Muusikoiden.net
21.05.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Nyrkkeilykeskustelu
1 2 3 4 566 67 68 69 70
LordWinter
08.08.2023 16:53:21 (muokattu 08.08.2023 16:53:28)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tästä voitto niin Robbe on ainakin jo jonkinlaisen kultti-statuksen ansainnut raskaansarjan historiassa.
 
Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle.
Alfons Åberg
08.08.2023 16:55:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tympee Huttunen: Jahas astetta kovempi vastus Robbelle:
 
https://www.iltalehti.fi/kamppailul … d228e1d-712e-418c-ae1f-8352975cbb1a

 
Oho... melekosta. Palkkio lienee ihan kelvollinen vaikka turpiin tulisi
 
"Oh yeah, ketchup please. Die Hard kakkone"
Hetfield
08.08.2023 19:19:09
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rispektit Robbelle, vaikka käy miten tahansa. Uraan on mahtunut ties mitä, mutta jos tämä jää vikaksi, niin ainakin saappaat jalassa lähtee.
 
Alright, alright, alright!
Alfons Åberg
08.08.2023 20:04:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hetfield: Uraan on mahtunut ties mitä, mutta jos tämä jää vikaksi, niin ainakin saappaat jalassa lähtee.
 
Nimenomaan, isolla areenalla relevantin vastustajan kanssa. Vähän eri juttu kuin pubimatsi jotain 15-5-2 kaveria vastaan.
 
"Oh yeah, ketchup please. Die Hard kakkone"
Jäärä
09.08.2023 08:35:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kunhan nyt ei vaan sattuisi mitään.
 
Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä.
Lennu
09.08.2023 13:59:31