Muusikoiden.net
22.05.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tarjous laari.
1 2 3 4 5249 250 251 252 253
bluesman86
18.02.2010 15:22:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hollmi-5: Postimerkin hinnalla ;-)
 
Tuossa kunnon laittoa kohtuuhinnalla: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=395354

 
jaahans! pitäskös laittaa toiset saman moiset.....
 
http://www.myspace.com/sleazyactband
RstoU
18.02.2010 16:46:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

bluesman86: jaahans! pitäskös laittaa toiset saman moiset.....
 
Yllättävää kyllä ja harmillista sinänsä, olivat menneet jo kaupaksi. Joko olisi aika kokea omasi ylimääräisiksi? ;)
 
hollmi-5
18.02.2010 17:06:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

RstoU: Yllättävää kyllä ja harmillista sinänsä, olivat menneet jo kaupaksi. Joko olisi aika kokea omasi ylimääräisiksi? ;)
 
Hintahan oli halpa.
 
Soundit, piuhat ja kajarit.
pearl
18.02.2010 20:45:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hollmi-5: Hintahan oli halpa.
 
No jos setti maksaa Saksassa 2800 euroa + pk:t, niin ei tuo nyt mikään järjetön tarjous ollut. Jos supra olisi vielä ollut, niin sitten olisi minun mielestä ollut halpaa.
 
Mutta asiaan, T-kaupasta uutta A-customia käytetyn hinnalla:
http://www.thomann.de/fi/zildjian_ac20_custom_ping_ride.htm
 
Jari-Markus Sinkkonen, Kotiteollisuus: "Olen sitä mieltä, että rumpu on lyömäsoitin. Kuten myös ihminen."
hollmi-5
18.02.2010 21:40:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pearl: No jos setti maksaa Saksassa 2800 euroa + pk:t, niin ei tuo nyt mikään järjetön tarjous ollut. Jos supra olisi vielä ollut, niin sitten olisi minun mielestä ollut halpaa.
 
700 euroa on monelle aika iso raha. Varsinkin, kun sillä saisi jo kakkossetin.
 
Soundit, piuhat ja kajarit.
bluesman86
19.02.2010 11:39:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

RstoU: Yllättävää kyllä ja harmillista sinänsä, olivat menneet jo kaupaksi. Joko olisi aika kokea omasi ylimääräisiksi? ;)
 
ei nyt ainakan vielä hosuta kun ei ne helmetkään oo tullu :D
 
http://www.myspace.com/sleazyactband
moderndrummer88
19.02.2010 14:27:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pearl: No jos setti maksaa Saksassa 2800 euroa + pk:t, niin ei tuo nyt mikään järjetön tarjous ollut.
 
Sanoilla kohtuuhinnalla ja järjetön tarjous on aika vinha ero, nyt silmät käteen...
 
"Well I like drummers baby you're not my bag..."
pearl
19.02.2010 15:23:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

moderndrummer88: Sanoilla kohtuuhinnalla ja järjetön tarjous on aika vinha ero, nyt silmät käteen...
 
Onko järjetön tarjous ja halpa sitten kanssa ihan eri planeetoilta? Kai ne sitten on, pitää ottaa se kuuluisa silmä käteen.
 
Jari-Markus Sinkkonen, Kotiteollisuus: "Olen sitä mieltä, että rumpu on lyömäsoitin. Kuten myös ihminen."
Bobana
19.02.2010 21:35:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hollmi-5: 700 euroa on monelle aika iso raha. Varsinkin, kun sillä saisi jo kakkossetin.
 
Ja jos rahan oikeen viisaasti sijoittaa niin saa sen jopa poikimaankin vielä.
 
700€:lla saa jo "sijoitus"-luokkaan kuuluvan snaren esimerkiksi. Mutta toisilla on sitä fyrkkaa enemmän kuin toisilla ja niin se on aina ollut.
 
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa.
pearl
19.02.2010 22:53:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bobana: Ja jos rahan oikeen viisaasti sijoittaa niin saa sen jopa poikimaankin vielä.
 
700€:lla saa jo "sijoitus"-luokkaan kuuluvan snaren esimerkiksi. Mutta toisilla on sitä fyrkkaa enemmän kuin toisilla ja niin se on aina ollut.

 
No onhan se tietty niinkin, että onhan 700 euroa helvetisti rahaa (sillä sai melkein tuon superstar-settini). Mietin asiaa vain näin niinku epävirallisen 2/3-säännön perusteella, tietty voidaan ottaa huomioon setin olevan "uusi käytetty", minkä takia tuota sääntöä ei ehkä täysin voikaan soveltaa. Minun mielestäni nyt se ei vaan ollut mitenkään erikoinen hinta, mutta se onkin minun mielipiteeni :)
 
Jari-Markus Sinkkonen, Kotiteollisuus: "Olen sitä mieltä, että rumpu on lyömäsoitin. Kuten myös ihminen."
hollmi-5
19.02.2010 23:16:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pearl: No onhan se tietty niinkin, että onhan 700 euroa helvetisti rahaa (sillä sai melkein tuon superstar-settini). Mietin asiaa vain näin niinku epävirallisen 2/3-säännön perusteella, tietty voidaan ottaa huomioon setin olevan "uusi käytetty", minkä takia tuota sääntöä ei ehkä täysin voikaan soveltaa. Minun mielestäni nyt se ei vaan ollut mitenkään erikoinen hinta, mutta se onkin minun mielipiteeni :)
 
Mene Millbrookille katsomaan. Sama setti virvelillä ja telineillä on 5000 €. 2900 eurolla saa melkein minkä vain virvelin ja telinesetin. Rahaa jää rutkasti muuhun iloitteluun. Sillä saa melkein neljä superstarsettiäsi. Realitycheck? Vaiko mielipideasia? Onko rumpu käytetty, kun on tehtaan laatikoista nostettu kuvaan? No ei todellakaan.
 
Soundit, piuhat ja kajarit.
pearl
19.02.2010 23:39:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hollmi-5: Mene Millbrookille katsomaan. Sama setti virvelillä ja telineillä on 5000 €. 2900 eurolla saa melkein minkä vain virvelin ja telinesetin. Rahaa jää rutkasti muuhun iloitteluun. Sillä saa melkein neljä superstarsettiäsi. Realitycheck? Vaiko mielipideasia? Onko rumpu käytetty, kun on tehtaan laatikoista nostettu kuvaan? No ei todellakaan.
 
Nyt ei puhuttukaan paljon setti maksaa Millbrookilla, vaan puhuttiin Saksan ja tämän kyseisen setin hintaerosta. Voihan sitä käydä katsomaan asiaa miltä kantilta tahansa, varmasti jostain saa vieläkin kalliimmalla, jos sitä haluaa yrittää, ja sillä välirahalla saa vaikka jo kunnon auton jolla settiä kuskailla. Onko tuo NOS supra käytetty jos otat sen muovipussista pois? Ei todellakaan, mutta joillekin on, ja se näkyy hinnassa.
 
Jari-Markus Sinkkonen, Kotiteollisuus: "Olen sitä mieltä, että rumpu on lyömäsoitin. Kuten myös ihminen."
hollmi-5
19.02.2010 23:59:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pearl: Nyt ei puhuttukaan paljon setti maksaa Millbrookilla, vaan puhuttiin Saksan ja tämän kyseisen setin hintaerosta. Voihan sitä käydä katsomaan asiaa miltä kantilta tahansa, varmasti jostain saa vieläkin kalliimmalla, jos sitä haluaa yrittää, ja sillä välirahalla saa vaikka jo kunnon auton jolla settiä kuskailla. Onko tuo NOS supra käytetty jos otat sen muovipussista pois? Ei todellakaan, mutta joillekin on, ja se näkyy hinnassa.
 
Luikertelua. Munasit jo. Tunnusta pois ;-)
 
Soundit, piuhat ja kajarit.
Bobana
20.02.2010 00:01:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pearl: No onhan se tietty niinkin, että onhan 700 euroa helvetisti rahaa (sillä sai melkein tuon superstar-settini). Mietin asiaa vain näin niinku epävirallisen 2/3-säännön perusteella, tietty voidaan ottaa huomioon setin olevan "uusi käytetty", minkä takia tuota sääntöä ei ehkä täysin voikaan soveltaa. Minun mielestäni nyt se ei vaan ollut mitenkään erikoinen hinta, mutta se onkin minun mielipiteeni :)
 
Arvotavara hinnoitellaan AINA kysynnän ja tarjonnan mukaan. Siihen ei mitkään murtoluvut päde.
 
Thomannilta ja koreasta saa niitä paskakasoja joihin tuo kaava pätee.
 
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa.
pearl
20.02.2010 00:19:27 (muokattu 20.02.2010 00:35:06)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hollmi-5: Luikertelua. Munasit jo. Tunnusta pois ;-)
 
Mittään en myönnä! Ainoa mitä halusin korostaa oli se, että minä olen valmis maksamaan siitä, että jos ostan jotain uutena, niin viimeinen ihminen joka siihen todella on koskenut on ollut tehtaan henkilökuntaa.
 
Bobana: Arvotavara hinnoitellaan AINA kysynnän ja tarjonnan mukaan. Siihen ei mitkään murtoluvut päde.

Thomannilta ja koreasta saa niitä paskakasoja joihin tuo kaava pätee.

 
Minä määrittelen sen uuteen tässä tapauksessa, koska sellaista on tarjolla. Maksaa kuka maksaa, minä katson uuden hintaa ja vertaan siihen, koska kyseessä ei ole lopettu tms. sarja.
 
Jari-Markus Sinkkonen, Kotiteollisuus: "Olen sitä mieltä, että rumpu on lyömäsoitin. Kuten myös ihminen."
Ramiok
20.02.2010 00:20:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Zildjian Avedis Armand sarjaa saa aika edullisesti Thomanilta. 10" splasin ole kyseistä sarjaa omistanut joskus, ja oli kyllä yks parhaista mitä olen kuullut.
 
marchangel Miquel
01.03.2010 20:58:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.thomann.de/fi/pearl_14x07_maple_limited_snare.htm
 
Nams.... Oispa se pari saturaista
 
Distant future. Year two thousand. Humans are dead.
iekku84
01.03.2010 21:50:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

marchangel Miquel: http://www.thomann.de/fi/pearl_14x07_maple_limited_snare.htm
 
Nams.... Oispa se pari saturaista

 
Juu aika kova tarjous lähtöhinnan valossa. Perkules kun ei olisi ollu pirssi taas pajalla. Sinne meni harrastus budjetti... Ei olisi tarvinnu. Öljypohja sanoi pohjapropun irti, taisi tulla ero. Mutta autoton mies on huoleton mies. Myöskään pessimisti ei pety.
 
Mutta tämä linkki taisi perhepiirissä tuottaa hankinnan.
 
VR- Kävellen olisit jo perillä=)
markkuliini
01.03.2010 22:05:15
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

marchangel Miquel: http://www.thomann.de/fi/pearl_14x07_maple_limited_snare.htm
 
Nams.... Oispa se pari saturaista

 
Limited edition = Thomanille kiinassa halvalla tehty halpis? On noita muiltakin merkeiltä tullut. En ole siis varma, mutta ei olis eka kerta...
 
Kannattaa katsoa löytyykö noita muista kaupoista.
 
Jupi57: Yrität välttää jälki-istuntoa, kaltaisesi pikkuhitlerit pistän ojennukseen oikeasssa elämässä alta aikayksikön.
moderndrummer88
01.03.2010 22:16:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

marchangel Miquel: http://www.thomann.de/fi/pearl_14x07_maple_limited_snare.htm
 
Nams.... Oispa se pari saturaista

 
Vinyyliä, piikkejä... Joo, jos tulee keikkaa jonnekkin likaiseen homoluolaan niin toi on ehdoton valinta! vrt. http://www.hankolsen.com/images/shirts/rob.jpg
 
"Well I like drummers baby you're not my bag..."
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5249 250 251 252 253

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «