Muusikoiden.net
07.06.2024
 

Elektroniikka ja soitinrakennus »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: efektit, niiden rakennus..
1
kusve
04.03.2003 18:50:04
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

...mietin vaa että voiko suomesta tilata esim. fuzzin "rakennussarjan", siis semmosen paketin misä on mukana (valmis) piirilevy ja tarvittavat osat?
 
...I think I have a headache, there are no more windows to break. I've done my party-life, now it is my time to die...!
blackambulance
04.03.2003 19:26:23 (muokattu 04.03.2003 19:27:22)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hmmm... Mulla ois muutamia piirilevyjä valmiina kun tein jotain fuzzeja monta kappaletta. Osatkin voin kerätä ja osiensijoittelu ohjeet väsätä (on yksinkertainen), mutta transistoreja en kovin tarkkaan pysty valitsemaan... Hyväsoundiset transistorit (germanium) on melkein kokeilemalla löydettävä. Jos kiinnostaa niin laita vaikka sähköpostia tai pikaviesti, en usko että hirveästi tulee maksamaan. En muista kustannuksia kyllä ihan näin suoralta kädeltä, mutta osien hinnat voin tarkistaa, kun olen jemmannu aina osaluettelot ja kuitit talteen... Koteloita en ala porailemaan valmiiksi. Ja täytyy minun vielä tarkistaa että tosiaan löytyy kaikki osat valmiina - luulisin että löytyy...
 
Nuo piirilevyt eivät muistaakseni ole ihan samanlaiselle piirille kuin Riffin jutussa, mutta Fuzz kuitenkin.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «