Muusikoiden.net
22.05.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Musiikkilehdet
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
PomppoK
28.03.2004 16:15:47
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitäköhän Suelle on tapahtunut? Saatan olla sokeakin, mutta mielestäni en ole nähnyt tämän vuoden puolella yhtäkään lehteä esim. Swamp Musicissa, josta yleensä olen poiminut lehteni. Toisaalla taas näin eilen lähikaupan lehtihyllyllä Suen, myyntilehtien seassa, luultavasti siis myynnissä. Mitä hittoa?
 
"I've been busier than one-armed bass player."
    Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
vanttera
09.04.2004 18:59:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitäköhän Suelle on tapahtunut? Saatan olla sokeakin, mutta mielestäni en ole nähnyt tämän vuoden puolella yhtäkään lehteä esim. Swamp Musicissa, josta yleensä olen poiminut lehteni. Toisaalla taas näin eilen lähikaupan lehtihyllyllä Suen, myyntilehtien seassa, luultavasti siis myynnissä. Mitä hittoa?
 
No, ei mitään. Ainakin Turusta olen poiminut omat Sueni Bristolista joka kuu. Uusimman kannessa Ville Valo, uudempi tulee kyllä piakkoin.
 
Olen luultavasti hieman ihastunut, tai ainakin kovasti panettaa.
limppu1991
02.05.2004 19:58:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei oo tietoo lehdistä paitsi Rumbasta ja Soundista.
 
Jonkke
21.05.2004 12:07:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämmöstä olen kuullut kehuttavan ihan ammattipiireissä:
Sound on Sound
http://www.soundonsound.com
 
Itse olen tykästynyt Digital Music Makeriin, jossa on paljon tutorial -meininkiä, eli opetetaan ihan kädestä pitäen kaiken maailman jippoja.. Huono puoli vaan niille, joilla ei ole Cubasea on se, että yleensä kaikki opetukset mitä plugineilla tai muilla on, tehdään Cubaselle. Mutta helpostihan niitä muihin ohjelmiin muokkaa..
 
Viime Special editionissa oli ERITTÄIN hyvä miksaus tutorial, kannattaa etsiä lehti käsiinsä.
 
Vaikka hintaa on 14,5€, on lehti hintansa väärti! Ainakin tuo miksaushomma kiinnosti minua kovasti, ihan vasta-alkajallekin ymmärrettävää tavaraa.
Huonot nettisivut lehdellä kylläkin on.. Mutta onpahan kuitenkin
http://www.digitalmusicmaker.com/
 
suolintu
21.05.2004 21:10:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Total guitar on muuten hyvä lehti, mutta ne julkaisee liian usein samojen biisien tabulatuurit. Guns rosesin knocking on heavens door on julkaistu tosi usein, aivan kutein dire straitsin brothers in arms yms.. Kaiken lisäksi siinä on usein jotain blink 182 kaltaista soopaa..
 
Swan
24.05.2004 14:46:08
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Total guitar on muuten hyvä lehti, mutta ne julkaisee liian usein samojen biisien tabulatuurit. Guns rosesin knocking on heavens door on julkaistu tosi usein, aivan kutein dire straitsin brothers in arms yms.. Kaiken lisäksi siinä on usein jotain blink 182 kaltaista soopaa..
 
Äläs, Brothers in Armsia ei ole vielä kertaakaan julkaistu, kun itse sitä olen ostellut. Ja Blinkiä tulee ehkä kerran vuodessa. Koko ajanhan ne uutta kamaa sinne tabuloi, ja kaikkein aikaisimpien numeroiden tabikertaus olisi kyllä tervetullutta.
 
"If I could play one note through a whole song, I would." - The Edge
suolintu
01.06.2004 21:38:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On se brothers in arms siellä julkaistu ja knocking on heavens door ollut ainakin kahdesti. Sinällään ihan hyvä lehti kunhan vääntävät uusia biisejä tabuiksi. Tosin en ymmärrä miksi siellä hehkutetaan usein blink 182 kaltaisia bändejä, mutta kai se on maku asia.
 
Swan
06.06.2004 15:05:02
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On se brothers in arms siellä julkaistu ja knocking on heavens door ollut ainakin kahdesti. Sinällään ihan hyvä lehti kunhan vääntävät uusia biisejä tabuiksi. Tosin en ymmärrä miksi siellä hehkutetaan usein blink 182 kaltaisia bändejä, mutta kai se on maku asia.
 
Vanhojen juttujen kierrätys toimii silloin, kun ne on viimeksi julkaistu joskus vuosia sitten. Olen ostellut lehteä nyt noin kolme vuotta, eikä kovin montaa kappaletta ole toistettu. Ne, jotka on, ovat niitä lyhyitä pätkiä, joita esiintyy lähinnä essential-osiossa ja spesiaaleissa (esim. viimeisin riffilista). Blink 182:a ei hehkuteta läheskään yhtä paljon kuin Lostprophetsin tai Sikthin kaltaisia bändejä. Myöskin wanhat rokit ja BLS:n kaltaiset tr00metallistit saavat suurimman osan ylistyksestä. Minulla ei ole mitään Blink 182:n kaltaisia bändejä vastaan, ja on hyvä, että TG tabuloi musiikkia laidasta laitaan, jolloin myös kaikille on kaikkea, erityisesti musiikillisesti kaikkiruokaisille.
 
"If I could play one note through a whole song, I would." - The Edge
sarakromi
30.06.2004 16:49:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ulkomaisista parhaita ovat mielestäni
Kerrang www.kerrang.com
-ilmestyy kerran kuussa
-enimmäkseen rock/heavy/metal/mitälie bändejä
 
Metal Hammer www.metalhammer.co.uk
-ilmestyy kerran kuussa
-rock/heavy/metal bändejä
-ainoa minus että useimmat ''bonusedut'' koskevat vain Englantia
 
teroristi
09.07.2004 12:08:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tahtoisin tähän ihan Infernon edustajana pistää muutaman faktan meidänkin lehdestä pöytään:
 
- 10 000 painoksella ollaan Suomen komanneksi myydyin musiikkilehti (lähde: lehtipiste.fi) ja samalla Pohjoismaiden suurin raskaan rockin julkaisu (Close-Upilla sama painos, mutta ilmestyy vain 6 kertaa vuodessa).
 
- 4-väri aikakausiformaatti
 
- keskimäärin n. 72-sivua / numero
 
- Syksyllä ilmestyvä #20 tulee uudistamaan lehteämme todella paljon. Siitä vielä myöhemmin kesällä tiedote.
 
- Tero
// Inferno
// Art Director & PR
 
Blue Moon
13.07.2004 04:55:35
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

BLUES NEWS
http://www.dlc.fi/~bnews/
Tilaus 33 euroa 6 numeroa.
Samalla SAMY ry:n jäseneksi.
Suomalainen mustan musiikin lehti - 36 vuotta alalla.

 
Blues Newsin uusi nettiosoite on
 
http://www.bluesnews.fi/
 
- It takes booze and blues, Lord, to carry me through -
Peter Gunn
22.07.2004 22:02:02 (muokattu 22.07.2004 22:02:40)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Saako Helsingissä mistään Guitar Techniques lehteä? Vai onko sellainen lehti vielä olemassa. Siinä oli tarpeeksi haastavaa opeteltavaa.
 
bass-man
20.08.2004 19:28:55 (muokattu 20.08.2004 19:29:31)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eipäs ole. SUE
 
www.suezine.fi
20e/vuosi
kerran kuussa
 
Alunperin turkulainen, nykyään jokapuolinen ilmaislehti. Kotiin saa kahdellakympillä. Tykkään puolueettomasta asenteesta (ei "omien" pändien hypettämistä), rokkipainoitteisuudesta ja Kiven laitearvioista.

 
Suea saa ilmaiseksi.
 
stay heavy 4ever... Kaikki musa on hyvää patsi räppi.
Wiitala
03.09.2004 01:00:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täytyy lisätä tänne hevi- ja muiden "raskaiden" lehtien sekaan lisätä annos kansanmusiikkia:
 
http://www.creamedia.fi/friiti/
 
Opiskelijahinta 25€/vuosi (6 lehteä ja 2 levyä)
 
"Siat pääsee taivaaseen, ihmiset ei. Liity meihin enkeleihin."
Super_hevari )
26.09.2004 08:47:39 (muokattu 26.09.2004 08:53:04)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Http://www.Miasma-mag.net , todella nuori suomalainen metalli musiikkiin keskittyvä lehti. aikaisemmin oli jonkilainen underground piirien mustavalko "vihko", nyt sit muuttunu ns. oikeeksi lehdeksi. Ilmestynyt vasta ihan muutama numero ja hintaa oli 3€. Ei ole siis hinnalla pilattu ja on asiallinen lehti!
 
EDIT: eli ainakaan vielä ei tuota pysty tilaamaan
 
Minusta tulee iso ja rikas Flyygelin soittaja
leijonamieli
24.10.2004 18:12:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Taisimpa jutellu sun infernoteron(?) kanssa provinssin backstagelta. Polteltiin siinä sikaria ja haukuttiin black eyed peasia. Oi niitä aikoja. Paljon on siitä ajasta muuttunut. Pienimuotoinen ruotsinkiertue sun muuta sälää. Harmi vaan että en tuosta hevistä niin diggaa ku inferno oli kyllä mielenkiintoinen. Samoin on myös hamara.
Oma lemppari on Uncut. Siinä on kaikki laadukkaassa paketissa.
Mikä toi suosikki, mix linkitys muka oli?
mikä tekee susta paremman ku muut. Todella ärsyttävä kommentti.
 
"Älä naura rullalautailijoille, heillä on uskonto" -yle
Suruharso
30.11.2004 15:49:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuo Inferno on kyllä tosi asiallinen lehti metalli-ihmiselle. Ehkä vähän liikaakin asiaa, kun ei meinaa ektiä kaikkea lukea.. Tilaushinta on pudonnut ja laatu kasvanut matkan varrella. Suosittelen.
 
Silvio Dante
02.12.2004 21:48:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Classic Rock
 
Just when I thought I was out, they pull me back in!
*RocketQueen*
31.12.2004 12:43:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

classic rock,mojo,quitarlegends,kerrang,soundi,rumba...
 
Älä luota hulluun,hullu ei luota sinuun.
Jykä
10.01.2005 17:50:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Missä pääkaupukiseudulla myydään R'n'R lehteä nimeltä Big Beat? Tietääkö kukaan?
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «