Muusikoiden.net
21.05.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Rumpuvertailu..
1 2 3 4 533 34 35 36 37
Bacchus
13.10.2005 19:46:21 (muokattu 13.10.2005 19:46:32)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täytyy vielä mainita että aika paljon yhdyssana virheitä tuolla tekstissä.
 
Tarkoitat varmaan:
 
Täytyy vielä mainita että aika paljon yhdyssanavirheitä tuolla tekstissä.
 
Ei näytä helppoa olevan sinullekaan.
 
Jag är en hund
Niskamies
13.10.2005 19:50:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen kalvoittanut olen pari settiä ja samalla tutkinut ne läpi. Ei mulla ole mitään helvetin negatiivista asennetta superstaroja kohtaan: mistä olet vain saanut päähäsi sen että olisi? Kuten sanoin jo aikaisemmin: en perusta puheitani mututuntumaan, vaan siihen mitä olen itse nähnyt. Täällä kirjoitetaan niin paljon sellaista "olen kuullut jossain/ kaverit baarissa haasteli"-juttuja omina, varmoina faktoina. Porukka on sitä mieltä että jos jokin on kuultu niin siitä kannattaa mainita. Ensimmäinen postaus tässä topicissa ei ole pelkästään minun kokemuksia vaan muidenkin. Olen nähnyt esim. noi LTG:n sonorit ja hieman niitä tutkiskellut, mutten ole koskaan soittanut niillä tai purkanut niitä, joten niiden sielunelämästä en tiedä. Miksi siis vain nariset turhasta etkä tee/listaa omia kokemuksista niin että saataisiin tähän aiheeseen sisältöä eikä pelkästään turhaa akkamaista napinaa ja paskapuheita?
 
Nonni, Heavymachinery. Nappaa tosta.
 
There's a fine line between stupid and clever.
mishrak
13.10.2005 19:57:33 (muokattu 13.10.2005 19:58:15)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


 
Ei näytä helppoa olevan sinullekaan.

 
Eikä sinulla:
siis "Ei näytä helppoa olevan sinullakaan"
 
Jaska
13.10.2005 19:57:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Thunder:
 
+/-
 
* saa näyttämään kohtuullisen hyviltä (lue: ei niin rumilta), jos vähän laittaa
 
* saa jonkinnäköiset saundit, jos virittelee tarpeeksi
 
* jos tekee ylläolevat, ja pitää niistä huolta, ne voivat palvella sinua huonosti jopa seitsemän vuotta ja enemmän
 
-
 
* HW on aivan paskaa
 
* rumat
 
* huonot saundit
 
:)
 
Jaska
13.10.2005 19:58:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

imekää melaa vitun kielipoliisit
 
Niskamies
13.10.2005 19:58:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Thunder:
 
Thunderithan ovat asiaa. Voisin pistää jakoon vähän saundiklippiä mun edesmenneistä Thundereista, ei kultakorvatkaan erota niitä pro-rummuista;-)
 
There's a fine line between stupid and clever.
Bacchus
13.10.2005 19:59:56 (muokattu 13.10.2005 20:03:46)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikä sinulla:
siis "Ei näytä helppoa olevan sinullakaan"

 
Ei, vaan ei näytä yhdyssanat olevan helppoja sinullekaan. Tämä oli se pointti.
 
Ja takaisin aiheeseen...
 
EDIT:
 
Shitmanek: Kuus sekkaa olin nopeampi.;)
 
Mishrak: Hehe, näillä rummut-palstan keskusteluilla on tapana äkisti kääntyä ihmeellisille off-topic poluille.;)
 
Jag är en hund
Shitmanek
13.10.2005 20:00:02 (muokattu 13.10.2005 20:00:20)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikä sinulla:
siis "Ei näytä helppoa olevan sinullakaan"

 
Toisaalta, "Ei näytä helppoa olevan sinullekaan" voi tarkoittaa, ettei sinullekaan ole yhdyssanojen muodostaminen helppoa. Eli en sanoisi vääräksi tietämättä varmasti mitä yritetään sanoa.
 
E: No tuossahan se tulikin.
 
mishrak
13.10.2005 20:01:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Äh, kaaduinpa omaan näppäryyteeni. No, nyt loppui offtopic.
 
ToMi88
13.10.2005 20:09:41
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vittu antakaa nuiden kielioppivirheiden olla. Ihan turhaa paskantärkeetä kitinää!
 
Ei siinä, turha tämäkin kirjoitus on mutta pistää vituttamaan tuommonen..
 
Sa(n)kari
13.10.2005 20:39:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, aikani tätä foorumia seuranneena olen tullut huomanneeksi että vähän turhan usein lähtee keskustelu ns. "käpälästä". Täten toivoisinkin moderaattoreilta aktiivisempaa seuraamista ja asioihin puuttumista. On hieman turhauttavaa lukea pahimmillaan monta sivua täysin aiheetonta ihmisten kahdenkeskistä väittelyä ja vihanpitoa. Kiitos.
 
dictatorsh*t
13.10.2005 20:53:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On hieman turhauttavaa lukea pahimmillaan monta sivua täysin aiheetonta ihmisten kahdenkeskistä väittelyä ja vihanpitoa. Kiitos.
 
Tämä on myös minun mieli piteeni.
Ja jos nyt on ihan pakko tapella niin tehkää se vaikka pikaviestein.
 
ruuhkis
13.10.2005 20:55:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu on turhauttavaa lukea keskinäistä vihanpitoa kyllä. Pitää siis laukoa asiat asianomaisille (Niskamies, Heavymachinery) suoraan:
Niskamies olet välillä turhan tärkeä nipottaja joka saa veren kiehumaan.
Heavymachinery, kyllä sinulla on angstia superstareja kohtaan.
 
Älkää ottako sitä vakavasti.
 
Settejähän tässä piti vertailla
 
Swingstar:
+kestävät
+TAMA ;)
+ei niin rumat
+ok soundi
+toimivat kuin junanvessa
 
-ei niin ok soundi
-en veisi studioon
-virppa verkopainoksi
 
Forum:
Käytännössä samat kuin edellä
paitsi yleisesti heikompi HW.
 
Kumu (setti joka oli soundsupremella):
+Kaunis
+hyväsoundinen
+parempi soundinen
-
 
Pearl Sessioncustom
+Kyseiset olivat kivanväriset
+Napakka soundi
+optimount ok
 
-kaikesta huolimatta pearlit;)
 
niin ja virppa jäi noista testaamatta
 
Pearl worldseries
melkolailla mielestäni samaa kauraa kuin sessionit, vaikkakin vähän heikommat soundiltaan ja kelluttimet puuttuvat
 
New Sound:
-Kuraa
 
Premier (?pk?)
+Mukava rokkisoundi (tietysti vireestä yms riippuva)
+tykki basari
-Basari olisi saanut olla vielä isompi kuin tuo 20" soittamaani kokoonpanoon.
 
Siinä ne sitten olivat yleisluontoisesti ne mainitsemisen arvoiset
ja ne joita ei ole jo mainittu.
 
zmb
13.10.2005 21:21:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Saako normaali superstaroista poistettua sen (demppaavan) muovi päällysteen? Tietääkö kukaan minkälaista puuta siellä on alla?
 
Tuolla kunnostusosastolla oon kirjoittanut omista granujen kunnostuksesta, sonoivat t-putiikilla superstareista, että saa, sen muovin pois.
 
Kaikki ketkä etsivät 8" koivu tomia, niin joukolla saksasta 8" tilaamaan. Valuvanteet ja tomiripustus maksaisi yhtä paljon erikseen kun koko tomi niiden kanssa.
 
Ja muovin poistamalla siitä saa millasen vaan, jos jaksaa askarrella. Mut thoo, saa ilmeisesti, (ainakin snareja) tilattuun millä värillä vaan, erivärisiä kuin katalogissa samaan hintaan, tosin odotuksen kustannuksella.
 
stam1naaa!
Niskamies
13.10.2005 21:25:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Saako normaali superstaroista poistettua sen (demppaavan) muovi päällysteen? Tietääkö kukaan minkälaista puuta siellä on alla?
 
Varmaa tietoa ei ole, mutta useimmissa päällysterummuissa on käytetty vähemmän hieno puuta päällysteen alla. Tästä johtuu halvempi hinta.
 
Jos päällyste on kiinnitetty hyvin, se ei merkittävästi vaikuta sointiin. En näe ideaa siinä että ottaisi Supestaroista päällysteet veke, sitävarten on Supestar customit. Ellei halua näpertää, se on sitten ihan eri asia.
 
Kaikki ketkä etsivät 8" koivu tomia, niin joukolla saksasta 8" tilaamaan. Valuvanteet ja tomiripustus maksaisi yhtä paljon erikseen kun koko tomi niiden kanssa.
 
Supestarat eivät ole täyskoivua. Rungot ovat koivua ja lehmusta.
 
There's a fine line between stupid and clever.
ltg
13.10.2005 21:37:35 (muokattu 13.10.2005 21:38:47)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

. Esim. Noi LTG:n sonorit olen nähnyt ja hieman niitä tutkiskellut mutten ole koskaan soittanut niillä ja purkanut niitä joten sen sielun elämästä en tiedä.
 
Olisit testaillut vaan:) Ei ole jatkossa enää mahiksia, kun vaihdetaan reenistä. Kitaristilta hävinnyt 200 euron edestä sälää, ja meikän peltejä on rääkätty. Kapuloita pöllitty jii än ee. Meinli oli kerran muljautettu ylösalaisin, kärsivällisyys loppu ny.
 
E: ai niin, 2002 -haikkakin oli saatu halki, jouduin leikkaamaan palan pois. Tulipas offtopiccia.
 
Miusta suutin on niinko semmonen, josta tulee tavaraa ulos. Vähän niinko suu, tosin sinne kyllä pistetään aika paljon tavaraa sisäänkin.THV-klubi #5
Sa(n)kari
13.10.2005 21:53:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Saako normaali superstaroista poistettua sen (demppaavan) muovi päällysteen? Tietääkö kukaan minkälaista puuta siellä on alla?
 
Tuolla kunnostusosastolla oon kirjoittanut omista granujen kunnostuksesta, sonoivat t-putiikilla superstareista, että saa, sen muovin pois.

 
Minulle kertoi paikallinen Tama-myyjä että Superstarien pinnoite on kauttaltaan liimattu rumpuun, saattaa olla hikinen urakka sitä irroitella. Saahan sen varmasti pois kunhan tarpeeksi nitkuttaa. Liekkö se soundi siitä niin ratkaisevasti muuttunee.
 
ruuhkis
14.10.2005 00:48:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mutta kun panostaa vähän rahaa saa superstar customit joissa ei tuollaista wrappia ole.
 
HeavyMachinery
14.10.2005 10:47:35
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu on turhauttavaa lukea keskinäistä vihanpitoa kyllä. Pitää siis laukoa asiat asianomaisille (Niskamies, Heavymachinery) suoraan:
Niskamies olet välillä turhan tärkeä nipottaja joka saa veren kiehumaan.
Heavymachinery, kyllä sinulla on angstia superstareja kohtaan.
 
Älkää ottako sitä vakavasti.
.

 
Itse en otakkaan. Pahoittelen sitä jos olen antanut kuvan että jotenkin vähättelisin superstaroja, päin vastoin pidän niitä todella hintasan veroisina rumpuina, niissä vaan on tätä "mainos puhetta" eniten kaikista :) joten siihen tulee vaan puututtua.
 
Niin ja kaikille kieli poliiseille tiedoksi: minulla on lukihäriö joka liittyy yhdyssanoihin ja se todettiin joskus muinoin lukion kirjoitusten yhteydessä, kukaan opettaja ei siihen ollut aikaisemmin kiinnittänyt huomiota. Ja muutenkin ihmetyttää että onko siihen pakko puuttua jka välissä vai puututteko kaverinne puheisiin että "tuo nyt ei ollut kieli opillisesti korrekti lause" ??
 
Toivoisin edelleen niitä plus miinus vertailuja jo markkinoilta poistuneista malleistakin. Tietty vois olla hyvä heittää noihin hieman hinta haarukkaa käyttettynä. Se varmaan helpoittas monen miettimistä. vai ? kirjoitanko helmiä sioille ?
 
Minä tiedän - siis pelkään !
Progressor
14.10.2005 11:13:34 (muokattu 14.10.2005 11:15:23)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toivoisin edelleen niitä plus miinus vertailuja jo markkinoilta poistuneista malleistakin. Tietty vois olla hyvä heittää noihin hieman hinta haarukkaa käyttettynä. Se varmaan helpoittas monen miettimistä. vai ? kirjoitanko helmiä sioille ?
 
Kyllä minua ainakin kiinnostaa myös hinta. Eipä minulla varmaan ole uusien rumpujen osto edessä vielä pitkään aikaan, mutta olisihan noista mukava saada tietoa jo nyt.
 
Toisaalta ne, jotka ovat ostamassa hollmin mainitsemia Sonoreja, eivät todennäköisesti kysy "Paljonko ne maksavat?" vaan "Kuinka nopeasti saan ne?" ;-)
 
Se, joka ei tiedä mitään ja tietää, ettei tiedä mitään, on viisaampi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 533 34 35 36 37

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «