Muusikoiden.net
21.05.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Devin Townsend, pt. II
1 2 3 4 5188 189 190 191 192
Flow
27.09.2022 16:54:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Milkop: Toinen single, Call Of The Void: https://youtu.be/SpBO0RbLKJ0
 
Töissä ei pysty kuuntelemaan mutta toisaalta, ei minua oikeastaan edes kiinnosta :) Ainakin tuo edellinen biisi meni korvasta sisään ja toisesta ulos. Mitään ei jäänyt käteen.

 
Oli aika mitäänsanomaton länkytys.
 
Flow
27.09.2022 16:56:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Flow: Oli aika mitäänsanomaton länkytys. Edit. Mutta ehkä jossain muussa elämänvaiheessa olisi iskenyt.
 
carnation
27.09.2022 17:08:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ainakin minua miellyttävä pop-vaihde silmässä, kelpo biisejä nämä ja kasvavat kuuntelussa. Sieltähän saattaa tulla paras levy sitten Ghostin.
 
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
Milkop
27.09.2022 18:17:27
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Flow: Oli aika mitäänsanomaton länkytys.
 
Kieltämättä. Ehkä aika on vain ajanut osaltani ohi Devinin suhteen. Ja tuo fanipoikien -ja tyttöjen hehkutus kommenteissa on aina yhtä huvittavaa luettavaa :D No saahan sitä hehkuttaa, ei minua haittaa.
 
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
pehko
27.09.2022 18:36:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Milkop: Kieltämättä. Ehkä aika on vain ajanut osaltani ohi Devinin suhteen. Ja tuo fanipoikien -ja tyttöjen hehkutus kommenteissa on aina yhtä huvittavaa luettavaa :D No saahan sitä hehkuttaa, ei minua haittaa.
 
Vähän samaan tulokseen olen tullut itse myös. Ei vaan napostele. Aika kaukana Ocean Machinesta ollaan näillä biiseillä, kun mies sietä siihen jossainvälissä vertasi
 
Scrobble
27.09.2022 18:53:43 (muokattu 27.09.2022 20:12:15)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Se nyt vaan taitaa olla niin, että uusi musiikki ei samalta tekijältäkään iske suoneen samalla tavalla kuin se teki joskus 18-vuotiaana. Ihan sama vaikka mitä tekisi. Kyse ei ole edes musiikin laadusta (tai no ehkä vähän siitäkin) millään tavalla vaan kuuntelijan oman elämän realiteeteista.
 
Ihan ok nämä uudet biisit mielestäni. Tämän toisen kertsi on oikein hyvä mutta vähän tasapaksun pliisuja tuppaavat olemaan.
 
ramionparas
28.09.2022 07:00:53 (muokattu 28.09.2022 07:01:20)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Milkop: Kieltämättä. Ehkä aika on vain ajanut osaltani ohi Devinin suhteen. Ja tuo fanipoikien -ja tyttöjen hehkutus kommenteissa on aina yhtä huvittavaa luettavaa :D No saahan sitä hehkuttaa, ei minua haittaa.
 
Tuo on kyllä vähän myrkkyä Devin faneissä välillä. Kaikki mitä mies tekee on kultaa ja jos ei ole samaa mieltä niin siitä sitten tulee ihmettelyä :/.
 
Biisin ajattelin kuunnella kun lätty ilmestyy. Vähän kyllä lannisti kun näki jostain kommentin, että Anneke siellä taas on taustoja vetelemässä. Huoh.
Välillä toivoisi, että Devin unohtaisi tuollaisen wall of sound menon ja tekisi vaan tyyliin akustisia biisejä ilman mitään isompaa tuotantoa.
Kattellaan sitten kuukauden päästä millainen lätty sieltä tulee.
 
Iskusävelmä podcast! http://www.linktr.ee/iskusavelma
pehko
28.09.2022 09:01:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Anneken vois kyllä jo heittää roskikseen.
 
Scrobble
28.09.2022 17:03:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aika kevyessä taustaroolissa se siellä on ainakin tässä Call of the Voidissa. En edes tunnistanut häneksi vaan ajattelin, että siellä oli vain joku geneerinen naisääni hieman miksissä.
 
Guitaristi
29.09.2022 09:58:12
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hävettävän vähän olen Devinin tuotantoon kunnolla tutustunut, ja nyt olisi siihen aika. Mistä Devin Townsend Projectin albumista olisi parasta tarkempi tutustuminen aloittaa?
 
Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli?
pehko
29.09.2022 09:59:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Guitaristi: Hävettävän vähän olen Devinin tuotantoon kunnolla tutustunut, ja nyt olisi siihen aika. Mistä Devin Townsend Projectin albumista olisi parasta tarkempi tutustuminen aloittaa?
 
Ei mistään Projectin vaan otat ihan sieltä alusta Ocean Machinen, Infinityn ja Terrian.
 
Milkop
29.09.2022 10:10:58
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pehko: Ei mistään Projectin vaan otat ihan sieltä alusta Ocean Machinen, Infinityn ja Terrian.
 
Tämä on totuus. Project on ihan hattaraa noihin verrattuna. Jos rankempi materiaali ei pelota, niin Strapping Young Ladin City siihen vielä päälle.
 
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
ramionparas
29.09.2022 10:11:42 (muokattu 29.09.2022 10:12:19)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pehko: Ei mistään Projectin vaan otat ihan sieltä alusta Ocean Machinen, Infinityn ja Terrian.
 
Komppaan. Devin Townsend nimellä olevista levyistä kannattaa lähteä juuri tuossa järjestyksessä. Noi kolme ehdottomasti ne parhaimmat. Noi jos toimii, niin ottaisin käsittelyyn Devin Townsend Projectilta Ki ja Addicted. Jos rankempaa kamaa haluaa niin City ja Alien Strapping Young Ladilta.
 
Iskusävelmä podcast! http://www.linktr.ee/iskusavelma
Ali
29.09.2022 10:58:40
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse nostaisin Accellerated Evolutionin vielä Devinin kärkituotoksiin, ja tää levy saattas olla hyvä aloituslevy myös. SYLiltä nostaisin eponyymin album Cityn kanssa kärkeen; Alien ei mulle jotenkin ikinä ihan täysiä kolissut.
 
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less." Twitter - Discogs
pehko
29.09.2022 13:40:18 (muokattu 29.09.2022 13:43:17)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Alien on paras.
 
Jajos jotain Project levyä pitää mainita niin Ki ja Epicloudin bonarilevy. Contain Usin demolevy on myös kova.
 
Luthanasia
29.09.2022 14:46:22 (muokattu 29.09.2022 14:48:22)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olennaisimmat alkaa olla jo mainittu, mutta laitettakoon myös ihan hauska Devin Townsend -opas, joka on myös yllättävän pätevä. https://i.redd.it/yx05fqs334q21.jpg
 
Ocean Machinesta, Accelerated Evolutionista ja Terriasta itsekin aloittaisin. Jos mäiskettä haluaa, niin City ja SYL. Alien on best, mutta siinä on vähän enemmän pureskeltavaa.
 
Uudet sinkut nostavat varovaista toiveikkuutta levyn suhteen. Moonpeople vaati pari kuuntelua kunnes avautui, Call of the Void on ihan jees mutta tykkään alkuperäisestä hillitymmästä demosta enempi. https://www.youtube.com/watch?v=KVKwIgl9JLg (E: eka demo jne)
 
Mitättömyydestä kohti keskinkertaisuutta
Henri Henri Olavi
29.09.2022 20:15:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

City ja HATRHT on kovimmat mitä Devin on puskenut pihalle. Niistä kandee aloittaa ja siirtyä siitä pliisumpaan kamaan illan hämärtyessä ja puolison (tai kissan) kiehnätessä jaloissa.
 
Huomautan kuitenkin että minun argumenttini ovat laaja-alaisempia, tarkempia ja huolellisemmin perusteltuja kuin teidän muiden. -velipesonen
ekikoo
30.09.2022 21:32:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Liput hommattu Devinin Oulun keikalle vaikkei herrasta paljoa kokemusta ole mutta hyviä keikkoja kuulemma. Kiertueen nimi on uuden Lightwork-levyn mukainen mutta soittaako hän sitten koskaan muiden projektien biisejä, mikähän projekti tässä edes on kyseessä nyt...
 
I would if I could...!
pehko
01.10.2022 08:01:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ekikoo: Liput hommattu Devinin Oulun keikalle vaikkei herrasta paljoa kokemusta ole mutta hyviä keikkoja kuulemma. Kiertueen nimi on uuden Lightwork-levyn mukainen mutta soittaako hän sitten koskaan muiden projektien biisejä, mikähän projekti tässä edes on kyseessä nyt...
 
Kaikkea tulee sekasin, älä huoli. Tai ehkä just sen takia kannattaa olla huolissaan?
 
Stoalainen
04.10.2022 22:58:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Townsendin show Turun Logomossa 2019 on hienoimpia kokemiani elämyksiä.
 
Times like these.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5188 189 190 191 192

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «