Muusikoiden.net
21.05.2024
 

Konsertit, keikat, tapahtumat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Vorna & Einvigi @ Kuudes Linja, HKI 12.5.2023
1
VVrath
08.05.2023 20:23:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Kun savu hälvenee, näen aamun koittavan."
 
Jo vuosikymmenen ajan synkän kaunista metallimusiikkiaan kansalle tarjonnut tamperelaisyhtye Vorna julkaisi uuden albuminsa "Aamunkoi" 21.4.2023 saksalaisen Lifeforce Recordsin kautta. Levy on yhtyeen neljäs ja esittelee monipuolisinta ja nälkäisintä Vornaa koskaan, unohtamatta tavaramerkiksi muodostunutta melankolista tunnelmaa ja suomenkielisiä sanoituksia.
 
Niin uudella kuin edeltävälläkin levyllään Suomen albumilistalle yltänyt ja lukuisia "Vuoden levy"-ehdokkuuksia ulkomaita myöten napannut Vorna on vuosien aikana vakiinnuttanut asemansa kotimaisen, melankolisen metallin kärkikaartissa ja näyttää uudella levyllään jälleen miksi on paikkansa ansainnut.
 
Vorna keikalla Helsingin 6. linjalla perjantaina 12.5. mukanaan turkulainen Einvigi. Tervetuloa!
 
pe 12.5.2023 / Helsinki, 6.linja
VORNA (levyjulkkarit)
+ Einvigi
Liput 16 / 19€
+ eteispalvelumaksu
Ennakkoliput nyt myynnissä:
https://www.tiketti.fi/vorna-levyju … kuudes-linja-helsinki-lippuja/88194
 
Aikataulut:
19:00 ovet
19:45 Einvigi
20:45 Vorna
 
Vorna - "Valo":
https://youtu.be/V4UYZDxDDoo
 
Einvigi - "Meren otteessa":
https://youtu.be/TJKX8kHQcVs
 
Pyhä Sikiö
12.05.2023 23:58:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

VVrath: "Kun savu hälvenee, näen aamun koittavan."
 
Jo vuosikymmenen ajan synkän kaunista metallimusiikkiaan kansalle tarjonnut tamperelaisyhtye Vorna julkaisi uuden albuminsa "Aamunkoi" 21.4.2023 saksalaisen Lifeforce Recordsin kautta. Levy on yhtyeen neljäs ja esittelee monipuolisinta ja nälkäisintä Vornaa koskaan, unohtamatta tavaramerkiksi muodostunutta melankolista tunnelmaa ja suomenkielisiä sanoituksia.
 
Niin uudella kuin edeltävälläkin levyllään Suomen albumilistalle yltänyt ja lukuisia "Vuoden levy"-ehdokkuuksia ulkomaita myöten napannut Vorna on vuosien aikana vakiinnuttanut asemansa kotimaisen, melankolisen metallin kärkikaartissa ja näyttää uudella levyllään jälleen miksi on paikkansa ansainnut.
 
Vorna keikalla Helsingin 6. linjalla perjantaina 12.5. mukanaan turkulainen Einvigi. Tervetuloa!
 
---Kumpikin yhtye minulle entuudestaan tuntematon, Vornaa lähdin kuuntelemaan. Vorna ja Einvigi molemmat loistavia bändejä!
Minulle kävi pitkästä aikaa elämys, ja Einvigi kolahti kunnolla. En siis vertaa mitenkään näitä kahta toisiinsa-
Minulle tuo Einvigi kolahti ja ostin pari levyä oitis.
Erittäin hyvä kokoonpano, kitarat, basso ja rummut! Ei kaipaa koskettimia! Granbergin laulu kosketti, minulle tuli herkkä fiilis, joka sitten räjähti huumaavaan takomiseen ja Koppasen korinaan.
Hienoa kun Suomessa tällaista tehdään! Kiitos pojat!
Ja onhan se Vorna hyvä bändi.
 
Minulle nyt oli tuo Einvigi se jompi otti minun sieluun.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «