Muusikoiden.net
21.05.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Rumpupenkki
1
HotWheels
09.03.2024 14:18:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikä olisi hyvä ja kestävä rumpupenkki, jossa ei takapuoli kipeydy..
 
Kokemuksia tästä:
https://www.thomann.de/fi/ahead_spg … FlcTfPDeLnEXAJERQJczv4aAti0EALw_wcB
 
Jeltz
09.03.2024 22:29:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on kaksi Taman 1st chairia jotka on olleet oikein hyviä - pyöreä HT430BC ja satulamallin HT530B, kumpaa vain voin suositella. Tuo Ahead näyttää myös oikein asialliselta, mutta enpä ole koskaan koeistunut. Nelijalkainen penkki on tietty keikkumisriski aina jos alusta on vähänkin epätasainen.
 
Itse ehkä näkisin, että penkin tärkeimmät ominaisuudet on kierteellinen korkeudensäätö ja istuinosan tiukka kiristys jalkaan, jottei istuin nitku soittaessa. Istuimen muotoilun sopivuus menee täysin perstuntuman mukaan.
 
Weetoz
10.03.2024 08:55:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täältä myös ääni Tamalle. Mulla on ollut HT730 Ergo Rider jatkuvassa käytössä melkein 20 vuotta, ja edelleen on hyvässä kunnossa ja mukava istua.
 
Duro
10.03.2024 09:57:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pearl D-1000C Roadster ollu itellä jostain vuodesta 2004 tjtn käytössä ja edelleenkin mukava penkki istua vaikka siinä on istunut roimasti päälle satakilonen tuona aikana. Tuota mallia ei tehdä enää mut Thomanni sivujen perusteella D-1500 olis öbaut vastaava malli nykyisellään. Myös Tama First Chaireja ollut yksi kappale ja ihan lähes yhtä pätevä kampe sekin. Kunhan säätötangossa on kierteet niin kaikki hyvä, kierteettömiin ei voi luottaa.
 
Prönts.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «