet harmillisen tasapaksuja. Ihan kuunneltavia kyllä, mutta eivät kuitenkaan sellaisia, että yksikään noista levyistä päätyisi omille suosikkilistauksille. Itse asiassa nyt kun katselin biisilistoja noilta muutamilta levyiltä, niin esim. Blind Ragen kappaleet näyttävät oudon vierailta nimien perusteella. Levy jäi ilmestymisensä jälkeen todella vähälle kuuntelulle, kuuntelin ehkä kertaalleen läpi ja siinä se. Sen sijaan Stalingrad ja Blood Of The Nations on tullut kuunneltua läpi, toinen viimeksi ihan hiljattain. Pitääpä ehkä antaa noille muutamille levyille uusintakierrokset vielä ennen uuden albumin julkaisua, josko ne muistuisivat mieleeni.
 
19.2.2021 never forget
Regalis Apertura
28.03.2024 09:35:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

The Reckoning tulevalta levyltä:
 
https://www.youtube.com/watch?v=yV8USmxRzw0
 
Parempi kuin Humanoid? Mun mielestä ainakin...
 
Heavymetalization
28.03.2024 20:47:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tykkäsin kans tuosta uudesta videobiisistä enemmän, hyvää rääkymistä Tornilloltakin. Wolfin maneereja kun kattoo, niin ei voi kuin todeta että "ukot jaksaa heilua" - kirjaimellisesti.
 
Ei tuo kappale sinänsä paljon kädenlämpöistä lämpimämpi ole, vaan ei jaksa valittaa. Nykyään ei ole varaa ottaa näitten legendojen uusia tuotoksia itsestäänselvyytenä, jos ne vaikka vähän keskinkertaisia olisivatkin.
 
mpekkanen
31.03.2024 00:16:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minusta tuo uusi videobiisi on todella kädenlämpöinen ja jos tämä on levyn parhaimmistoa, niin kyllä on taas keskinkertainen levy.
Mikähän siinä on, että bändit jotka onnistuvat kasarilla useamman kerran, eivät enää osaa tehdä hyviä levyjä. Itse ainakin kuuntelen ennemmin niitä vanhoja hyviä levyjä kuin yritän väkisin pyörittää näitä uusia todella mitään sanomattomia tekeleitä.
Eikä Accept ole ainoa bändi jonka terävin sävellyskynä tylsyi jo kasarin lopulla. Aika surullista, että aikoinaan kovastikkin fanittama bändi on nykyään ihan ö-luokkaa.
 
Sinep7
31.03.2024 11:02:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mpekkanen: Minusta tuo uusi videobiisi on todella kädenlämpöinen ja jos tämä on levyn parhaimmistoa, niin kyllä on taas keskinkertainen levy.
Mikähän siinä on, että bändit jotka onnistuvat kasarilla useamman kerran, eivät enää osaa tehdä hyviä levyjä. Itse ainakin kuuntelen ennemmin niitä vanhoja hyviä levyjä kuin yritän väkisin pyörittää näitä uusia todella mitään sanomattomia tekeleitä.
Eikä Accept ole ainoa bändi jonka terävin sävellyskynä tylsyi jo kasarin lopulla. Aika surullista, että aikoinaan kovastikkin fanittama bändi on nykyään ihan ö-luokkaa.

 
Kaikki parhaat biisit tehtiin kasarilla. Oli hienoa olla nuori silloin. Nyt vaan koitetaan, et josko vielä tulisi hitti kun väännetään samoista riffeistä 40 vuotta myöhemmin. Ei onnistu. Silti, Tornillo on kova vokalisti.
 
Regalis Apertura
31.03.2024 15:52:44 (muokattu 31.03.2024 17:56:49)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sinep7: Kaikki parhaat biisit tehtiin kasarilla. Oli hienoa olla nuori silloin. Nyt vaan koitetaan, et josko vielä tulisi hitti kun väännetään samoista riffeistä 40 vuotta myöhemmin. Ei onnistu. Silti, Tornillo on kova vokalisti.
 
Näinhän se menee suurin piirtein kaikilla pitkän linjan bändeillä. Kun ne "parhaimmat vuodet" on takanapäin varmistellaan vaan että pysytään fanien tietoisuudessa enemmän/vähemmän tasaisin väliajoin tekemällä uusia levyjä (oli taso sitten mikä tahansa). Pysytellään vaan samalla sapluunalla eikä välttämättä yritetäkään keksiä pyörää uudelleen ja uudelleen. Joskus se vaan toimii ja joskus toisinaan taas ei. Esim. Acceptilla ja ACDC:lla on vähän samantapainen tilanne. Kaikki oleellinen on jo tehty aikanaan ja nyt vaan pidetään huoli että muistutetaan säännöllisin(?) väliajoin olemassaolosta tyyliin "hei mekin ollaan yhä täällä vaikkei musiikillisesti niin timanttisesti enää lähtisikään kuin joskus nuorempana"...
 
mpekkanen
31.03.2024 16:05:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jossain haastattelussa Hoffmann kertoi, että ne voisivat kiertää soittamalla pelkästään Balls To The Wall hittejä, mutta koska uskovat edelleen, että vielä on tekemättä se paras levy, niin jatkavat uusien levyjen tekoa.
 
Muistan kun Metal Heart oli juuri ilmestynyt ja ostin sen kasettina Ruotsista. Siihen aikaan tuli monelta bändiltä todella hyviä levyjä, mutta ysärille tultaessa ne hyvät levyt sitten loppuivat lähes joka bändillä.
Hienoa että sai elää sellaisia aikoja, että noita hyviä levyjä ilmestyi.
 
Sinep7
01.04.2024 05:33:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mpekkanen: Jossain haastattelussa Hoffmann kertoi, että ne voisivat kiertää soittamalla pelkästään Balls To The Wall hittejä, mutta koska uskovat edelleen, että vielä on tekemättä se paras levy, niin jatkavat uusien levyjen tekoa.
 
Muistan kun Metal Heart oli juuri ilmestynyt ja ostin sen kasettina Ruotsista. Siihen aikaan tuli monelta bändiltä todella hyviä levyjä, mutta ysärille tultaessa ne hyvät levyt sitten loppuivat lähes joka bändillä.
Hienoa että sai elää sellaisia aikoja, että noita hyviä levyjä ilmestyi.

 
Tämä. Se ysäri oli kyl masentavaa aikaa vanhan liiton hevarille. Joskus 1997 Dickinson tekaisi Accident of birthin ja sitä kuunnellessa alkoi toivo herätä. Sen jälkeen alkoihin sit tapahtua pikkuhiljaa, metallista tuli suosittua taas.
 
StJerky
01.04.2024 15:28:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sinep7: Tämä. Se ysäri oli kyl masentavaa aikaa vanhan liiton hevarille.
 
Minulle masentavinta oli 1984-1991 suunnilleen, kun kaikki hyvätkin bändit alkoi kuulostamaan amerikkalaiselta tukkaheviltä ja vanhalenilta. Onneksi tuli grunge.
 
mpekkanen
01.04.2024 17:37:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

StJerky: Minulle masentavinta oli 1984-1991 suunnilleen, kun kaikki hyvätkin bändit alkoi kuulostamaan amerikkalaiselta tukkaheviltä ja vanhalenilta. Onneksi tuli grunge.
 
Milloinkas se Sammy Hagar tuli Van Haleniin, oliko 86 ja sen jälkeen meni sekin bändi piloille.
Näkemyksiä on monenlaisia ja itse pidän jotain 83-87 vuosia kaikista parhaana. Tuolloin kaikki bändit teki minusta onnistuneita levyjä, mutta viimeistään 91 grunge tappoi ihan kaiken. Myös thrash metallibändit meni pilalle ysärillä.
 
Accept teki Udon jälkeen kasarilla oikein historiallisen huonon levyn ja Russian Roulette jäi viimeiseksi oikeasti hyväksi levyksi.
 
mpekkanen
23.04.2024 16:27:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Wolf ja Mark kertovat uuden levyn biiseistä.
 
https://www.inferno.fi/uutiset/wolf … -uuden-levyn-saloja-biisi-biisilta/
 
StJerky
25.04.2024 18:02:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Soundissa ei tykätty https://www.soundi.fi/levyarviot/ac … emman-accept-levyn-kuin-bandi-itse/
 
Regalis Apertura
26.04.2024 09:29:04 (muokattu 26.04.2024 09:31:44)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

StJerky: Soundissa ei tykätty https://www.soundi.fi/levyarviot/ac … emman-accept-levyn-kuin-bandi-itse/
 
No nuo Soundin arvostelut on olleet ennenkin vähän sitä ja tätä kunnes olen omin korvin todennut että "höh tämähän oli paljon parempi kuin siinä arvostelussa" tai sitten jopa huonompikin vaikka kuinka olisi Soundissa hehkutettukin;)... Eli aika suhteellinen käsite.
 
Mitä tuohon "AI tekisi paremman levyn kuin Accept itse" tulee niin miksei sitten kaikki bändit anna tekoälyn laulaa/soittaa kaiken jos asia on niin yksinkertainen?
 
mpekkanen
26.04.2024 10:24:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Regalis Apertura: No nuo Soundin arvostelut on olleet ennenkin vähän sitä ja tätä kunnes olen omin korvin todennut että "höh tämähän oli paljon parempi kuin siinä arvostelussa" tai sitten jopa huonompikin vaikka kuinka olisi Soundissa hehkutettukin;)... Eli aika suhteellinen käsite.
 
Mitä tuohon "AI tekisi paremman levyn kuin Accept itse" tulee niin miksei sitten kaikki bändit anna tekoälyn laulaa/soittaa kaiken jos asia on niin yksinkertainen?

 
Ehkäpä se tekoäly tekeekin ne bändien levyt nykyään kun miltään orkesterilta ei ole tullut hyvää levyä useampaan vuoteen. Ei tule ainakaan minulle mieleen viimeisen 10 vuoden aikana esim.
 
carnation
26.04.2024 15:53:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mpekkanen: Ehkäpä se tekoäly tekeekin ne bändien levyt nykyään kun miltään orkesterilta ei ole tullut hyvää levyä useampaan vuoteen. Ei tule ainakaan minulle mieleen viimeisen 10 vuoden aikana esim.
 
Pelkästään viimeisen viikon sisään on julkaistu ainakin kuusi hyvää levyä.
 
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «