Muusikoiden.net
21.05.2024
 

Konsertit, keikat, tapahtumat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Vuonna 2014 nähdyt keikat
1 2
heviäijä
03.01.2015 12:25:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ite kävin kattoo lost societyn kahesti jyväskylän lutakossa
harmitti ku ei päässy tuskaan.
 
Mad-Mike
04.04.2015 22:59:20 (muokattu 04.04.2015 23:07:06)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eipä ollut keikkoja mun mieleen muuta kuin SCORPIONS 26.7. Kuopiossa. Köyhäksi alkaapi nämä keikat käymään mulle jos tätä rataa jatkuu.
 
E: olipas ZZ Top @raatin stadion, Oulu. 1. kerta allekirjoittaneelle kun Topin livenä näki eikä unohdu tämä kattaus kyllä. Lämppäreitä myöten oli mahtava kattaus. Ainoa miinus oli sää. Vettä ja kylmä ku...
 
Sitten vielä Yö 3.10. @Oulu. Myöskin eka kerta tämä yhtye livenä ja kyllä pidin. Vihdoinkin muuallakin kuin Tähdessä. Lisää näitä yhtyeeltä.
 
yammy
06.11.2015 21:55:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

barclay: The Slidemobile 9.7 Ravintola Veijo, Kuusamo
 
Jossain vaiheessa olin kuulevinani jotain pianon tapaista jossain kohdassa, mutten kiinnittänyt siihen sen kummempaa huomiota.

Oliskohan ollu n. 15 sek kestävä pianointro? Ei PC3-sarjan Kurzissa nyt niin huono pianosoundi ole, etteikö itseään muusikontapaisena pitävä sitä tunnista pianoksi...
 
Elikkäs, elikä, elikkä, elikäs...
Ali
07.02.2022 13:10:13
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onkohan tämä kuinka relevantti pitää pysyvänä?
 
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less." Twitter - Discogs
Kapis
28.08.2022 08:10:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ali: Onkohan tämä kuinka relevantti pitää pysyvänä?
 
Varmaan voisi pikkuhiljaa jo vähän uudempiakin vuosia listata ennenkuin alkaa unohtelemaan..
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «