Muusikoiden.net
21.05.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Wintersun
1 2 3 4 5271 272 273 274 275
pekkaharti
27.09.2005 18:36:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Loistava bändi, ja mielestäni livenäkin veti hyvin nummirockissa. Winter Madness tällä hetkellä paras biisi, yhtään huonoa biisiähän tuolta Wintersun-levyltä ei löydy.
 
tsekkaa: http://www.mikseri.net/kalpasaha
bodomreaper
27.09.2005 19:23:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

yhtään huonoa biisiähän tuolta Wintersun-levyltä ei löydy.
 
Olen samaa mieltä.Tuo Wintersunin levy on paras koskaan kuuntelemani levy.Biisit ja soundit ovat loistavat.
 
HEVI ON PASKIMMILLAANKIN PARASTA!!!!!!!!!
Deino
27.09.2005 19:24:37
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvä bändi, hyvä levy.
 
Perkele!
Prog
27.09.2005 19:38:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No, jos joku on kuullut imperanonia niin tietää millainen potentiaali on siinä kakkoskitaristissa. Ja jätkä on vasta 18 vuotias..
 
Ei tainnu tuolla Imperanonin debyytillä soittaa.
 
"After debut album Lauri Koskenniemi resigned from Imperanon. In summer 2004 Teemu Mäntysaari joined Imperanon."
 
Bändin sivuilta.
 
http://www.imperiumi.net/meduusa.php
 
Tuolla Tuskasta haastis.
 
J.Newkid
28.09.2005 10:30:22
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei tainnu tuolla Imperanonin debyytillä soittaa.
 
"After debut album Lauri Koskenniemi resigned from Imperanon. In summer 2004 Teemu Mäntysaari joined Imperanon."
 
Bändin sivuilta.
 
http://www.imperiumi.net/meduusa.php
 
Tuolla Tuskasta haastis.

 
Totta, Temppu ei soita Stainedilla, mutta Late tais olla itsekki 17-18v kun se nauhotettiin
 
____Dave Lombardo___ Kovin
Playboy
28.09.2005 10:55:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Wintersun on oma suosikki ja debyytti paras levy mitä ikinä olen kuunnellut..Monipuolisia biisejä, jotka aluksi saattavat kuulostaa vain sekasorrolta, mutta parin kuuntelukerran jälkeen aukenevat ''räjähtäen'' :) Omaa suosikkia ei pysty nimeämään, koska kaikki biisit ovat aivan loistavia.
 
Haku on ystäväsi..Muista se.
Herra Rapu
28.09.2005 12:03:11
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Heheee, oon kuullu että Teemu olis kova pilittäjä.
 
Ykösellä purkkiin!
† FAT = MOTION †
Defactor
28.09.2005 20:11:27
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaveri soitti ekan kerran Winter Madnessin, olin vähän että jahas osaahan toi rumpali soittaa jne. Kun olin itse kuunnellut vähän aikaa (pari kertaa läpi) kuulosti PALJON melodisemmalta ja paremmalta. Että näin.
 
Basistin aivot
28.09.2005 20:23:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

täytyy tunnustaa että on jääny mulla toi wintersunin musa vähä vähälle vaikka iha teemun takia ois kai pitäny kuunnella. sen vähän perusteella mitä sitä tunsin ku samalla luokalla oltiin, ni sanon vaan, että on se hemmetin hyvä soittaan. pillittämisestä en tiärä, aika kovis se oli ku viimeks näin. itsevarma itsensä.
 
kun illalla pulloa kallistaa, niin aamulla kalloa pullistaa. Pastilli?
Super-Jari
28.09.2005 20:25:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

täytyy tunnustaa että on jääny mulla toi wintersunin musa vähä vähälle vaikka iha teemun takia ois kai pitäny kuunnella. sen vähän perusteella mitä sitä tunsin ku samalla luokalla oltiin, ni sanon vaan, että on se hemmetin hyvä soittaan. pillittämisestä en tiärä, aika kovis se oli ku viimeks näin. itsevarma itsensä.
 
Voin lyhentää:
 
Olin Teemun kanssa samalla luokalla.
 
Dont shoot, let them burn!
Jaksu
28.09.2005 20:39:41 (muokattu 28.09.2005 20:40:33)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No hei kyllähän mäkin MELKEIN tunnen teemun :D se on mun kaverin eksän kaveri. hetken jopa chillas meiän kanssa tuskassa
 
rRAARh.
Decadetroll
28.09.2005 21:14:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllähän teemusta tullaan kuulemaan vielä, sen minä sanon. Mutta kyllä tällähetkellä mielestäni täydellisin levy on juurikin tuo wintersunin levy, Mäenpää on nero. Son kovempi ku sledge hammer ja matti nykänen yhessä :)
 
Everything is an End..
Jaksu
28.09.2005 22:18:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Välillä vetää vertoja jopa steven seagalille
 
rRAARh.
Decadetroll
28.09.2005 22:25:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No ehdottomasti.. Mutta ehkei kuitenkaan Chuck Norrisille! hmm... ja Van Damme on vanhaa kauraa.
 
Everything is an End..
KanZuu
28.09.2005 22:51:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllähän teemusta tullaan kuulemaan vielä, sen minä sanon. Mutta kyllä tällähetkellä mielestäni täydellisin levy on juurikin tuo wintersunin levy, Mäenpää on nero. Son kovempi ku sledge hammer ja matti nykänen yhessä :)
 
Vaikka Mäenpää on kova, niin ei se noin kovis voi kuiteskaa olla :D Okei Nykäsen se pesee, mutta ei Hammeria :D
 
Decadetroll
28.09.2005 23:11:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Okei, okei.. Mäenpää ei sentään puhu kitaroilleen (hmm?) tai sano joka biisin alussa "Trust me, I know what i'm doing.."
 
Everything is an End..
kammio
29.09.2005 12:47:00 (muokattu 29.09.2005 12:47:26)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ensi keväänä, vuodenvaihteessa olisivat menossa tutioon
 
Tuo studio on kylläkin vasta keväällä, tarkemmin toukokuussa.
Sivuilta lisää infoa..uunituoretta infoa..online NYT :D
 
Jack D
29.09.2005 13:24:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ooh, se uus levy on varmasti herkkua. Olin muuten poikien kans ryyppäämässä sillon ku ne Tico-Ticolla nauhotti, eli oon julkkis. Pitäs jostain löytää Wintermadnessin tabit ni vois "yrittää" soittaa sitä sooloa, aivan käsittämätön.
 
Jesus did it for the chicks.
Jaksu
29.09.2005 15:18:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pitäs jostain löytää Wintermadnessin tabit ni vois "yrittää" soittaa sitä sooloa, aivan käsittämätön.
 
http://www.mysongbook.com/tab-tab_download-id_tablature=57755.htm
sieltähän se löytyy :D ei oo helppo
 
rRAARh.
J.Newkid
29.09.2005 15:31:50
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Heheee, oon kuullu että Teemu olis kova pilittäjä.
 
Ohan se, mahtoton
 
____Dave Lombardo___ Kovin
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5271 272 273 274 275

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «