Muusikoiden.net
07.06.2024
 

Elektroniikka ja soitinrakennus »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Putkiradiosta vahvistimeksi
1
Mage
24.02.2003 10:04:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eilisessä levyraadissa mainittiin Jussi Raulamon Salora putkiradiosta muotkattu kitaravahvistin. Onko kellään mitään kokemuksia semmoisen tekemisestä?
 
Forget your lust for the rich man's gold All that you need is in your soul -Skynyrd
Johnny Jazz
24.02.2003 10:08:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eilisessä levyraadissa mainittiin Jussi Raulamon Salora putkiradiosta muotkattu kitaravahvistin. Onko kellään mitään kokemuksia semmoisen tekemisestä?
 
mulla on yks Philipsin NOvasonic ko. käytössä, eikä se edellyttänyt mitään toimenpiteitä. banaanihaaroituksella vain piuha kiinni levarin inputiin ja vahvistin on valmis. tosin varmaan jollain modifioinnilla voi vaikuttaa soundiin, mutta kotikäytössä ei mulla ainakaan ole mitään väliä. eräs putkiradioexpertti tosin konsultoi, ettei hyvää vehjettä kannata rikkoa kitaralla, koska tämä kuulema kuluttaa radion nopeasti rikki, mutta en mä tiedä... mitäpä muutakaan vanhalla paskaradiolla voisi tehdä?? :)
 
Puavali
24.02.2003 12:02:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


putkiradioexpertti tosin konsultoi, ettei hyvää vehjettä kannata rikkoa kitaralla, koska tämä kuulema kuluttaa radion nopeasti rikki, mutta en mä tiedä... mitäpä muutakaan vanhalla paskaradiolla voisi tehdä?? :)

 
Laita se radio kuntoon ja kuuntele radio-ohjelmia sen radion lämminsävyisellä äänellä toistettuna. Groove-FM ja putkiradio, onnen huipentuma.
 
Johnny Jazz
24.02.2003 15:35:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laita se radio kuntoon ja kuuntele radio-ohjelmia sen radion lämminsävyisellä äänellä toistettuna. Groove-FM ja putkiradio, onnen huipentuma.
 
niin, kyllähän se olisi tietysti hienoa tavallaan... mä en vaa juurikaan kuuntele radiota noin ylipäätään, niin voin hyvin raiskata Novosonicin kitaralla :)
 
poppamies
24.02.2003 19:14:38
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eilisessä levyraadissa mainittiin Jussi Raulamon Salora putkiradiosta muotkattu kitaravahvistin. Onko kellään mitään kokemuksia semmoisen tekemisestä?
 
Meidän ensimmäisessä "bädissä" meillä oli putkiradiot vahvistimna. Heti kun "viisastuimme" nakkasimme putkiradiot nurkkaan ja hommattiin "oikeat" vahvistimet.
Nyt olen myöhemmin huomannut että useammatkin blues ja rockabilly artistit nimenomaan käyttävät mikitettyjä radioita.
 
"G-strings are for strippers"
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «