Muusikoiden.net
21.05.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Nyrkkeilykeskustelu
1 2 3 4 566 67 68 69 70
LordWinter
08.08.2023 16:53:21 (muokattu 08.08.2023 16:53:28)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tästä voitto niin Robbe on ainakin jo jonkinlaisen kultti-statuksen ansainnut raskaansarjan historiassa.
 
Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle.
Alfons Åberg
08.08.2023 16:55:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tympee Huttunen: Jahas astetta kovempi vastus Robbelle:
 
https://www.iltalehti.fi/kamppailul … d228e1d-712e-418c-ae1f-8352975cbb1a

 
Oho... melekosta. Palkkio lienee ihan kelvollinen vaikka turpiin tulisi
 
"Oh yeah, ketchup please. Die Hard kakkone"
Hetfield
08.08.2023 19:19:09
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rispektit Robbelle, vaikka käy miten tahansa. Uraan on mahtunut ties mitä, mutta jos tämä jää vikaksi, niin ainakin saappaat jalassa lähtee.
 
Alright, alright, alright!
Alfons Åberg
08.08.2023 20:04:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hetfield: Uraan on mahtunut ties mitä, mutta jos tämä jää vikaksi, niin ainakin saappaat jalassa lähtee.
 
Nimenomaan, isolla areenalla relevantin vastustajan kanssa. Vähän eri juttu kuin pubimatsi jotain 15-5-2 kaveria vastaan.
 
"Oh yeah, ketchup please. Die Hard kakkone"
Jäärä
09.08.2023 08:35:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kunhan nyt ei vaan sattuisi mitään.
 
Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä.
Lennu
09.08.2023 13:59:31
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jäärä: Kunhan nyt ei vaan sattuisi mitään.
 
Eli mä en oo ainoa jolla on semmonen kutka?
 
Muistakaa klikata kirjoitukselleni aina plussa :) Lisää blogissani himassa.net
Prophet
10.08.2023 16:36:35 (muokattu 10.08.2023 16:37:17)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jäärä: Kunhan nyt ei vaan sattuisi mitään.
 
Aivohyytelö törmää liian rajusti kallonluihin ja siitä kehitys Parkinsoniksi.
 
onjokäytössä
13.08.2023 10:31:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Robbe näki omat perseidit viime yönä. Euroja toki myös seassa.
 
Vaihtovirta
13.08.2023 11:00:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olihan tuo ihan kunnioitettava suoritus vetää viikon varoitusajalla seittemän erää ihan kohtalaista nyrkkeilijää vastaan kuitenkin..
 
Maailma on pilannut internetin.
Tympee Huttunen
13.08.2023 11:11:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vaihtovirta: Olihan tuo ihan kunnioitettava suoritus vetää viikon varoitusajalla seittemän erää ihan kohtalaista nyrkkeilijää vastaan kuitenkin..
 
Samaa mieltä. Kunto loppui kesken, kun aika puskista tollaseen paikkaan. On se vaan kova ukko.
 
Dzekoo
13.08.2023 11:22:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ääh jo 5 tappio Heleniukselle..liekö ura paketissa?
 
Gypsy
13.08.2023 17:07:21 (muokattu 13.08.2023 17:51:23)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vaihtovirta: Olihan tuo ihan kunnioitettava suoritus vetää viikon varoitusajalla seittemän erää ihan kohtalaista nyrkkeilijää vastaan kuitenkin..
 
Viikon varoitusajalla? Robbehan oli justiinsa treenannut matsiin jotain mitätöntä vartiointiliikkeen lihavaa CEO:ta vastaan (joka sekin olisi Joshualle vasemman käden miehiä). Tosin oli treenannut vain kahdeksan erän matsiin (mihin tässä ei päästy), mutta on kyllä "vähän" harhaanjohtava tuo sinun kommenttisi. Joshua luultavasti leikitteli ja otti rennosti.
 
Helenius: " Ei tässä hirveesti, olin valmiiksi treenannut edelliseen otteluun. Tämä viikko menee ihan ylläpitämiseen ja herkistelyyn. Ei mitään rankkoja treenejä.
 
Lähtökohdat pikahälytykselle ovat kuitenkin erinomaiset. Takana on runsaasti otteluun valmistavaa treeniä, kolme erää matsikokemusta ja tyrmäysvoitto.
 
Tämä tuli parhaaseen mahdolliseen saumaan."
 
Aamen
Vaihtovirta
13.08.2023 17:52:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Gypsy: Viikon varoitusajalla? Robbehan oli justiinsa treenannut matsiin jotain mitätöntä vartiointiliikkeen lihavaa CEO:ta vastaan (joka sekin olisi Joshualle vasemman käden miehiä). Tosin oli treenannut vain kahdeksan erän matsiin (mihin tässä ei päästy), mutta on kyllä "vähän" harhaanjohtava tuo sinun kommenttisi. Joshua luultavasti leikitteli ja otti rennosti.
 
No kyllä nyt siihen treeniin vaikuttaa aika helvetisti se tuleva vastustaja. Nyrkkeilytyylit ja ihan vaikka ukon koko on kuitenkin aika isossa osassa tuota lajia. Ja mitä kuvia nähny, niin sen verran otti kyllä Joshuakin osumaa et tuskin kovin rento fiilis on ollut matsin jälkeen sielläkään suunnalla..
 
Maailma on pilannut internetin.
Gypsy
13.08.2023 17:56:30 (muokattu 13.08.2023 18:06:51)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vaihtovirta: No kyllä nyt siihen treeniin vaikuttaa aika helvetisti se tuleva vastustaja. Nyrkkeilytyylit ja ihan vaikka ukon koko on kuitenkin aika isossa osassa tuota lajia. Ja mitä kuvia nähny, niin sen verran otti kyllä Joshuakin osumaa et tuskin kovin rento fiilis on ollut matsin jälkeen sielläkään suunnalla..
 
Joo no se Robben edellinen vastustaja viikko sitten oli yli 190-senttinen, eli muutaman sentin ehkä lyhempi kuin Joshua ja muutaman kilon tarkkuudella vissiin Robben ja Joshuan painoinen.
 
Lisäksi yhtä yllätyksenä Helenius tuli Joshualle. Kimi Räikkösen sanoin: "Se on kaikille sama".
 
En jaksa asiasta alkaa vääntämään. Tulkaa sanomaan, jos Helenius pyytää revanssin ja saa sellaisen, niin lyön koko rahalla Joshuaa ja tienaan taas.
 
Aamen
LordWinter
13.08.2023 22:15:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oli varsin hyvä matsi ennakko-odotuksiin nähden. Robben jabi toimi hyvin ja jossain 5 erän nurkilla näytti jopa hetkellisesti pääsevän aika hyvään rytmiin.
 
Kaikki Robben tyrmäystappiot ovat kyllä olleet rumia, mutta kai se ura tästä vielä jatkuu näin kunniakkaan esityksen jälkeen. Ehkä tässä vielä nähdään Chisora-uusinta.
 
Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle.
Tympee Huttunen
26.08.2023 07:00:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Robbe jäänyt kiinni dopingista:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli … nius-on-karynnyt-dopingista/8765228
 
Vähän hämmentävä homma. Mikä aine mahtaa olla taustalla?
 
Alfons Åberg
26.08.2023 08:54:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt meni kahvi väärään kurkkuun
 
"Oh yeah, ketchup please. Die Hard kakkone"
Dzekoo
26.08.2023 09:45:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo onhan tämä käry yllätys,mut kaikkiha huipulla melkein käyttää..
 
Prophet
26.08.2023 10:07:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Timo Seppälän kommentteja odotellessa.
 
mpekkanen
26.08.2023 10:34:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tyyppi joka puhuu julkisuudessa negatiivisesti dopingin käytöstä ja kuitenkin itse käyttää on minun mielestä täysi persereikä.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 566 67 68 69 70

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «