Muusikoiden.net
07.06.2024
 

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Synahuoltoa pääkaupunkiseudulla?
1
mwarsell
29.08.2023 22:04:25 (muokattu 29.08.2023 22:05:37)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Synawelho on näköjään kadonnut jonnekiin niin kyselen, että korjaako joku taho pääkaupunkiseudulla tai edes Uusimaa-alueella syntikoita?
 
Minulla ei akuuttia tarvetta (knock wood), mutta jos joskus on niin haluaisin tietää kehen kääntyä. Kyse 70-90-luvun soittimista.
 
lukethesis
30.08.2023 10:50:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olis kyllä tarvetta, itselläkin. Yrityksen perustamisen paikka. Ei noita taida nimittäin muita olla. Eli joko korjaat itse tai hankit asiaa osaavia kavereita...
 
F-Musiikin pajalla taitavat tehdä Yamahaa kun tuovat kaiketi sitä maahan, mutta eivät mitenkään isommin vintage-soittimiin. Onko osaamistakaan, osia ei ainakaan.
 
nightbird
30.08.2023 15:14:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mwarsell: Synawelho on näköjään kadonnut jonnekiin niin kyselen, että korjaako joku taho pääkaupunkiseudulla tai edes Uusimaa-alueella syntikoita?
 
Minulla ei akuuttia tarvetta (knock wood), mutta jos joskus on niin haluaisin tietää kehen kääntyä. Kyse 70-90-luvun soittimista.

 
Olli Kaske on yksi ainakin.
Sitten myös aikoinaan oli Chydeniuksen Kari joka yhdessä vaiheessa hoiteli Roland Finlandin asioita kun se Fasusta erkani.
 
phantomime
24.10.2023 16:22:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itselläni olisi tarvetta saada pieniä fiksauksia tehtäväksi Roland JD-800 -syntetisaattoriin. Olisiko kenelläkään yhteystietoja kenellekään, kuka tätä 90-syntikkaa voisi korjata?
 
teemuh
13.12.2023 12:13:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

joo, jos pääkaupunkiseudulta löytyisi joku korjaaja minullakin voisi Korg X5D kaivata vähän huoltoa
 
G.F
14.12.2023 10:22:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

teemuh: joo, jos pääkaupunkiseudulta löytyisi joku korjaaja minullakin voisi Korg X5D kaivata vähän huoltoa
 
Käytin oman Korgin just kosketusnäytön vaihdossa F-musiikissa Vantaalla. Homma toimi hyvin
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «