Muusikoiden.net
21.05.2024
 

Laulaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Taakse katsonut en
1
Selftimer
22.08.2023 17:14:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pasi & Pekka levyttivät CCR:n Looki Out My Back Door biisin suomeksi nimellä Taakse Katsonut En.
Sattuuko kenelläkään olemaan tuon kipaleen suomenkielisiä sanoja?
 
Ianuarius
22.08.2023 19:23:31
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kun mulle kerta on huomauteltu täällä piratismista ja tekijänoikeusjutuista niin eikös sanoitukset myös ole tekijänoikeuslain alaisia juttuja ja niiden levittäminen ilman lupia piratismia?
 
Your soundcard works perfectly!
nightbird
22.08.2023 20:14:01 (muokattu 22.08.2023 20:14:16)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ianuarius: Kun mulle kerta on huomauteltu täällä piratismista ja tekijänoikeusjutuista niin eikös sanoitukset myös ole tekijänoikeuslain alaisia juttuja ja niiden levittäminen ilman lupia piratismia?
 
Sanat nyt ovat sellaisia että ne voi kuka tahansa blokata kuuntelemalla levy, toisin kuin nuotinnokset.
Mielestäni ei ole synti niitä kertoa, sitä paitsi lyriikoiden jakaminen netissä näkyy olevan ihan laillista nykyisin, nuotteja ei näy levityksessä.
 
rintapek
23.08.2023 11:23:11
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ianuarius: Kun mulle kerta on huomauteltu täällä piratismista ja tekijänoikeusjutuista niin eikös sanoitukset myös ole tekijänoikeuslain alaisia juttuja ja niiden levittäminen ilman lupia piratismia?
 
On.
 
Tanssimusiikkipalstalla on "jelppikerho" . Nuotteja, sanoja ,sointuja, apua.
Jos Rape kysyy, et onko kellään ajo-ohjetta biisiin X ja Ripalla sattuu olemaan ja hän hyvää hyvyyttään laittaa sen sähköpostilla niin kyseessä on kahden henkilön yksityinen kirjeenvaihto jossa kukaan ei julkaise mitään.
Se on sallittua.
 
Onneksi maailmassa on paljon hyviä ja helppoja biisejä. Ei tarvitse soittaa huonoja eikä vaikeita.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «