Muusikoiden.net
21.05.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Media ja viihde-palstan jelppikerho
1 2 3 4 541 42 43 44 45
M4ss3 m/
06.06.2022 21:37:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Henri Henri Olavi: Jos haluaa lukea ilmaiseksi esim. Hesarin maksullisia juttuja, niin tämän asentamalla onnistuu. Tuon kun lyö selaimeen lisäosaksi niin ainakin HS:n perus "Tilaajille" artikkelit näkyy ihan hyvin. Toimii kaikilla Sanoman & Alma Talentin uutissivuilla ja monilla ulkomaalaisillakin.
 
https://gitlab.com/magnolia1234/bypass-paywalls-firefox-clean

 
Montako vuotta timanttiliigaa Hesari antoi tuon hunajapotin linkkaamisesta?
 
Kommunistien.net
Henri Henri Olavi
06.06.2022 21:39:55 (muokattu 06.06.2022 21:40:55)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miksi Hesari palkitsisi minut siitä, että vien heiltä potentiaalisia maksavia asiakkaita? Tai Sports Illustratedilta. Tai niiltä lukemattomilta muilta lehdiltä ympäri maailmaa. Eihän tuossa ole mitään logiikka.
 
Miksi enää ei tehdä kahvikuppeja jotka eivät tärisisi kädessä?
Bullitt
18.08.2022 16:05:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joko Better Call Saulin kuudennen kauden kaikki jaksot ovat suomi-Netflixissä nähtävissä? Ei tohdi spoilaantumisen pelossa liikaa googlailla.
 
"Autismin taso: James May/5, ei voi muuta sanoo ku hattua nostaa" - Vessajono
Henri Henri Olavi
18.08.2022 16:37:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bullitt: Joko Better Call Saulin kuudennen kauden kaikki jaksot ovat suomi-Netflixissä nähtävissä? Ei tohdi spoilaantumisen pelossa liikaa googlailla.
 
Kyllä ovat.
 
Aum Trayambakam Yajamahe Sugandhim Pushtivardhanam Urva Rukamiva Bandhanaan Mrityor Mokshiye Maamritat
Swan
18.08.2022 19:54:03
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bullitt: Joko Better Call Saulin kuudennen kauden kaikki jaksot ovat suomi-Netflixissä nähtävissä? Ei tohdi spoilaantumisen pelossa liikaa googlailla.
 
Ne tuli samaan tahtiin kuin muuallekin.
 
Had to be me. Someone else might have gotten it wrong.
Bullitt
19.08.2022 21:44:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jees kiitoksia, neljäs jakso juuri alkamassa ja so far so good.
 
"Autismin taso: James May/5, ei voi muuta sanoo ku hattua nostaa" - Vessajono
LordWinter
21.09.2022 01:43:26 (muokattu 21.09.2022 01:44:28)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jossain pelissä/tv-sarjassa/animaatiossa on jonkinlainen tyyppi/entiteetti, joka asuu yksin jossain erillisellä planeetalla/lokaatiossa. Kyseessä on jonkinlainen yhteyshenkilö, jonka kautta kaikkien maailman ihmisten ajatukset/muistot/unet kulkeutuvat tai jotain. Muistaakseni tämä tyyppi vaihtui jossain vaiheessa peliä/sarjaa/animaatiota, ja uusi tyyppi bongattiin ensin sanomalehdestä tai tv-uutisista eli se oli alunperin ilmeisesti tavallinen ihminen. Mikähän tämä on? Kauan pyörinyt tämä mielessä mutten muista tuosta mitään muuta.
 
Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle.
MrQ
27.10.2022 16:30:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miten katsoa orvillen kolmas kausi?
 
MrQ
29.10.2022 21:26:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vastatkaa ruojat
 
minä vaadin
 
Henri Henri Olavi
29.10.2022 21:27:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Auttaisin, mutta en tiedä mikä se on.
 
CMX:ää kuuntelemalla sai ysärillä pillua. Nykyaikana hädintuskin kullia. -Seksihullut
MrQ
29.10.2022 21:35:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Henri Henri Olavi: Auttaisin, mutta en tiedä mikä se on.
 
Sellanen sarja mikä tulee disney plussalta jos asut kaikkialla muualla kuin suomessa. Sarja itsessään pyörii kyllä foxilla mutta natsi foksia ei katso kukaan.
 
VPN on kuulemma lääke, ja sellainen löytyykin tietenkin mutta kun koitan kusettaa inter netsiä uskomaan että lokaationa on stokis niin nettihän katsoo ja korottaa, sanoen "niin varmaan dorka".
 
VPN sitten luurilla ja luuri on omena niin arvata saa oonko jaksanut konffata.
 
Henri Henri Olavi
03.11.2022 18:17:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Apple TV+ nyt 2 kk ilmaiseksi. Tilauksen voi peruuttaa heti, niin ei unohdu ja tule laskuja. Pelkästään jo "Watch the Sound with Mark Ronson" takia kannattaa. Lisäksi "1971: The Year That Music Changed Everything" ja "Beastie Boys Story" ovat kovia musadokkareita.
 
http://redeem.apple.com/atvselena-e … _offer_selenagomez_orgsocial_221104
 
CMX:ää kuuntelemalla sai ysärillä pillua. Nykyaikana hädintuskin kullia. -Seksihullut
LordWinter
08.11.2022 14:14:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pitäisikö katsoa Narcos vai Sopranos?
 
Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle.
Milkop
08.11.2022 14:15:38
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

LordWinter: Pitäisikö katsoa Narcos vai Sopranos?
 
Katso molemmat mutta jos pitää valita niin Sopranos tietysti.
 
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
Oan
08.11.2022 21:25:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

LordWinter: Pitäisikö katsoa Narcos vai Sopranos?
 
Sopranos.
 
Narcosin toisen kauden voit skipata katsomalla hetken tätä kuvaa: https://i.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/001/373/328/b16.jpg
 
Ihmiselle kaikkein tärkein maailmassa on DÄGÄ.
MrQ
10.11.2022 12:32:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

LordWinter: Pitäisikö katsoa Narcos vai Sopranos?
 
Narcos. Se loppuukin joskus.
 
LordWinter
12.11.2022 01:20:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MrQ: Narcos. Se loppuukin joskus.
 
Olen useamman sarjan jo priorisoinut Sopranosin edelle tällä perusteella, mutta joskus sekin on katsottava. Nyt olin jo kallistumassa Sopranoon puoleen, mutta huomasin että siinä on enemmän jaksoja mitä muistin (60 -> 86). Pahalta taas näyttää.
 
Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle.
MrQ
12.11.2022 18:22:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

LordWinter: Olen useamman sarjan jo priorisoinut Sopranosin edelle tällä perusteella, mutta joskus sekin on katsottava. Nyt olin jo kallistumassa Sopranoon puoleen, mutta huomasin että siinä on enemmän jaksoja mitä muistin (60 -> 86). Pahalta taas näyttää.
 
Kolme kautta tai kuolema, jos pitää aloittaa alusta. Noita venytetään vähän turhan paljon, nähdäkseni.
 
Tämä siis 22 jakson kausilla.
 
MV
24.01.2023 10:58:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En nyt tiedä olisiko tämä pitänyt pistää hifikeskusteluun, mutta kyllä kai tämä tännekin sopii. Eli, mulla on LG:n kymmenen vuotta vanha älytöllö, joka muuten on toimiva kampe edelleen, mutta päivityksiä siihen ei kaiketi enää saa jne.
 
Youtube toimii vaihtelevasti, Netflix hyvin. Kiinnostaisi ottaa HBO Max, mutta töllöön sitä ei taida suoraan saada kunnolla asennettua ja olenkin alkanut miettimään Chromecastia siihen, jolla toisto joko puhelimesta tai läppäristä.
 
Mutta miten hyvin tuo käytännössä toimii? Jossain mainittiin jotain, että ei söisi puhelimen akkua, vaikka sieltä pistäisi leffaa tai muuta pyörimään telkkariin.
 
Samaten kiinnostaa tuo HBO tarkemmin. Miten näppärä siinä on tuo tilin jakaminen? Olettaisin, että sähköpostin alle tili luodaan, mutta haluaisin kuitenkin pitää langat ns. täysin omissa käsissä, vaikka muutkin kotitaloudessa palvelua käyttäisi.
 
-Spade-
26.01.2023 11:24:45 (muokattu 26.01.2023 12:18:24)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MV: En nyt tiedä olisiko tämä pitänyt pistää hifikeskusteluun, mutta kyllä kai tämä tännekin sopii. Eli, mulla on LG:n kymmenen vuotta vanha älytöllö, joka muuten on toimiva kampe edelleen, mutta päivityksiä siihen ei kaiketi enää saa jne.
 
Youtube toimii vaihtelevasti, Netflix hyvin. Kiinnostaisi ottaa HBO Max, mutta töllöön sitä ei taida suoraan saada kunnolla asennettua ja olenkin alkanut miettimään Chromecastia siihen, jolla toisto joko puhelimesta tai läppäristä.
 
Mutta miten hyvin tuo käytännössä toimii? Jossain mainittiin jotain, että ei söisi puhelimen akkua, vaikka sieltä pistäisi leffaa tai muuta pyörimään telkkariin.
 
Samaten kiinnostaa tuo HBO tarkemmin. Miten näppärä siinä on tuo tilin jakaminen? Olettaisin, että sähköpostin alle tili luodaan, mutta haluaisin kuitenkin pitää langat ns. täysin omissa käsissä, vaikka muutkin kotitaloudessa palvelua käyttäisi.

 
Mulla on olisikohan kahdeksan vuotta vanha LG:n älytelkkari ja Chromecast siinä kiinni. Lähinnä Netflixiä, Areenaa ja Ruutua oon käyttänyt sujuvasti. HBO:sta ei kokemusta. Netflix tosiaan toimisi vielä myös telkkarin natiivisovelluksena, mutta sitäkin tulee käytettyä puhelimen kautta, kun se toimii sujuvammin. En ole huomannut että jakaminen söisi puhelimen akkua mitenkään merkittävästi.
 
Ohan se varma.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 541 42 43 44 45

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «