Muusikoiden.net
21.05.2024
 

Konsertit, keikat, tapahtumat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Alanko katutähdeksi?
1
popkatu
19.05.2023 17:00:20
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Alanko katutähdeksi? on Joensuussa Popkadun yhteydessä 13.-14.7. järjestettävä kaikille avoin valtakunnallinen katuesiintyjäkilpailu. Olkoonsa kyseessä tanssi, teatteri, musiikki, sirkus tai mitä tahansa näiden väliltä, kaikki ovat tervetulleita!
 
Katutähtikilpailu on loistava tilaisuus aloitteleville, ja miksei kokeneemmillekin muusikoille ja muille esiintyjille päästä näyttämään taitojaan. Tapahtumaan on kätevä osallistua esimerkiksi Ilosaarirokkireissun ohessa.
 
Esityksen pituus saa olla maksimissaan 25 min. Esiintymispisteissä on tarjolla ainoastaan verkkovirtaa. Kilpailijat tuovat mukanaan tarvittavan rekvisiitan. Kilpailussa haetaan nimenomaan kadulla toimivaa esitystä, joten kilpailuun kannattaa varustautua unplugged hengessä.
 
Palkinnot:
1. sija - 1000€!
2. sija - 2 päivää studioaikaa FS-studiolla.
Muut palkinnot paljastuvat kevään aikana..
 
Ilmoittautuminen on jo avoinna! Kannattaa olla nopea, sillä kilpailupaikat täytetään ilmottautumisjärjestyksessä.
 
Kuinka ilmoittaudun? Katso ohjeet nettisivuiltamme:
https://www.popkatu.fi/alanko-katutahdeksi/
 
Bullitt
19.05.2023 18:16:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meneeköhän Ismo tuonne ratsastamaan veljensä Ilkan maineella?
 
On pirun rankkaa olla hyvä jätkä.
Rokkipeikko
16.06.2023 17:25:23
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Luin tänään aamulla tämän ensimmäisen kerran ja kirjoitin jo tiedustelun luonnos-kansiossa sähköpostissani tällä hetkellä, enkä vielä lähettänyt viestiä.
 
Kiinnostuin tästä, mitä tänään aamulla taas miettisin, mitä olisin keikalle valmis, mutta kotikaupungissani Turussa oikein sen profiilin paikkoja liiemmin ole, missä olisi aktiini genreen soveltuvaa live-ohjelmaaa oikein järjestettäisiin kuitenkaan, mitä lopulta levyt voi unohtaa ja esiintyjän "liikevaihto" edustamassani tyylisuunnassa muodostuu keikkapalkkioista, joten pitänee keskittyä pelkästään niihin ja katsoa mitä yhteyksiä pysyvissä väreissä sitten tulee missäkin yhteydessä, jos pääsisi jotenkin järkevästi jollain tasolla musiikkialalle. Eli olen lähdössä liikenteeseen pitkään jo miettinyt esiintymisillä pelkästään ja olen unohtanut "perinteisen" mallin, eli levytykset kokonaan, mitä olen perillä omakustanne-periaatteella musiikkialalle lähtemisestä olen selvittänyt sen.
 
Kysyn nyt täältä sitä, mitä verkkovirta kuitenkin on tarjolla, vaikka "unplugged" -hengessä tiedotteessa oli, niin käykö tilanteen ja tunnelman ulostuonti sävelin äänimaailmojen luonnilla improvisoiden sähkökitaralla tähän konseptiin, mitä se on sähköisellä instrumentilla esitetty katusoitto-esitys?
 
Jere Sumell https://jeresumell.munsivu.fi
LTViihde
13.08.2023 12:53:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rokkipeikko: Luin tänään aamulla tämän ensimmäisen kerran ja kirjoitin jo tiedustelun luonnos-kansiossa sähköpostissani tällä hetkellä, enkä vielä lähettänyt viestiä.
 
Kiinnostuin tästä, mitä tänään aamulla taas miettisin, mitä olisin keikalle valmis, mutta kotikaupungissani Turussa oikein sen profiilin paikkoja liiemmin ole, missä olisi aktiini genreen soveltuvaa live-ohjelmaaa oikein järjestettäisiin kuitenkaan, mitä lopulta levyt voi unohtaa ja esiintyjän "liikevaihto" edustamassani tyylisuunnassa muodostuu keikkapalkkioista, joten pitänee keskittyä pelkästään niihin ja katsoa mitä yhteyksiä pysyvissä väreissä sitten tulee missäkin yhteydessä, jos pääsisi jotenkin järkevästi jollain tasolla musiikkialalle. Eli olen lähdössä liikenteeseen pitkään jo miettinyt esiintymisillä pelkästään ja olen unohtanut "perinteisen" mallin, eli levytykset kokonaan, mitä olen perillä omakustanne-periaatteella musiikkialalle lähtemisestä olen selvittänyt sen.
 
Kysyn nyt täältä sitä, mitä verkkovirta kuitenkin on tarjolla, vaikka "unplugged" -hengessä tiedotteessa oli, niin käykö tilanteen ja tunnelman ulostuonti sävelin äänimaailmojen luonnilla improvisoiden sähkökitaralla tähän konseptiin, mitä se on sähköisellä instrumentilla esitetty katusoitto-esitys?

 
Aloita kirjoittamalla lyhyempiä lauseita. T. Kurt Vonnegut :DD
 
Puavali
13.10.2023 18:39:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

LTViihde: Aloita kirjoittamalla lyhyempiä lauseita. T. Kurt Vonnegut :DD
 
Kyllä. Hyvä lause. On lyhyt.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «