Muusikoiden.net
17.05.2024
 

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tmi Soitinvelho / Timo Ahlqvist
1
Thomas
15.03.2023 11:18:19 (muokattu 15.03.2023 11:19:14)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hoi
 
Nyt on vähän semmoinen tilanne, että pitää kysellä hieman apua/informaatiota. Tarvitsisin tavoittaa Soitinvelhon synakorjaaja Timo Ahlqvistin. Kyselen täältä siksi että varmaan monet tällä foorumilla ainakin pääkaupunkiseudulla ovat olleet jossakin tekemisissä henkilön kanssa. Kyseinen herrasmies ei vastaa puhelimeen eikä viesteihin (minusta 3v edellisestä yhteydestä on ihan riittävä varoaika). Muuten ei olis niin väliä, mut mulle kelpais minun muutaman tonnin arvoinen syna takaisin. Onko kyseinen tyyppi edes Suomessa enää? Onko alalla?
 
Kaikki informaatio kelpaa, voi laittaa yv tai sposti thomas_iskanius@hotmail.com
 
Kiitoksia
 
tOrwas
05.07.2023 11:14:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joko Timo löytyi?
 
Ota yhteys Roland Scandinaviaan ja kysele jospa heillä olisi jotain johtolankoja.
 

 
Thomas: Hoi
 
Nyt on vähän semmoinen tilanne, että pitää kysellä hieman apua/informaatiota. Tarvitsisin tavoittaa Soitinvelhon synakorjaaja Timo Ahlqvistin. Kyselen täältä siksi että varmaan monet tällä foorumilla ainakin pääkaupunkiseudulla ovat olleet jossakin tekemisissä henkilön kanssa. Kyseinen herrasmies ei vastaa puhelimeen eikä viesteihin (minusta 3v edellisestä yhteydestä on ihan riittävä varoaika). Muuten ei olis niin väliä, mut mulle kelpais minun muutaman tonnin arvoinen syna takaisin. Onko kyseinen tyyppi edes Suomessa enää? Onko alalla?
 
Kaikki informaatio kelpaa, voi laittaa yv tai sposti thomas_iskanius@hotmail.com
 
Kiitoksia
 
"Itseasiassa... en mä ole kiinnostunut tuosta alkuunkaan, kunhan vaan kyselen!"
Thomas
05.07.2023 11:21:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tOrwas: Joko Timo löytyi?
 
Ota yhteys Roland Scandinaviaan ja kysele jospa heillä olisi jotain johtolankoja.

 
Moi
 
Kiitoksia vihjeestä, edelleen herra kateissa.
Selvittelen tilannetta , jospa tuon oman Moogin sais takaisin.
 
-T
 
kuukkelz
20.02.2024 12:24:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täällä sama homma, Timoa kaipailnen, vein synan huoltoon v.2018 ja mies ei vastaa puhelimeen tai viesteihin.
 
MustaKissa
29.03.2024 00:42:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Äsken googletin yritystunnuksen ja ainakin firman puhelinnumero on nykyään eri kuin verkkosivuilla. Sinänsä liiketoimintaa ei näy hetkeen olleen.
 
https://www.asiakastieto.fi/yrityks … oitinvelho/23699571/rekisteritiedot
 
Olipa kerran kissa ja paljon soittokalustoa.
otamatone
29.03.2024 18:44:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kun on noin pitkät ajat kuluneet niin eikös tosta kannattais tehdä jo vaikka yhteistuumin rikosilmoitukset ja mainita tapaukset ristikkäin niin viranomaisen selvittelyn kautta vois alkaa henkilö löytymään jos on olemassa.
 
R-konen
17.04.2024 11:45:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Viitisen vuotta sitten tuolla teetin kolmeen vintagesynaan huoltoja/Korjauksia. Erittäin ammattitaitoinen ja näki vaivaa/oli yhteydet hommata maailmalta osia. Viimeisen kanssa kesti melko pitkään ja yhteydenpito ei ollut sujuvaa, mutta sinällään laite tuli kuntoon eikä siinä ollut vilungin makua. Myöhemmin vielä olisin jotain laitetta sinne kiikuttanut, mutta en myöskään enää saanut yhteyttä. Kolmeen vuoteen en ole yrittänytkään.
 
Mielestäni ei ole "rikollinen huijari". En kuitenkaan tässä lähde arvailemaan syytä katoamiseen.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «