Muusikoiden.net
21.05.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Bruce Dickinson - soolotuotanto
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Tympee Huttunen
06.03.2007 18:08:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei kyllä tuo Anthology minua vakuuttanut. Ensimmäinen DiveDiveDive on ihan hyvä toki. Skunkworksin aikainen live on hirveiden kuvakulmien ystäville heikolla laadulla. Scream for me brazil taitaa olla taas jollain vhs-kameroilla kuvattu?
Flash
07.03.2007 11:55:45
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ensimmäinen DiveDiveDive on ihan hyvä toki.
 
Paitsi siinäkin häiritsee se, että huomaa parissa kohtaa vähän liian helposti, että kitaroita on vedelty uusiksi jälkeenpäin...
 
Scream for me brazil taitaa olla taas jollain vhs-kameroilla kuvattu?
 
Videomateriaali on koottu keikan videokankaita varten nauhoittavista kameroista, eli ei ole alunperin suunniteltukkaan julkaistavaksi.
 
Live Music Is Better!
Hirvi
07.03.2007 13:30:14
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Scream for me brazil taitaa olla taas jollain vhs-kameroilla kuvattu?

Videomateriaali on koottu keikan videokankaita varten nauhoittavista kameroista, eli ei ole alunperin suunniteltukkaan julkaistavaksi.

 
Hassua, että tuolla Anthologylla kuvanlaatu heikkenee tuoreempaan päin mentäessä.
Brazil -pätkän äänen laatu on myös huono. Olisi hyvä jos ääniraita olisi korvattu sillä, joka päätyi CD-versioon. Itse yritin pyörittää DVD:tä ja CD:tä samanaikaisesti paremman kuuntelunautinnon toivossa, mutta eihän se pysynyt kotikonstein synkassa minuuttia pitempään.
 
Svengaan kuin hirvi!
Spawn
07.03.2007 13:59:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse pidän Anthology-paketissa juurikin tuosta Skunkworksin aikaisesta livestä. Sehän on silkkaa parhautta jopa biisisensä osalta. DiveDive Livea pystyin katsomaan vain hampaat irvessä. Brucen ensimmäinen soololevy kun ei nappaa laisinkaan ja Janick Gersin soitanta ei miellytä. Scream for me Brazil on biisiensä puolesta tietysti loistava, mutta parit efektit ärsyttivät. Mielestäni todella hyvä dvd-paketti anyways.
 
"Hyvän nopeuden saavuttaminen vaatii paitsi kärsivällisyyttä, myös progressiivisuutta!" -Rumpali Kainuusta
yellow
19.10.2019 18:16:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vihdoinkin uutta Brucen sooloa:
 
https://metaladdicts.com/site/iron- … k7qeOeobfdvo319Vc8txCRMUY1oIb8l3WRY
 
Samjos
20.10.2019 12:50:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

yellow: Vihdoinkin uutta Brucen sooloa:
 
https://metaladdicts.com/site/iron- … k7qeOeobfdvo319Vc8txCRMUY1oIb8l3WRY

 
Tuostahan se on haastanu aiemmin noilla kirjakeikoilla mutta hieno juttu että jospa viimein saataisiin uusi levy sekä toivon mukaan jossain välissä joku kiertuekin vielä.
 
Regalis Apertura
20.10.2019 14:42:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Heh aika kiireinen herra kyseessä näköjään... Monta rautaa tulessa;). Toivottavasti ei vaan iskisi burnout. Juu vihdoinkin saatiin vahvistus tuosta tulevasta levystäkin.
 
Samjos
21.10.2019 10:03:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Regalis Apertura: Heh aika kiireinen herra kyseessä näköjään... Monta rautaa tulessa;). Toivottavasti ei vaan iskisi burnout. Juu vihdoinkin saatiin vahvistus tuosta tulevasta levystäkin.
 
Se kyllä Brucessa harmittaa että liian monta rautaa tulessa, eikä löydä aikaa tarpeeksi soolo-uralleen. Vaikka on noita lentojuttuja, firmaesiitymisiä, Maidenin kuvioita ym. mutta ei siltikään saa soololevylleen aikaa kun edellisestä levystä on jo monen monta vuotta (Tyranny Of Souls 2005).
Nämä uutisoinnit on vähän liioittelua kuitenkin, nämä mediat ovat vähän jäljessä ja pihalla näistä kuvioista joista me fanit olemme tienneet jo aikoja sitten. Bruce sanoi levystä jo yli vuosi sitten että sitä on tehty ja tulossa. Ihan samalla tavalla maininnut tuosta eikä siis ole varsinainen vahvistus, sitten kun tulee tiedot ilmestymispäivästä ym. kannattaa seurata tarkemmin. Hyvä juttu, mutta en vielä ihan pidättäisi hengitystä. Maidenilla kuitenkin ensi vuonna keikkoja ja myös mahdollinen levy tulossa.
 
Ruutukunkku
29.10.2019 10:38:32 (muokattu 29.10.2019 10:39:13)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minusta tuo levyn mainitseminen tuossa jutussa oli enemmänkin Brucen 'to do' -listan täytettä kuin varsinainen julkaisu-uutinen, eli en antaisi ihan hirveästi painoarvoa asialle. Odotan kyllä uutta irtomatskua paljon, joten toivotaan toivotaan, että julkaisu olisi mielummin pian..
 
You are number six
Samjos
29.10.2019 13:53:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ruutukunkku: Minusta tuo levyn mainitseminen tuossa jutussa oli enemmänkin Brucen 'to do' -listan täytettä kuin varsinainen julkaisu-uutinen, eli en antaisi ihan hirveästi painoarvoa asialle. Odotan kyllä uutta irtomatskua paljon, joten toivotaan toivotaan, että julkaisu olisi mielummin pian..
 
Toisaalta Bruce olikin jo mainnut että levy ei ole kuitenkaan tulossa vuoden 2020 aikana..eli odotellaan vaan rauhassa.
 
Regalis Apertura
29.10.2019 15:36:12 (muokattu 29.10.2019 15:37:45)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oho olen näköjään ollut kiven alla kun en ole vielä tuosta Maidenin tulevasta levystäkään ollut tietoinen... Tuskin kiertäisivät ilman uutta levyä vai miten on?
 
Samjos
29.10.2019 22:02:21 (muokattu 30.10.2019 11:28:17)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Regalis Apertura: Oho olen näköjään ollut kiven alla kun en ole vielä tuosta Maidenin tulevasta levystäkään ollut tietoinen... Tuskin kiertäisivät ilman uutta levyä vai miten on?
 
Tuosta ei ole kuin joku Kevin Shirleyn poistettu twiitti (vai olikos se facebookin puolella?) ja se vinkki että osa bändistä on nähty silloin tällöin Pariisissa. Muistaakseni ei ole missään vahvistettu virallisesti vaan pelkkiä huhuja ollut tämän tiimoilta.
Foorumeilla ollut kyllä juttua jos joku on bongannut tietoja joltain taholta.
 
shuffle
30.10.2019 15:11:07 (muokattu 30.10.2019 15:23:08)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kirjoittelin tuossa äskettäin blogin kaikista keikoista, jotka olen nähnyt alusta loppuun.
Niitä tuli 102, plus omat. Hämmentävin oli Bruce Dickinsonin keikka Töölönlahden puistossa noin vuonna 1994. Bruce soitti duuona kitaristin kanssa rekan peräkärryn päällä ja yleisöä oli noin sata.
 
Siitä keikasta on jäänyt hyvin vähän dokumentaatiota minnekään, mutta pojat, se tapahtui. Bruce on ymmärtääkseni esiintynyt kyllä 90-luvun loppupuolella myös jossain Töölönlahden ympäristössä jollain festarin tapaisella, mutta se oli eri keikka kuin tuo.
 
Tuo mistä puhun oli sellainen ilmainen tosi ex-tempore, pieni tapahtuma. Siellä oli rekan lavalla jotain suomibändejä tyyliin Wilma yms, ja sitten Bruce heitti siellä duuona setin. Lava oli siinä ihan sen sillan kupeessa mikä ylittää Töölönlahden ja Kaisaniemenlahden välisen joen, eteläpuolella.
 
Olen puhunut siitä keikasta aiemminkin täällä joskus vuosia sitten lyhyesti, kun se oli niin erikoinen. Varsinkin kun olin juuri pari vuotta aikaisemmin nähnyt Maidenin jäähallissa. Nähdä sitten Bruce sellaisessa intiimissä leirinuotio-meiningissä rämpyttelemässä oli erikoista.
 
Tympee Huttunen
30.10.2019 15:22:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

shuffle: Kirjoittelin tuossa äskettäin blogin kaikista keikoista, jotka olen nähnyt alusta loppuun.
Niitä tuli 102, plus omat. Hämmentävin oli Bruce Dickinsonin keikka Töölönlahden puistossa noin vuonna 1994. Bruce soitti duoona kitaristin kanssa rekan peräkärryn päällä ja yleisöä oli noin sata.
 
Siitä keikasta on jäänyt hyvin vähän dokumentaatiota minnekään, mutta pojat, se tapahtui. Bruce on ymmärtääkseni esiintynyt kyllä 90-luvun loppupuolella myös jossain Töölönlahden ympäristössä jollain festarin tapaisella, mutta se oli eri keikka kuin tuo.
 
Tuo mistä puhun oli sellainen ilmainen tosi ex-tempore, pieni tapahtuma. Siellä oli rekan lavalla jotain suomibändejä tyyliin Wilma yms, ja sitten Bruce heitti siellä duoona setin. Lava oli siinä ihan sen sillan kupeessa mikä ylittää Töölönlahden ja Kaisaniemenlahden välisen joen, eteläpuolella.
 
Olen puhunut siitä keikasta aiemminkin täällä joskus vuosia sitten lyhyesti, kun se oli niin erikoinen. Varsinkin kun olin juuri pari vuotta aikaisemmin nähnyt Maidenin jäähallissa. Nähdä sitten Bruce sellaisessa intiimissä leirinuotio-meiningissä rämpyttelemässä oli erikoista.

 
Dickinsonillahan oli se kausi Skunkworksin aikaan/jälkeen, kun tyyppi luuli ettei ketään kiinnosta enää hänen tekemiset ja noita pikkukeikkoja taisi olla aika tavalla tuolloin. Nousua soolouralle tuli taas kun Adrian Smith meni mukaan jengiin.
 
JohnJ
30.10.2019 16:34:10 (muokattu 30.10.2019 16:40:42)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

shuffle: Kirjoittelin tuossa äskettäin blogin kaikista keikoista, jotka olen nähnyt alusta loppuun.
Niitä tuli 102, plus omat. Hämmentävin oli Bruce Dickinsonin keikka Töölönlahden puistossa noin vuonna 1994. Bruce soitti duuona kitaristin kanssa rekan peräkärryn päällä ja yleisöä oli noin sata.
 
Siitä keikasta on jäänyt hyvin vähän dokumentaatiota minnekään, mutta pojat, se tapahtui. Bruce on ymmärtääkseni esiintynyt kyllä 90-luvun loppupuolella myös jossain Töölönlahden ympäristössä jollain festarin tapaisella, mutta se oli eri keikka kuin tuo.
 
Tuo mistä puhun oli sellainen ilmainen tosi ex-tempore, pieni tapahtuma. Siellä oli rekan lavalla jotain suomibändejä tyyliin Wilma yms, ja sitten Bruce heitti siellä duuona setin. Lava oli siinä ihan sen sillan kupeessa mikä ylittää Töölönlahden ja Kaisaniemenlahden välisen joen, eteläpuolella.
 
Olen puhunut siitä keikasta aiemminkin täällä joskus vuosia sitten lyhyesti, kun se oli niin erikoinen. Varsinkin kun olin juuri pari vuotta aikaisemmin nähnyt Maidenin jäähallissa. Nähdä sitten Bruce sellaisessa intiimissä leirinuotio-meiningissä rämpyttelemässä oli erikoista.

 
Onkohan ollut tämä? En nyt tiedä mitä tuossa Helsingin Auroran puistolla tarkoitetaan, kun samannniminen puisto löytyy Espoosta. Voihan se tietty viitata sairaalaankin, vaikkei nyt Töölönlahden puisto ihan sen vieressäkään ole. Vai olisko se voinut olla esim. Alppipuistossa?
https://www.setlist.fm/setlist/bruc … uisto-helsinki-finland-3df354f.html
 
Näemmä samana päivänä on vedetty myös Anttilan levyosastolla.
 
Metal meets the bone!
StJerky
30.10.2019 17:13:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JohnJ: Onkohan ollut tämä? En nyt tiedä mitä tuossa Helsingin Auroran puistolla tarkoitetaan, kun samannniminen puisto löytyy Espoosta. Voihan se tietty viitata sairaalaankin, vaikkei nyt Töölönlahden puisto ihan sen vieressäkään ole. Vai olisko se voinut olla esim. Alppipuistossa?
https://www.setlist.fm/setlist/bruc … uisto-helsinki-finland-3df354f.html
 
Näemmä samana päivänä on vedetty myös Anttilan levyosastolla.

 
Skunkworksia promosivat varmaan.
 
shuffle
30.10.2019 17:15:51 (muokattu 30.10.2019 17:20:59)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JohnJ: biisilista täsmää suunnilleen, mutta paikasta olen varma.
Se oli siinä Töölönlahden puistossa. Olen syntyperäinen stadilainen, ja asuin silloin samassa kämpässä kuin asun yhä siinä ihan vieressä. Pitkälti siksi lähdin katsomaan, kun ei ollut kotoa kuin muutama sata metriä.
 
https://www.google.fi/maps/@60.1777153,24.9364961,16z
 
Lava oli siinä siitä puisesta Töölönlahden sillasta noin 50 metriä etelään.
 
JohnJ
30.10.2019 17:55:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

StJerky: Skunkworksia promosivat varmaan.
 
Vuosi oli -94 joten varmaan Balls To Picassoa.
 
Metal meets the bone!
StJerky
31.10.2019 09:38:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JohnJ: Vuosi oli -94 joten varmaan Balls To Picassoa.
 
Ok. Silloin näin bändin Glasgowssa. Oli hyvä.
 
Regalis Apertura
31.10.2019 09:44:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muistaakseni tuota Skunkworksia en jotenkin jaksanut kuunnella heti ilmestymisvuotena kovin paljoa mutta näin jälkikäteen kuunneltuna tuolla on hyvätkin hetkensä (eli ei ihan paska levy kuitenkaan)...Ehkä vähän saman tyylistä kamaa tuli vähän liikaa joka tuutista (mm. grungea)?
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8 9

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «