Muusikoiden.net
21.05.2024
 

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Hyviä tarjouksia
1 2 3 4 594 95 96 97 98
JPQ
24.12.2009 21:14:09 (muokattu 25.12.2009 21:11:37)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei tarjous mutta:
http://www.soundsonline.com/free-orchestra
jostain syystä kolmannen (windows versio) paketin kanssa ongelmia toimii silti jotenkin.
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
250768
26.12.2009 09:57:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kuulosti hyvältä mutta ei toimi paketti 2 ja kolme 3 windows xp:ssä cubasessa mulla ainakaan onkos muut ladanneet?
 
Aina on palattu les pauliin mutta pitäähän ne kaikki kitarat läpi käydä.
Janie Jones
30.12.2009 10:59:02
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Iso satsi rumpuja Infinite Playerille (Kontakt-pohjainen, soundit käytettävissä myös Kontaktissa) vielä pari päivää 99 dollarilla. Group Buysta tarkemmin:
http://www.kvraudio.com/forum/viewtopic.php?p=3916321
 
She said: "Eh, I know you, and you cannot sing", I said: "That's nothing, you should hear me play piano" (The Smiths)
xulu
30.12.2009 11:40:31
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

250768: onkos muut ladanneet?
 
Meni mielenkiinto kun ei toiminu pahemmin ainakaan sillä stand alone playerillä.
 
the purity of German electronic music
JPQ
30.12.2009 12:57:16
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

xulu: Meni mielenkiinto kun ei toiminu pahemmin ainakaan sillä stand alone playerillä.
 
joo täälläkin se ongelma ainakin että viimeisen paketin (kuten jollain ulkolaisellakin) kanssa jotain häslinkiä ja mun korviini jousien sävy ei ollut mieluisa ja niiden takia lähinnä latailin ovat instrumentti ryhmä jossa valikoimaa saa itsellä erityisesti olla.
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
south_of_heaven
30.12.2009 23:39:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JPQ: Ei tarjous mutta:
http://www.soundsonline.com/free-orchestra
jostain syystä kolmannen (windows versio) paketin kanssa ongelmia toimii silti jotenkin.

 
Huvikseni latasin vain nähdäkseni mitä siinä on, vaikka omistankin Silver-version. Lakkasi sitten Silver versio tämän jälkeen toimimasta, mutta East Westin tuella saatiin homma taas pelaamaan.
 
Life in plastic, it's fantastic!
JPQ
31.12.2009 00:05:43
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

south_of_heaven: Huvikseni latasin vain nähdäkseni mitä siinä on, vaikka omistankin Silver-version. Lakkasi sitten Silver versio tämän jälkeen toimimasta, mutta East Westin tuella saatiin homma taas pelaamaan.
 
Harvinaisen surkea tuote ei voi siis suositella ja minä en tuon pohjalta ostane Eastwestin tuotteita ja siis sen mitä tuossa mukana suoraan sanoen kuten demobiiseistäkin arvelin ei kuulosta hyvältä korvaani... ainoat tosi isot samplekirjastot jota harkitsen enään on NI ja Yellow Tools tuotteita. Niistäkään en ole varma kumpaa enempi kummankaan tuesta en ole hyvää kuullut ja dongella etunsa ja haittansa...
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
south_of_heaven
31.12.2009 03:12:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JPQ: Harvinaisen surkea tuote ei voi siis suositella ja minä en tuon pohjalta ostane Eastwestin tuotteita ja siis sen mitä tuossa mukana suoraan sanoen kuten demobiiseistäkin arvelin ei kuulosta hyvältä korvaani... ainoat tosi isot samplekirjastot jota harkitsen enään on NI ja Yellow Tools tuotteita. Niistäkään en ole varma kumpaa enempi kummankaan tuesta en ole hyvää kuullut ja dongella etunsa ja haittansa...
 
Melko surkea tuote kieltämättä, mutta Play toimii mulla ihan ok hyvin yleensä. Ei mitenkään mahtavan stabiilisti, mutta pyörii. Soundit ovat mielestäni hyviä, mutta moottorissa on parantamisen varaa. Uskoisin kuitenkin, että päivitän joskus Gold-versioon.
 
Life in plastic, it's fantastic!
JPQ
31.12.2009 03:59:27 (muokattu 31.12.2009 04:00:06)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

south_of_heaven: Melko surkea tuote kieltämättä, mutta Play toimii mulla ihan ok hyvin yleensä. Ei mitenkään mahtavan stabiilisti, mutta pyörii. Soundit ovat mielestäni hyviä, mutta moottorissa on parantamisen varaa. Uskoisin kuitenkin, että päivitän joskus Gold-versioon.
 
jostain syystä kaikki muut samplekirjastot jota olen kuunnellut makuuni enempi tuosta näytteestä päätellen yltiökirkas tuo Eastwest ja suhteutan nyt klassisiin äänityksiin tämän jota omistan ja olen kuunnellut. ja hyvin yleensä mulla ei juuri koskaan ole ollut SampleTank enginen kanssa ongelmia jolla käytän itse Miroslav Philharmonikkia. ps. jotkut toki tarvii Hollywood soundia ja toiset jotain muuta minä ehkä perinteistä "lämmintä klassisen soundia"... ja ehkäpä toiseksi tärkein suomalainen idolini käyttää Miroslavia tosin sotkee oikeaan orkesteriin... play kyllä mitä äkkiä kokeilin toimi aika kivasti tosin plugaria Cantabile Litellä ja vain äkkiä kun ei löytynyt ehti soundia josta syntyisi biisiä idea.
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
south_of_heaven
31.12.2009 13:29:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä kysyn nyt tähän väliin vaikka tosta Miroslavista... Hommasin CE-version tuosta IK Multimedian 4x1-tarjouksesta ja vähän testaillut sitä, ja mietin, että saako siinä noista äänistä hallikaiun pois päältä niin, että soundit olisi suht kuivia? Että saisi helpommin biiseihin soviteltua sisään.
 
Life in plastic, it's fantastic!
JPQ
31.12.2009 13:47:40
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

south_of_heaven: Mä kysyn nyt tähän väliin vaikka tosta Miroslavista... Hommasin CE-version tuosta IK Multimedian 4x1-tarjouksesta ja vähän testaillut sitä, ja mietin, että saako siinä noista äänistä hallikaiun pois päältä niin, että soundit olisi suht kuivia? Että saisi helpommin biiseihin soviteltua sisään.
 
Kysy vain se on ymmärtääkseni luonnollinen kaiku eli äänityksen käytetyn tilan (dvorak hall muistelen). Harmillinen juttu mutta itseäni ei juuri haittaa.
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Mesa/Boogie
31.12.2009 14:03:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

saminurmela: Wusikstation-romplerin groupbuy on nyt menossa osoitteessa
http://www.wusik.com/w/2010gb.html
 
Sisältää myös tulevan 6-version, Wusik EVE- ja Fuse Box-softat ja ilmaisen latausoikeuden samplekirjastoon puoleksi vuodeksi. Minimihinta $60, tällä hetkellä $90.
--
/sami

 
Tää oli muuten tippunut minimihintaan. Hinta euroina alv:n kanssa n. 52€. Ostin sen kummemmin tutustumatta kun hinta oli noin halpa. Kai tossa jotain vastinetta rahoilleen saa. On ainakin illaksi jotain tekemistä. Luurit päässä pysyy hyvin eristettynä pihalla vallitsevasta sotatilasta.
 
JPQ
31.12.2009 15:24:37 (muokattu 31.12.2009 15:25:13)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mesa/Boogie: Tää oli muuten tippunut minimihintaan. Hinta euroina alv:n kanssa n. 52€. Ostin sen kummemmin tutustumatta kun hinta oli noin halpa. Kai tossa jotain vastinetta rahoilleen saa. On ainakin illaksi jotain tekemistä. Luurit päässä pysyy hyvin eristettynä pihalla vallitsevasta sotatilasta.
 
Mulla on Computer Music lehden mukana tullut kait vanhaa versiota edustava sanoisin jotain tuolla tekee mutta kamalasti mutta tuo uusi on toinen oma lukunsa mutta kyllä luulen vastinetta rahalle saa varsinkin jos vielä soitat tuollaista kuin oma kuvassasi on. joka vähän tosi vanhaa tekniikkaa jo. ja osan soundeista ongelma minusta oli loopit ei niinkään muu.
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
south_of_heaven
31.12.2009 17:52:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JPQ: Kysy vain se on ymmärtääkseni luonnollinen kaiku eli äänityksen käytetyn tilan (dvorak hall muistelen). Harmillinen juttu mutta itseäni ei juuri haittaa.
 
Mun mielestä joissain kuorosoundeissa ei ainakaan pahemmin kaikuja ollut vaan ne piti itse lisäillä, siksi ajattelin että olisiko muissakin soundeissa sama juttu, ratkaisua en tosin löytänyt reverbien poistamiseen.
 
Tuossa EWQLSO Silverissä on sama homma, mutta Gold-versiossa voi valita lähimikityksen, jolloin kaikua ei ole. Täytynee joskus päivittää siihen, kunhan on parisataa ylimääräistä.
 
Life in plastic, it's fantastic!
mll
31.12.2009 18:38:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

south_of_heaven: Tuossa EWQLSO Silverissä on sama homma, mutta Gold-versiossa voi valita lähimikityksen, jolloin kaikua ei ole. Täytynee joskus päivittää siihen, kunhan on parisataa ylimääräistä.
 
Eikös vasta tuossa Platinum-versiossa ole mahdollisuus lähimikitykseen? Itsekin olen tuota lähimikitystä kuolannut...
 
south_of_heaven
31.12.2009 18:47:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mll: Eikös vasta tuossa Platinum-versiossa ole mahdollisuus lähimikitykseen? Itsekin olen tuota lähimikitystä kuolannut...
 
Aijai, näin näyttäisikin olevan. Eli Platinum-versio pitäisi näköjään hankkia. Eli se olisi sitten sen 600 dollaria:(
 
Life in plastic, it's fantastic!
JPQ
31.12.2009 20:28:47 (muokattu 31.12.2009 20:30:06)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En tiedä onko kuorot eri tilassa kun osasta studio versiokin ainakin isossa Miroslavissa.
Eastwestin Symhphonic orchestra perheestä laajemmat ei edes sisällä kuoro saudeja ymmärtääkseni ne vain Silverissä mukana...
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Harrastelija
04.01.2010 18:59:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JPQ: Harvinaisen surkea tuote ei voi siis suositella ja minä en tuon pohjalta ostane Eastwestin tuotteita ja siis sen mitä tuossa mukana suoraan sanoen kuten demobiiseistäkin arvelin ei kuulosta hyvältä korvaani... ainoat tosi isot samplekirjastot jota harkitsen enään on NI ja Yellow Tools tuotteita. Niistäkään en ole varma kumpaa enempi kummankaan tuesta en ole hyvää kuullut ja dongella etunsa ja haittansa...
 
Itse latailin ja testailin tuon East Westin. Toimi ihan hyvin ja sounditkin olivat mielestäni melkoisen hyvät. Sääli vaan että koko tuote on suhteellisen arvokas hankkia tällä hetkellä.
 
Kun taas.. (hiukan off topicia)
 
Yellow Tools Indepndence Free 2.5.2 ei enää toimikaan koneessani. Mitään ääntä en saa kuulumaan millään asetuksilla (juu, osaan melko hyvin niitä näpräillä).
 
Uusin Free kiinnostaa sen takia, että aiemmat versiot toimivat ja oma kokemukseni Samplitude 9:än mukana tulleesta Independence versiosta ovat soundien laadun kohdalla hyvät.
 
Siis se varsinainen syy siihen kiinnostukseen on Yellow Toolsin instrumentti DVD:t jotka toimivat myös Freen kanssa ja näin voisi hiljalleen rakennella yhden kokonaisen soundikirjaston, johon ei ole pakko ottaa kuin niitä joita varsinaisesti olettaa tarvitsevansa. Yksittäinen DVD soundeista riippuen on melko edullinen kertaostos.
 
Soundithan noihin ovat samat kuin Pro ja Basic versioilla.
 
Mutta olkoonpa nyt sitten...
 
Harrastelija
 
Tärkeintä on musiikki, kitara on vain väline sen tuottamiseen.
JPQ
04.01.2010 23:29:35
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Harrastelija: Itse latailin ja testailin tuon East Westin. Toimi ihan hyvin ja sounditkin olivat mielestäni melkoisen hyvät. Sääli vaan että koko tuote on suhteellisen arvokas hankkia tällä hetkellä.
 
Kun taas.. (hiukan off topicia)
 
Yellow Tools Indepndence Free 2.5.2 ei enää toimikaan koneessani. Mitään ääntä en saa kuulumaan millään asetuksilla (juu, osaan melko hyvin niitä näpräillä).
 
Uusin Free kiinnostaa sen takia, että aiemmat versiot toimivat ja oma kokemukseni Samplitude 9:än mukana tulleesta Independence versiosta ovat soundien laadun kohdalla hyvät.
 
Siis se varsinainen syy siihen kiinnostukseen on Yellow Toolsin instrumentti DVD:t jotka toimivat myös Freen kanssa ja näin voisi hiljalleen rakennella yhden kokonaisen soundikirjaston, johon ei ole pakko ottaa kuin niitä joita varsinaisesti olettaa tarvitsevansa. Yksittäinen DVD soundeista riippuen on melko edullinen kertaostos.
 
Soundithan noihin ovat samat kuin Pro ja Basic versioilla.
 
Mutta olkoonpa nyt sitten...
 
Harrastelija

 
Millaisessa koneessa? tarkoitan enempikin mäkki vaiko pc. mäkkiin vaihto mielessä siksi kysely.
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Janie Jones
05.01.2010 01:31:02 (muokattu 05.01.2010 02:10:49)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Janie Jones: Iso satsi rumpuja Infinite Playerille (Kontakt-pohjainen, soundit käytettävissä myös Kontaktissa) vielä pari päivää 99 dollarilla. Group Buysta tarkemmin:
http://www.kvraudio.com/forum/viewtopic.php?p=3916321

 
Tätä muuten saa edelleen viikon tai pari tohon samaan hintaan. Parin ensimmäisen kitin testailun jälkeen uskallan väittää, että soundien hinta/laatu/määrä-suhde on naurettava. Siis silleen että naurattaa kun tätä käyttelee.
 
Kyseessä on siis jotain 17 gigaa rumpusampleja ja Infinite Player -lisenssi käytettäväksi NI:n sivuilta saatavassa ilmaisessa Kontakt Playerissa. Presetit Infinite Playeriin tulee noin 80 kitille (valikoitu/muokattu Ocean Way Drums DL - sekä Drum Masters 2 -preseteistä), kokonaan omia samplekokonaisuuksiaan on parisenkymmenen kitin verran.
 
Bonuksena mm. midifaileja ja impulssiresponsseja. (Group buyn määräaikaan tilanneet saivat epävirallisena bonuksena myös hyvän Yamaha Grand Pianon Infinite Playeriin kaupanpäälle - ehkä se tulee myös jälkitilaajille, mutta en mene vannomaan.)
 
Lataukseen uploadaamisessa niillä on ollut viivytystä, mutta kyllä ne sieltä tulee niin kuin aina ennenkin.
 
Jos jotain ns. miinusta, niin toihan on etenkin Ocean Way Drumsin suhteen "kevytversio" (osa OWD DL:n kittien preseteistä) eli ei ole esim. ambienssin ja ovarivuodon säätömahdollisuutta. Sitä varten pitäisi olla Ocean Way -kittien kohdalla täysversio, siis vähintään OWD Silver. Mutta toisaalta nämä kitit pyöriikin paljon kevyemmin kuin erittäin raskas (ja kallis) OWD-täysversio.
 
Joitakin Drum Masters -kittejä Drum Mastersin täysin ominaisuuksin tulee mukana.
 
En pistä pahakseni jos joku viittaa muhun esoundzista ostaessaan (olen käyttäjä jus11).
 
Lataus- ja asennusohjeet löytyy KVR:stä Sonic Realityn palstalta. Aloita vaikka tästä: http://www.kvraudio.com/forum/viewtopic.php?t=273725
 
She said: "Eh, I know you, and you cannot sing", I said: "That's nothing, you should hear me play piano" (The Smiths)
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 594 95 96 97 98

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «