Muusikoiden.net
08.06.2024
 

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Fairlight..
1
henris42
11.01.2024 07:52:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Heippa,
 
Mulla on ollut tässä ajatus tehdä lehti+videoartikkeli Fairlightista. Itse Peter Vogel on jopa jo antanut mulle jotain skanneja vanhoista manuskoista, skemoista jne, eli aika hyvältä vaikuttaa.
 
Mutta iso haaste on tossa että itse vekotin on aika harvinainen :).. kuitenkin sitä pitäisi käpistellä, että jutun juuri avautuisi.
 
Mahtaako täällä Suomessa olla kellään semmoista?
 
Br,
//Henri
 
lukethesis
11.01.2024 12:39:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tsekkaapa kirja "Synteettinen Suomi" tai kontaktoi kirjan kirjoittajaa, joka oli mahdollisesti haastatellut jotain omistajaa. Olen lukenut, mutten muista ulkoa kenellä oli.
 
Kyllähän nimittäin täällä käsittääkseni Synclaverit, Jupiter-8:t ynnä muut ovat pyörineet, niillähän on sitten väsätty rokki- ja iskelmätaustoja sekä mainoksia :D
 
YLE:llä oli aikoinaan ties minkälaista kalustoa, joten on hyvin mahdollista, että heillä on ollut. He kylläkin myös hanakasti luopu(i)vat kaikesta.
 
Mikrobittikin muuten teki artikkelin tästä joitakin vuosia sitten.
 
Prophet
11.01.2024 14:11:19 (muokattu 11.01.2024 14:14:24)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikös Matti & Teppo olleet sen osaomistajina jonkun kanssa? Onko "Mä tanssin hullun lailla" työstetty Fairlightilla?
 
Drawbars
24.01.2024 23:08:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Arturialla on CMi Fairlight plugin V-Collectionissa. Kuulostaa aika hyvältä mielestäni, mutta eipä ole ollut mahdollisuutta tutustua alkuperäiseen.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «