Muusikoiden.net
08.06.2024
 

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Nord Electro 2 / 61 mikä olisi käypä hinta?
1
Country Larry
06.08.2023 11:48:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Saako kysyä hintasuositusta käytetylle Nordille? Vähän käytön jälkeä mutta toimii ja mukaan saa originaali gig bagin ja taiwanilaisen tarvikepedaalin.
 
Katoin Ebaysta ja Reverbistä ja siellä pyyntihinnat olivat hieman hämmentäviä. Soitin on ollut mulla noin 8 vuotta enkä oikein muista mitä siitä maksoin.
 
Kengät joihin mahdun, ovat mulle liian pienet.
G.F
06.08.2023 17:00:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Country Larry: Saako kysyä hintasuositusta käytetylle Nordille? Vähän käytön jälkeä mutta toimii ja mukaan saa originaali gig bagin ja taiwanilaisen tarvikepedaalin.
 
Katoin Ebaysta ja Reverbistä ja siellä pyyntihinnat olivat hieman hämmentäviä. Soitin on ollut mulla noin 8 vuotta enkä oikein muista mitä siitä maksoin.

 
Nordien hinnat olleet aika kovassa nousussa. Itse myin samanlaisen (NE2/61)vuonna 2016 450e. En usko että hinta on tuosta juurikaan laskenut
 
Country Larry
06.08.2023 18:10:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

G.F: Nordien hinnat olleet aika kovassa nousussa. Itse myin samanlaisen (NE2/61)vuonna 2016 450e. En usko että hinta on tuosta juurikaan laskenut
 
Mä maksoin just jotain tuommosta itse.
 
Mnetin torilla on lähinnä ostoilmoituksia, Tori.fissa myydään NE2/73 mallia 1200€, Ebayssa ja Reverbissä on yli tonnin hintapyyntöjä ja pelkästä NE2 räkkimallista pyydetään semmosta 700-900€, eli uskoisin että hinta on lähempänä sitä kuin vuoden 2016 hintaa.
 
Kengät joihin mahdun, ovat mulle liian pienet.
G.F
08.08.2023 11:57:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Country Larry: Mä maksoin just jotain tuommosta itse.
 
Mnetin torilla on lähinnä ostoilmoituksia, Tori.fissa myydään NE2/73 mallia 1200€, Ebayssa ja Reverbissä on yli tonnin hintapyyntöjä ja pelkästä NE2 räkkimallista pyydetään semmosta 700-900€, eli uskoisin että hinta on lähempänä sitä kuin vuoden 2016 hintaa.

 
Voi olla joo. Itse en kyllä maksaisi niin paljoa. NE2 on kuitenkin vähän vanha laite. Ei ehkä niin se urkupuoli, mutta pianot ja etenkin synat
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «