Muusikoiden.net
21.05.2024
 

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Korg Pa700 fillit ei toimi
1
Syntikansoittaja
26.04.2024 17:50:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen tehnyt kompin Korg Pa700:lla. Äänitin kaiken komppiin itse, ja olen tehnyt komppiin yhteensä 4 variaatiota sekä 4 erilaista filliä. Fillit toimivat kompin muokkaustilan "esikuuntelutilassa" normaalisti (eli painike "record" - "Edit current style" - "menu" -"element trk controls" =esikuuntelutila. Kun soittelen tässä esikuuntelutilassa komppia ja vaihtelen variaatioita, myös erilaiset fillit toistuu normaalisti. Esim. Jos soitan ensin 1 variaatiota ja painan 2 variaatiota, näiden kahden variaation väliin tulee FILL 2.
 
Ongelmana on siis se, että kun olen tallentanut kaikki muutokset eli painanut kompin muokkaustilassa "Write style" ja poistunut muokkaustilasta User-valikkoon, missä tämä komppi sijaitsee ja nyt kun soitan tässä User-tilassa esim. ensin 1 variaatiota ja painan 2 variaatiota, niin nyt variaatioiden väliin tulee FILL 1 eikä FILL 2. "Auto fill" -näppäin on siis koko ajan ollut normaalisti päällä, jotta fillit toistuvat kompissa.
 
Eli osaisiko kukaan kertoa, on tässä Korg Pa700:n järjestelmässä jokin vika vai onko jokin asetus ollut päällä, joka vaikuttaa siihen, ettei tietty filli toistu siinä kohdassa, missä sen pitäisi toistua. Tätä filli- ongelmaa on ollut vain muutamassa tekemässäni kompissa, ei kaikissa.
 
Siis fillit toimivat normaalisti muokkaus- ja esikuuntelutilassa, mutta ei usertilassa.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «