Muusikoiden.net
22.05.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Children of Bodom
1 2 3 4 5167 168 169 170 171
allupatukka
18.09.2008 12:31:23
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Kuunnelkaa sinergyä. (hymiö)

 
On sitä kuunneltu ja enää se tilulilu ei saa muuta ku vihaseks. Voima ja asenne puuttuu täysin
 
En allekirjoita :P
Räkkipeli
18.09.2008 18:33:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sinergyn uusin tuotanto kyllä on ihan pätevää metallirokkia meikäläisen makuun. Ammattiatidolla tehtyä ja hyvän kuulostakin.
 
Asenteellisuudesta voi sitten olla montaa mieltä.
 
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
Deathrace King
18.09.2008 23:38:45
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei oo Bodom kyllä kahdella vikalla levyllään täysin vakuuttanut, vaikkeivat huonoja plättyjä olekaan. Omaperäisyys on kärsinyt. Kyllä noita plättyjä silti kuuntelee, mutta parhaiksi levyiksi taisi jäädä Hatebreeder, Follow The Reaper ja Hate Crew Deathroll.
 
Livenähän bändi toimii yhä todella hienosti ja aikamoinen kokemus oli nähdä Bodomiitit Wackenissa. Porukkaa oli valehtelematta Maidenin jälkeen toiseksi eniten ja tehtiinhän tuolla crowdsurffauksen maailmanennätys(yli 2100 aidan yli!). Jengiä lappas koko ajan niskaan, vaikka oltiin kattomas reilusti miksauskopin takana :D Itse veto oli rautainen, eikä huumoriakaan unohdettu(Rihanna coveri + Van Halenin Jump).
 
M.A.C.H.O. #24 "Don't stress with it, THRASH WITH IT!!!" www.chaoscreation.net CHAOS CREATION ETSII RUMPALIA!
metallicafan_
19.09.2008 19:50:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuo Bodomin foorumin osoite on vaihtunut.
Uusi osoite tässä http://bodomsuomi.urli.fi/
Kaikille ketä kiinnostaa!
 
Traditional
19.09.2008 22:50:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuo Bodomin foorumin osoite on vaihtunut.
Uusi osoite tässä http://bodomsuomi.urli.fi/
Kaikille ketä kiinnostaa!

 
Ymmärtäähän sen jos ei serverit kestä väkiryntäystä.
 
Musical violence since '05 Kiinnostaisiko Valvetronix?
metallicafan_
20.09.2008 16:50:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitäs tolla tarkoitat??
 
TKT
20.09.2008 16:54:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitäs tolla tarkoitat??
 
Että ilmeisesti niin paljon foorumille tullut uutta porukkaa, että tarviitte paremman servun.
 
Never forgive, never forget.
Väinämöinen
22.09.2008 16:27:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Livenähän bändi toimii yhä todella hienosti ja aikamoinen kokemus oli nähdä Bodomiitit Wackenissa. Porukkaa oli valehtelematta Maidenin jälkeen toiseksi eniten ja tehtiinhän tuolla crowdsurffauksen maailmanennätys(yli 2100 aidan yli!).
 
Ei saatana. Vuonna 2006 Bodomit olivat niin ikään Wackenissa, silloin taisi olla jokin kolminumeroinen pieni määrä noita crowdsurffaajia, mikä sekin tuntui älyttömältä.
 
"Support music, not rumors." - Chuck Schuldiner
Caught In The Between Frozen Semen
sandiego
22.09.2008 23:34:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

bodomi on aina siinä mielessä ollu vammanen bändi, että soittotaitoa kyllä löytyy, mut nuo biisit mitä ne julkassu on niin keskinkertasuuteen hautautuvaa. Alusta pitäen musiikillisesti muistuttanu britney spearsin kitarasankariversiota. Ajattomuutta ja syvyyttä tästä bändistä ei ole koskaan löytyny.
 
lord of this world
24.09.2008 13:17:53
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

UUsin levy on aika lailla Slayeriin ja jenkkiheviin kallella, joten ei enään uppoa niinkuin ennen. Tehty Slayrin faneja silmällä pitäen...
Tekisivät taas joskus, kotimaassaan samanlaisia kiertueita kuin jenkeissä.
 
Ystävä hyvä ÄLÄ LYÖ!!!
MV
24.09.2008 16:38:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tehty Slayrin faneja silmällä pitäen...
 
Tästä irtosi päivän naurut.
 
Are you madferit?
allupatukka
24.09.2008 23:09:35
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tästä irtosi päivän naurut.
 
Nohnoh, ei saa nauraa. Kaikkihan tietää, että bodomille on tärkeintä pitää Slayer-fanit tyytyväisinä... eiku...
 
Ei verijuoppo Slayeriltä kuulostaa alkuunkaan, ennemminki LoG tulee välillä mieleen (erityisesti Hourglass kunnellessa LoBodomya)
 
En allekirjoita :P
StoRBa
25.09.2008 10:12:08
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tekisivät taas joskus, kotimaassaan samanlaisia kiertueita kuin jenkeissä.
 
Ei taida riittää popula meillä täällä sellasiin kiertueisiin...
 
Kuuntele kun soitan!
jigsore
03.10.2008 00:15:26
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mm. The West Wingistä tuttu Rob Lowe juttelee COB:sta Jimmy Kimmelissä (~4:20->): http://www.youtube.com/watch?v=lLyNEvBG1pE
 
seikkailumielellä ja leikkimielellä
R2
03.10.2008 10:30:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Taasko se Rob Lowe on sekaantumassa lapsiin?
 
"Ruumishuone bluus, joka ruumis huus"
JoeHans
03.10.2008 11:28:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mm. The West Wingistä tuttu Rob Lowe juttelee COB:sta Jimmy Kimmelissä (~4:20->): http://www.youtube.com/watch?v=lLyNEvBG1pE
 
Imperiumissa oli mahtavaa uutisointia "CHILDREN OF BODOM JIMMY KIMMEL SHOW'SSA TäNääN KLO 23". Onhan se tietty melkein sama asia, kun joku näyttelijä mainitsee bändin ohjelmassa.
 
Trying is the first step towards failure.
redhat
03.10.2008 21:24:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Okei, itse en kuuntele bodomia mutta ärsyttää se että bodomista on tullut muotivillitys, joka jannulla bodomin paita päällä ja aina kun puhutaan hevistä niin se on bodom.
 
Tämä tietysti oma mielipide, mitä mieltä te bodomia kuuntelevat olette?
 
hermanhez
03.10.2008 21:41:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Okei, itse en kuuntele bodomia mutta ärsyttää se että bodomista on tullut muotivillitys, joka jannulla bodomin paita päällä ja aina kun puhutaan hevistä niin se on bodom.
 
Tämä tietysti oma mielipide, mitä mieltä te bodomia kuuntelevat olette?

 
ziisus! taas yks juippi, joka ei voi kuunnella musaa jota joku muukin kuuntelee. En nyt mikään bodomin suurkuluttaja ole, mutta se nyt on mun mielestä ennemminkin vain positiivista jos suosio ja kuuntelijakunta ovat kasvaneet. Se miten suosio itse bändin musiikkiin vaikuttaa, onkin sitten ihan toinen juttu. Blooddrunkissa on kyllä aistittavissa pientä laskelmointia siihen suuntaan mitä kuulijat ehkä haluaisivat kuulla. Alitajuista? ehkä. Vaikea mennä sanomaan. Tällänen fiilis vain tuli.
 
jos metsään haluat mennä nyt niin takuulla yllätyt...
hullu_ukko
03.10.2008 21:49:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Okei, itse en kuuntele bodomia mutta ärsyttää se että bodomista on tullut muotivillitys, joka jannulla bodomin paita päällä ja aina kun puhutaan hevistä niin se on bodom.
 
Tämä tietysti oma mielipide, mitä mieltä te bodomia kuuntelevat olette?

 
Mulla oli kerran bändi jolle tarjottiin miljoonasopimusta mut sit mä kieltäydyin ku se olis tarkottanu että meidän fanikunta kasvaa. Kuka ny haluis jossa posereitte teini hevi bändissä soittaa?
 
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Vedä käteen. Mitä varten pitää alkaa vittuilemaan ilman syytä, en edes ole aivoton mulkku joka vetää epämusikaalisesti hikisistä tabloista, vaan fiiliksellä ja korvalla.-Kondensaattori
-J.-
04.10.2008 12:54:34 (muokattu 04.10.2008 12:56:24)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Okei, itse en kuuntele bodomia mutta ärsyttää se että bodomista on tullut muotivillitys, joka jannulla bodomin paita päällä ja aina kun puhutaan hevistä niin se on bodom.
 
Tämä tietysti oma mielipide, mitä mieltä te bodomia kuuntelevat olette?

 
Voiko bändi valita faniensa iän?
Voiko bodom laittaa foorumilleen, että tästä lähtien kukaan alle 18-vuotias ei saa kuunnella meitä enää?
Voitko sinä tai minä kieltää niitä ''joka jannua'' pitämästä bodomin paitaa tai kuuntelemasta bodomia?
Tulet sie miulta hakemaan miun bodom paidat pois koska olen alaikäinen?
 
Elämässä on vaan joitan asioita jotka pitää hyväksyä, tästä asiasta on nyt vähän muodostumassa sellainen. Ihan turha itkeä, tuskin tulee muuttumaan jos 'bodomit' ei sitten repäse ja hajoa tai vaihda musiikkityyliä.
 
E: Nimim. bodompaitoja kaapissa.
 
Khamoun evripadi lets tuusimuusii....
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5167 168 169 170 171

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «