Muusikoiden.net
22.05.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Viimeksi pelaamasi peli ja sen arvosana
1 2 3 4 566 67 68 69 70
Chii
01.01.2005 14:23:01
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Dog's life.
 
Erittäin lapsellinen. Silti viehättävä. Grafikka aika paska. Mutta omaa hauskoja ominaisuuksia, esim. ihmisten eteen paskominen ja nilkkaan kuseminen. Äärimmäisen huvittava. Mutta turhan helppo.
 
 
Come as you are.
Leper
01.01.2005 17:26:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tekken 2 (PSX,1996)
Legendaarinen peli,jota paukutin pienempänä täysillä.Ainoa peli,jota enään kestää pelata,kun PS2 on hajoamispisteessä.
Paska grafiikka ja paska ohjattavuus,mutta tunnesyistä pakko pelata aina joskus.
 
Dj P.
01.01.2005 17:40:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Peli: Warhammer 40K - Dawn Of War
Genre: Reaaliaikastrategianaksuttelu
Vehje: PC
 
Onhan se hyvä, tullut verkossa ainakin hakattua. Yksinpelikampanja voisi olla pidempi. Paskaa myöskin, kun mukana on neljä eri osapuolta ja vain yhdellä pääsee pelaamaan kampanjaa. Ja Warhammerin tietäen, rotujakin ehkä olisi saanut peliin mahtumaan enemmän. Lisälevyä odotellessa...
 
Annan tälle kasin, kuitenkin sen verran viihdyttävä naksu.
 
"Taas ne saatananpalvojat varastelevat makeisia" -Kassaneiti sokkarilla-
Fadead
03.01.2005 00:52:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

call of duty - nettipeli
 
Itselleni peli on aika tuore tapaus, joten jaksan ainakin nettipeliä paukuttaa.
 
9 12
 
"Viina on viinaa ja pysyy viinana. Pastillin paikka on rasiassa."
depe
10.01.2005 15:27:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ESPN NHL K25 (Xbox) - 9
 
En nyt hirveän kauan ole kerennyt pelaamaan, mutta alkuvaikutelman perusteella voittaa EA:n viime vuosien NHL-pelit (jotka toistavat pahasti itseään). Pelailin EA:n viimeisintä joululomalla velipojan kanssa, ja se oli mielestäni aivan liian nopea.
 
K25:ssa miellyttää huomattavasti realistisempi ote jääkiekkoon. Vauhti ei ole niin kova. Peli ei ole päätöntä taklailua. Hyökkääjän pystyy sitomaan reunaan. Saa itse päättää milloin luistelee takaperin. Mailalla pystyy huitomaan näppärästi. Harhautuksia pystyy itse tekemään oikeanpuoleisella tatilla, jne. Mutta katsellaan nyt, että mitä uljaan ulkokuoren alta paljastuu, kun jatkan pelailua pitempään. Vikoja varmast tulee löytymään. Mutta oikeasti kyllä uskon, että välttämättä en halua enää palata EA:n peleihin, lukuunottamatta ehkä NHL95:ta. ;)
 
Eihän tämä Segan 2K5 ole ehkä niin näyttävä kuin kilpailijansa pelit, ja kausimoodikin on vähän alkeellisempi (kai?), mutta pelattavuus vaikuttaisi olevan rautaa. Suosittelen kokeilemaan ja jättämään se EA:n tämän vuotinen hyllyyn.
 
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia.
Chemo
10.01.2005 16:00:41 (muokattu 11.01.2005 08:51:03)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Chessmaster (PS2) - 10
 
Mä en ole pelannut kovin montaa erilaista sähköistä shakkipeliä, mutta tämä on pelaamistani kaikkein paras. Tai itse asiassa ei pitäisi ehkä puhua pelaamisesta: eniten aikaa olen Chessmasterissa viettänyt shakkikoulussa, joka tuntuu varsin laajalta ja onnistuneelta.
 
Olen oppinut paljon uusia asioita pelien kuninkaasta, ja oppinut näkemään uusia juttuja. Kun nyt vaan jossain vaiheessa pääsisi niin pitkälle, että uskaltautuisi pelaamaan enemmän :-)
 
Mutta kymppi kuitenkin. Ihan jo siitäkin hyvästä, että tämän fiksumpaa pleikkaripeliä ei heti tule mieleen.
 
...ja jos uskot tuon, uskot mitä vain!
Nazareth
10.01.2005 19:15:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Neverwinter Nights, pc, pisteet 10/10
 
Lyhyesti: loistava.
 
"Man who buys a drowned cat pays for wet pussy." IMIK #27
totomiettinen
10.01.2005 20:28:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ESPN NHL K25 (Xbox) - 9
 
En nyt hirveän kauan ole kerennyt pelaamaan, mutta alkuvaikutelman perusteella voittaa EA:n viime vuosien NHL-pelit (jotka toistavat pahasti itseään). Pelailin EA:n viimeisintä joululomalla velipojan kanssa, ja se oli mielestäni aivan liian nopea.
 
K25:ssa miellyttää huomattavasti realistisempi ote jääkiekkoon. Vauhti ei ole niin kova. Peli ei ole päätöntä taklailua. Hyökkääjän pystyy sitomaan reunaan. Saa itse päättää milloin luistelee takaperin. Mailalla pystyy huitomaan näppärästi. Harhautuksia pystyy itse tekemään oikeanpuoleisella tatilla, jne. Mutta katsellaan nyt, että mitä uljaan ulkokuoren alta paljastuu, kun jatkan pelailua pitempään. Vikoja varmast tulee löytymään. Mutta oikeasti kyllä uskon, että välttämättä en halua enää palata EA:n peleihin, lukuunottamatta ehkä NHL95:ta. ;)
 
Eihän tämä Segan 2K5 ole ehkä niin näyttävä kuin kilpailijansa pelit, ja kausimoodikin on vähän alkeellisempi (kai?), mutta pelattavuus vaikuttaisi olevan rautaa. Suosittelen kokeilemaan ja jättämään se EA:n tämän vuotinen hyllyyn.

 
Mitä, mitä, joko ilmestynyt??
 
Niin ja viimeksi koneessa pyöri Madden 2005 ja alusta PS2 arvosana 84/100
 
Peliä on joskus erittäinkin hauska pelata, mutta amerikkalaisen jalkapallon simulaationa se on jopa kehno. Tekoäly käyttäytyy lajiin sopimattomalla tavalla ja se pilaa osaltaan tunnelman kuten EA on onnistunut pilaamaan muutkin viime vuosien kausipäivityksensä. Valitse kuten yllä: Segan ESPN-sarjan vaihtoehto 2K5.
 
White men can't jump
Liver-Box
10.01.2005 20:43:35
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Alustana Xbox ja pelinä Knights Of The Old Republic. Ainoa miinus tulee pelin lyhyydestä, sillä vaikka pituutta on n.35 tuntia...
 
Huu ? Mulla näytti pc versiossa mittari 70h kun lopetin.. onkohan siinä pelis eroa paljonki xboxil ja peeceel.
 
HL2 - 10
 
Parasta ikinä.
 
Jakso.
Hesrock
10.01.2005 20:46:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vice City-10
, viimeinkin läpi, puoli vuotta sitten pelasin mutta kone tyhjäks ja se meni siinä
 
Jormaz
10.01.2005 23:12:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä oon nyt paukutellu America's Armya ja ilman arvosanoja sanottakoon että paljon paremmalta vaikuttaa kuin mikään tähän asti pelaamani sotapeli. Ja vielä ilmainenkin!
 
Dragonheros - Autumn in the Temporary Labyrinth
author
10.01.2005 23:15:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

NHL 2005 (PS2)
 
En kauheasti perusta pelaamiselle itse kun en omista muuta kuin SEGA Megadriven, mutta lähes ainut peli(Medal of Honorin lisäksi) on NHL:t.
 
Alussa peli tuntui kovin nopea tempoisemmalta mitä edeltäjänsä, ja pelaajat viipelsivät hirveää vauhtia jäällä, mikä vaikeutti pelaamista alussa.
 
Vauhtiin kuitenkin tottui melko pian kun pääsis pelaamisesta jyvälle ja huomasi mukavia uusia juttuja, joita oli lisätty monipuolistamaan peliä.
 
Pelaaja pystyy sitomaan vastustajaa, sekä kiekollista että kiekotonta, hyökätessä pelaaja voi rakentaa peliä hakemalla seinäsyötön tapaista syöttöä omapuolulaisilta. Ja ehdottomasti paras uutuus on kaikki vastaan kaikki peli muoto, joka toimii kaveripiirissä aivan helvetin hyvin. Siinä pelaajat pelaavat päädyn ja siniviivan rajaamalla alueella yhteen maaliin ja halutessaan voivat ottaa puolueettoman pakin mukaan peliin. Jäähyjä ei tule joten taklata saa ja pitää!
 
Niin ja se arvosana.. 9
musiikissa olisi voinut olla parantamisen varaa.
 
If an animal control officer is in uniform, it signifies to the public that he is an animal control officer. -City Law in Alabama
Larry
11.01.2005 10:27:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pannaan kolme viimeisintä
 
HALO 2 - (XBOX)
 

Hyvännäköinen ei muuta. Varmaan moninpelinä parempi/mielenkiintoisempi. Surkea lopetus pelillä... luulin tyyppiä välipahikseksi mutta peli menikin läpi kun olin nuija-örkin tappanut.
 
HALF LIFE 2 - (PC)
 
10-
Loistava peli kaikki kohdallaan paitsi olis saanut olla hitusen pidempi. Gravity gun on parasta huonon seksin jälkeen.
 
Deluxe Ski Jump 3 - (PC)
 
10
Loisto peli. Addiktoiva. Monipuolinen. Sopivan vaikea.
Kaikki kohdallaan.
 
Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK!
Milkop
11.01.2005 10:59:20
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huu ? Mulla näytti pc versiossa mittari 70h kun lopetin.. onkohan siinä pelis eroa paljonki xboxil ja peeceel.
 
Ei kai niissä paljon eroa pitäis olla tai en ainakaan ole moisesta kuullut. Mä en tosin kaikkia pieniä sivutehtäviä lähtenyt ratkomaan, mutta nyt kun on toinen läpipelauskerta menossa, niin ehkäpä niitä viitsii nyt kokeilla. Loisto peli ja kakkososahan on ihan juuri tulossa. Hyviä arvosteluja se on kerännyt, vaikka pelin kehittäjänä ei enää olekaan Bioware. Hyvä peli tulossa, olen 99% varma.
 
"I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
R.I.P. Dimebag Darrell
pira
30.05.2005 22:35:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nostetaas tämä.
Civ kolmosta on tullut pelattua viime aikoina (lähinnä Conquest-laajennuksen skenaarioita). Arvosanaksi vois antaa kasi puolen.
Pelissä on mielenkiintoista juuripa nämä historialliset skenaariot sekä tietynlainen realistisuus. Esim. Napoleonin sotien Euroopassa Britannia on ylivoimainen merimahti, joten briteillä pääsee dominoimaan merta mielin määrin.
Myöskin hyvää on diplomatian tärkeys. Itse huomaan vähän vaikeimmilla tasoilla yleensä viimeistään neljänkymmenen kierroksen jälkeen olevani sodassa monella rintamalla yksin melkein kaikkia vastaan ja lopulta häviän, kun paine rintamilla käy sietämättömäksi. Lisäksi en yleensä malta olla sotimatta..
 
Vibrato lähtee syrämmestä.
ChangeOfSeasons
30.05.2005 22:41:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Neverwinter Nights, pc, pisteet 10/10
 
Lyhyesti: loistava.

 
pelaatko verkossa ?
 
If my teen years were supposed to be the best years of my life, just kill me now !
Piisamirotta
30.05.2005 22:44:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Half-Life 2 9/10
 
Vaikken ihan loppuun asti oo jaksanu pelatakkaan ni hyvä peli on. Lopetin pelaamisen kun kuolin ensimmäisen kerran jossain tokavikassa maassa.
 
"ei anna periksi ja huumoria yllä ja lisää paskaa housuun" Krunssila.
Jormaz
30.05.2005 23:01:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Manhunt (Xbox):
Toistaiseksi väkivaltaisin peli johon olen törmännyt. Alkupuoli on parempi kun ei keskitytä ampuma-aseisiin vaan erinäisillä tilapäisvälineillä tappamiseen. Pääosassa James Earl Cash joka on tuomittu kuolemaan mutta saa toisen mahdollisuuden, hänet pistetään selviytymään saalistajien keskelle. Ohjaaja huutaa korvanappiin ohjeita ja brutaaleista tapoista saa tyylipisteitä. Suositellaan pelattavaksi pimeässä, luurin korvilla. Loistavaa viihdettä myös kaveriporukalla pienessä nousussa.
 
9
 
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
Nazareth
30.05.2005 23:20:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pelaatko verkossa ?
 
En..
 
No päh! IMIK #27
Von Härskiburg
30.05.2005 23:32:28
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Neverwinter Nights, pc, pisteet 8-/10
 
Lyhyesti: Hyvä.

 
Eli kyseessä on siis kolmiulotteinen D&D-pohjainen roolipeli. Baldur's Gateihin kovasti tykästyneenä odotin peliltä varsin paljon, olihan samaa porukkaa ollut NWN:ää väsäämässä (siis Bioware) mutta vähän jouduin kyllä pettymään.
 
Hahmonluonti oli BG:tä paremmin toteutettu, muunmuassa laajenneen taitosysteemin takia. Lisäksi loputtomiin jatkuneen virtuaalinopan pyörittelyn on korvannut kiinteä määrä kykypisteitä jaettavaksi. Myös hahmojen ulkonäköä pystyi varsin paljon muokkaamaan. Rotuvalikoimassa tosin harmitti drowien ja muiden "alaluokkien" puuttuminen. En muistanut tarkistaa oliko peliin sisällytetty tiettyjen hahmoluokkien (pappi, munkki, paladiini?) ehdoton valinta uskontokuntien välillä, joka ainakin Icewind Dalessa oli, mutta loitsijani olisi saanut valita vaikka Keijo Kepuli-nimisen jumalan seurattavakseen. Peliin tällä ei tosin olisi ollut vaikutusta, mutta mukava lisä silti.
 
Itse pelin audiovisuaalinen anti on...hmm...upeaa. Omalla koneella peli toimi hyvin, eikä mitään kommelluksi ilmaantunut (lukuunottamatta pientä mokaa, jossa sisätiloissa loihtiessa tietyt loitsut nostivat lehtiä maasta). Kolmiulotteisuus mahdollistaa hienot kamera-ajot, mutta loppujen lopuksi siitä ei oteta lähellekään kaikkea irti. Esim. suurin osa kartoista on kutakuinkin litteää maastoa. Pelin juoni on varsin lattea, etenkin suosikkeihini Baldur's Gateihin ja Tormentiin verrattuna. Myös edellisissä Biowaren/Black Islen roolipeleissä viehättänyt ryhmän kokoaminen on poissa, ja mukaan saa vain yhden kätyrin kerrallaan. Suurin osa pelitapahtumista sijoittuu joko metsään tai luolastoon, joten sillä rintamalla ei runsauden pulaa ole.
 
Loppujen lopuksi peli oli varsin mukava pelattava. Paljon kehuttua Aurora Toolsetiä en vielä ole ehtinyt testata, mutta varmaan siitäkin hupia irtoaa.
 
Life feeds on life.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 566 67 68 69 70

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «