Muusikoiden.net
07.06.2024
 

Elektroniikka ja soitinrakennus »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Studiomonitoreiden korjaajaa Oulun seudulla?
1
Mikkaels
22.04.2023 13:26:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei,
 
onko Oulun seudulla tai lähialueilla studiomonitoreiden pätevää korjaajaa? Neumannin KH 120 on alkanut temppuilemaan.
 
Lawrence of Suburbia
22.04.2023 19:31:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikkaels: Hei,
 
onko Oulun seudulla tai lähialueilla studiomonitoreiden pätevää korjaajaa? Neumannin KH 120 on alkanut temppuilemaan.

 
Jäsen Insane Kane korjasi mun Genelecit. Ei taida vain enää olla erityisen aktiivinen palstalla...
 
Oulun huoltotalo tai _ehkä_ Kurtsan vahvistinpaja, joka keskittyy enemmän putkivahvistimiin ja kitarakamaan. En ole asunut sielläpäin hetkeen, joten joku muu osaa varmaan kertoa lisää. nykyvaihtoehtoja.
 
Pelimonni
18.06.2023 18:37:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lawrence of Suburbia: Jäsen Insane Kane korjasi mun Genelecit. Ei taida vain enää olla erityisen aktiivinen palstalla...
 
Oulun huoltotalo tai _ehkä_ Kurtsan vahvistinpaja, joka keskittyy enemmän putkivahvistimiin ja kitarakamaan. En ole asunut sielläpäin hetkeen, joten joku muu osaa varmaan kertoa lisää. nykyvaihtoehtoja.

 
Konkkavammaiset osaan korjata. Minulla on tyyli jos ei tuu kuntoon, ei maksakkaan.
Voisinhan katella, toki uusi aluevaltaus, mutta koko ikäni olen rapannu elektroniikkaa.
 
Pääteputkisärö Marshallilla # Jos lahkeesi ei lepata, et ole vielä lähelläkään sitä.
Pelimonni
19.08.2023 18:22:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pelimonni: Konkkavammaiset osaan korjata. Minulla on tyyli jos ei tuu kuntoon, ei maksakkaan.
Voisinhan katella, toki uusi aluevaltaus, mutta koko ikäni olen rapannu elektroniikkaa.

 
Kurtsa ei osannut korjata Fayloania. Salo osasi.
 
Pääteputkisärö Marshallilla # Jos lahkeesi ei lepata, et ole vielä lähelläkään sitä.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «