Muusikoiden.net
06.06.2024
 

Laulaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ollaanko me laulajat tosiaan näin harvinaisia?
1
trust
11.05.2003 10:24:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ootteko huomannut että täällä laulajat/laulukamat puolella ei hirveesti oo kirjoituksia. Onko meitä tosiaan näin vähän vai eikö me vain jakseta kirjoitella. Sitten vielä yksi juttu: Viime hetken vinkit mulle huomiseen pääsykokeeseen. Miten mä hoidan homman suosiolla himaan?
 
niitti
11.05.2003 15:59:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ota ääni pianosta! Ite olin hieman hermostunut omassa pääsykokeessani enkä ottanut säveltä pianosta... ja kaikenlisäksi vielä istuin laulaessani. :(
Ääni kulkee paremmin kun seisoo.
noh,silti pääsin sinne oppilaitokseen minne pyrin,kaikista sähläyksistä huolimatta. :)
Onnea siulle kovasti! ilmottele pääsitkö sinne!
 
"Sen kauniin kukan kadotin, enkä koskaan saanut takaisin."
Vilhelmus
11.05.2003 18:30:53
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Ääni kulkee paremmin kun seisoo.

 
Hmm.. =D
 
Äh. Näen Maheja kaikkialla.
Fortune
11.05.2003 18:33:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Hmm.. =D

 
Niinjust, miten ääni muka voi seisoa?
 
Öhöhöhö.
 
Eikun niin tietty, aaltoliike seisoo.
 
Minäkö pihalla?
Cornflake
11.05.2003 18:41:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

niitti:
Ääni kulkee paremmin kun seisoo.
 
Toisaalta kikkelihevissä on se ja sama seisooko. Kunhan kassit vain on puristettu nippusiteellä mukavan tiukalle, niin kyllä se kimakka virsi sieltä irtoaa.
 
Vaadimme bassonkielten hinnanlaskua ja lounaaltapaluurahaa!
trust
13.05.2003 11:10:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ota ääni pianosta! Ite olin hieman hermostunut omassa pääsykokeessani enkä ottanut säveltä pianosta... ja kaikenlisäksi vielä istuin laulaessani. :(
Ääni kulkee paremmin kun seisoo.
noh,silti pääsin sinne oppilaitokseen minne pyrin,kaikista sähläyksistä huolimatta. :)
Onnea siulle kovasti! ilmottele pääsitkö sinne!

 
Ei helvetti. Kyllä hävettää, meni meinaan aivan päin persettä. Onko kellään muulla samoja kokemuksia, että just tollasella hetkellä kaikki menee todella huonosti. Lähdin väärästä nuotista kun en oikeen tiennyt että missä mennään, kai se jännityksestäkin johtu,kun en oikeen viime aikoina oo ollu paljon muualla kun kotona treenaamassa ja tietysti välillä lenkillä jne. Täytyis varmaan vähä enemmän pitää yllä noita sosiaalisia taitoja. Onko kellään oikeesti mennyt aivan päin persettä ekat pääsykokeet ? Tein meinaan sellaisia virheitä mitä en koskaan tee kotona enkä myöskään keikoilla...
 
niitti
13.05.2003 19:04:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Trust! kävin mailaa siulle kauhukokemuksiani omasta pääsykokeestani. koita jaksaa lukee. *grin*
 
"Sen kauniin kukan kadotin, enkä koskaan saanut takaisin."
trust
13.05.2003 21:12:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Trust! kävin mailaa siulle kauhukokemuksiani omasta pääsykokeestani. koita jaksaa lukee. *grin*
 
Luin. Oli ihan piristävää kuulla, että noinkin voi käydä. Kiitokset siitä.
 

 
(Tulipas sitten kiitettyä julkisesti.)
 
Ville81
14.05.2003 01:29:33 (muokattu 14.05.2003 01:32:15)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toisaalta, aika monet mokaa pääsykokeissa. Kyllä ne arvostelijat silti näkee sieltä alta, kuka osaa laulaa/soittaa ja kuka ei.
Mun kämmäykseen kyseissä paikassa tämä ei pädekään...
 
Intohimo
14.05.2003 23:33:18
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Ei helvetti. Kyllä hävettää, meni meinaan aivan päin persettä. Onko kellään muulla samoja kokemuksia, että just tollasella hetkellä kaikki menee todella huonosti.

 
No, jos yhtään lohduttaa, niin mulla menee aina
kaikki skabat/pääsykoe-yritykset päin helwadaa.. mutta
ei kande lannistua.. Täytyy nöyrtyä aloittamaan taas
alusta, kyllä se jossakin vaiheessa palkitaan (toivottavasti).
 
"Hyvä itseluottamus lähentelee röyhkeyttä".
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «