Muusikoiden.net
08.06.2024
 

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Korg M-1 patteri tyhjeni ja soundeja katosi
1
kaukopoika
13.10.2023 20:05:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan vähän liian kauan vitkuttelin patterin vaihdon kanssa, vielä lisää vitutusta kun sellaisia oikeanlaisia oli kotona valmiina!
 
Mutta asiaan, kesällä viimeksi sillä soittelin ja kun nyt menneellä viikoilla laitoin laitteen päälle, herjasi "battery low" No mähän vaihdoin sen patterin, kone nurin ja virta päällä, näinhän kai se kuuluu tehdä. Mutta kyllä se vanha patteri olikin sitten ihan tyhjä.
 
Nyt tulee joitain perus-soundeja, mutta melkein kaikki hauska ja hyödyllinen on kateissa ja joystick ei toimi lainkaan. Mulla on siihen Organ soundikortti ja sieltä löytyi todella paljon muutakin, kuin vain urkusoundeja ja joystick pelaa sen kortin ollessa paikallaan.
 
Tiedän kyllä että osaava saa netistä vaikka mitä ladattua siihen, mutta mä en osaa. Joten ostopalveluksi menee..mä asun Pohjos-satakunnassa, Karviassa, eli lähdetäänkö Porin, Tampereen, vai Seinäjoen suuntaan, eli näiltä kulmilta jos löytyisi apua, joko liike, tai yksityinen tekijä.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «