Muusikoiden.net
08.06.2024
 

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: saundi ja kaiuttimet
1
teemuh
13.12.2023 12:11:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aika palkitsevaa, laitoin vähän sattumoisinkin paremman kaiuttimen, isomman Genelecin kun mulla on ollut sähköpiano/keikkapiano kytkettynä pienempään Geneleciin ja vitsi on hienoa soittaa. Kun tuo toistaa pienemmälläkin volalla niin kivasti. Et melkein on tärkeämpää tuo kaiutin kuin synan saundi vaik tuossa vanhahkossa Yamahassa ihan hyvät perussaundit onkin
 
jsalo
14.12.2023 10:04:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

teemuh: Aika palkitsevaa, laitoin vähän sattumoisinkin paremman kaiuttimen, isomman Genelecin kun mulla on ollut sähköpiano/keikkapiano kytkettynä pienempään Geneleciin ja vitsi on hienoa soittaa. Kun tuo toistaa pienemmälläkin volalla niin kivasti. Et melkein on tärkeämpää tuo kaiutin kuin synan saundi vaik tuossa vanhahkossa Yamahassa ihan hyvät perussaundit onkin
 
Varmasti menee näin. Mikä malli Genelecistä sinulla on käytössä? Toistuuko bassot hyvin? Olen myös harkinnut kaiuttimien vaihtoa. Itsellä on vanhat KRK rokit 5 kaiuttimet + KRK subbari. Subbari kyykkää nopeasti, paitsi jos volume tosi alhaalla. Toki voi olla, että se on mennyt rikkikin.
 
Luulin kerran olevani oikeassa, mutta erehdyin ja olinkin väärässä.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «