Muusikoiden.net
17.05.2024
 

Laulaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mitä mieltä Auto-tunesta?
1
faq1
10.03.2023 07:05:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuinkahan yleisesti tätä käytetään? Toimiiko mielestäne
 
sepisti
10.03.2023 11:28:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

faq1: Kuinkahan yleisesti tätä käytetään? Toimiiko mielestäne
 
Autotunen käytön efektinä kyllä kuulee selkeästi. Jos tarkoitat autotunella laulujen virittämistä äänittämisen jälkeen esim. Melodynellä, niin sitä tehdään ihan älyttömän paljon. Etenkin pop-musan puolella ei varmasti viimeisen 15 vuoden aikana ole kovin montaa julkaisua tehty, jossa tuota ei olisi käytetty. Sama koskee etukäteen tehtyjä television musiikkiohjelmia.
 
Kefiiri
13.03.2023 11:21:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sepisti: Autotunen käytön efektinä kyllä kuulee selkeästi. Jos tarkoitat autotunella laulujen virittämistä äänittämisen jälkeen esim. Melodynellä, niin sitä tehdään ihan älyttömän paljon. Etenkin pop-musan puolella ei varmasti viimeisen 15 vuoden aikana ole kovin montaa julkaisua tehty, jossa tuota ei olisi käytetty. Sama koskee etukäteen tehtyjä television musiikkiohjelmia.
 
Siis ööh mikä on Melodynen ja Autotunen ero? Eikö Autotunea käytetäkään laulajan vireen korjaamiseen?
 
En ole musiikin asiantuntija.
rintapek
13.03.2023 17:39:09
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kefiiri: Siis ööh mikä on Melodynen ja Autotunen ero? Eikö Autotunea käytetäkään laulajan vireen korjaamiseen?
 
https://www.musicianwave.com/autotune-vs-melodyne/
 
Ei sillä, että mä kumpaakaan käyttäisin vaikka mun laulutaidoilla ehkä pitäis.
 
Onneksi maailmassa on paljon hyviä ja helppoja biisejä. Ei tarvitse soittaa huonoja eikä vaikeita.
Kefiiri
13.03.2023 18:30:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

rintapek: https://www.musicianwave.com/autotune-vs-melodyne/
 
Ei sillä, että mä kumpaakaan käyttäisin vaikka mun laulutaidoilla ehkä pitäis.

 
Kiitoksia, siinäpä oli selkeä esitys aiheesta.
 
En ole musiikin asiantuntija.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «