Muusikoiden.net
08.06.2024
 

Kitarat: soittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kielivalintoja??
1
musatuukka
08.03.2003 15:05:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minulla on ollut nyt lähiaikoina ongelmia soittaa noilla 9:n GHS - kielillä ja varsinkin sillä ohuimmalla E:llä kun sen kanssa ei meinaa tulla sweepeissä yhtään mitään ääntä ..syitä moiseen voi kai hakea 1.harjoittelusta 2.mikkien korkeuksista 3 tai sitten se on vain liian pienen kokonen mulle.
 
Pitäiskö ottaa 10 pussista se ohut E vai syyttää itseäni väärin harjoittelusta??
 
"Before anyone did anything,Elvis did everything."
Cletus Awreetus
08.03.2003 17:37:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minulla on ollut nyt lähiaikoina ongelmia soittaa noilla 9:n GHS - kielillä ja varsinkin sillä ohuimmalla E:llä kun sen kanssa ei meinaa tulla sweepeissä yhtään mitään ääntä ..syitä moiseen voi kai hakea 1.harjoittelusta 2.mikkien korkeuksista 3 tai sitten SE on vain liian pienen kokonen mulle.
 
Pitäiskö ottaa 10 pussista se ohut E vai syyttää itseäni väärin harjoittelusta??

 
Käytän itse 9-46 settiä ja mulla noi sweepit kyllä irtoo ihan hyvin. Väänteles vaikka niitä mikkejä ja tarkkaile sweep-teknikkaasi... kannattaa tietenkin käyttää sitä kielisarjaa, joka tuntuu sulle parhaimmalta.
 
Diego
08.03.2003 18:14:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä tilutan ja soitan muutenkin ghs zakk wylde setillä joka on 10-60... muut tuntuu liian ohuilta. Mutta tosi on että PAKSUJA kieliä saa tosissaan soittaa... mutta pidän niistä.
 
HEI OLEN DIEGO
mikko k
11.03.2003 05:08:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jos sweepeissä ei lähe tarpeeks ääntä niin vikana todennäköisesti on pikkaus tekniikka..
 
Brian May jr.
12.03.2003 19:17:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä mä noilla ohuilla pystyn tiluttelemaan.,..harjotusta lisää vaa.
 
A. Järvinen
15.03.2003 21:31:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyväksi havaitut, GHS 10-46.
 
SirWilho
17.03.2003 21:24:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mo perkele! Mikä on sweep? :-)
 
Bentley
31.03.2003 10:56:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pitäiskö ottaa 10 pussista se ohut E vai syyttää itseäni väärin harjoittelusta??
 
En kyllä noin lähtisi tekemään, kyllä se vika on jossain muussa juttujutussa. Itselläni on b-kielen kanssa onelmia kun se on liian alhaalla muihin kieliin nähden.
 
Mutta näin mainittakoon että käytän DR 9-54(? se ohuempi) ja daddarioihin verrattuna ne ovat aika samanlaisia mutta vähän parempia. En osaa sanoa mistä se "parempi" tulee, lieneekö kenties siitä että ne ovat kalliimpia ku daddariot :P
 
Mutta juuh!
 
For those who can't be without the music!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «