Muusikoiden.net
21.05.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Lapsuuden tv-sarjat - nostalgisointi
1 2 3 4 532 33 34 35 36
sartzan
10.11.2005 20:50:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ritari Ässä, Katuhaukka, MäkKaiveri...
 
Nämä. Sitten pikkuruisempana tuli aikanaan Pätkis, jossa muistaakseni oli ainakin smurffit. Ja parhautta oli myös Olipa Kerran Elämä. Toki myös Puoli Kuusi ja Pikkukakkonen kuuluivat repertuaariin. Lemppareita oli puoli kuudessa nukkeanimaatio niistä kahdesta remontteeraajaisännästä, joilla hommat aina nk. pissi pahemman kerran. Tuon sarjan tunnari ja musiikki soi edelleen ajoittain päässä. Viikonloppuaamujen lastenohjelmista muistaakseni sunnuntain ohjelmat oli kiveimpija, ko lauantaiaamuisin alkoi lastenohjelmien jälkeen Kukkokiekuu, mikä oli aikuisten ohjelma, ja siksi ihan huono.
 
Nykyisin tykkään Pingusta.
 
"Mun WinAmpin randomi toimii ihan miten sattuu"
spacemonkeyevolution
10.11.2005 20:53:10 (muokattu 10.11.2005 20:55:04)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olipa kerran elämä - parhautta, yksinkertaisesti parhautta. Lastenohjelma, joka viihdytti ja opetti.
 
Tohtori Sykerö - en tiiä missä ja kuinka paljon ja mitä on pitänyt poltella että moista tuotosta saa aikaseks. Matkustaavat jonnee vaaleanpunaiseen pilveen, jossa on sellain kamelin näkönen, Untamo, heittääs jotain filosofista kommenttia. Mut todella hyvä sarja, pienenä tuli kateltua vakituiseen.
 
Pat ja Mat (?) - vai mikä animaatiosarja jossa oli kaks saman näköstä heppua ja ne aina kävi puuhaan jotain ihmeellistä ja meni aina vähän reisille, mut sitten lopuks keksivät jonkun loistavan patenttiratkasun. Musiikit oli jotain aivan loistavaa kuten äänimaailma muutenkin, vaikkakaan puhetta ei kuulunut.
 
Don't worry, be heavy
DirtyFingers
10.11.2005 20:53:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Starzinger
 
Oliko tämä se, missä oli kolme heppua, joilla oli eriväriset vaatteet? Muistaakseni vihreät, punaiset ja siniset? Sitte se vihreä ei oikein osannu mitään.
 
Ja jossain osassa joku sano että: "Odottavan aika on pitkä..."
 
Anteeksi epäselvät ja hätäiset kirjoitukset. Tästä on jopa 15v aikaa, jos tämä on kyseinen sarja...
 
"Don't talk to the eyes of a stranger"
Carpenter
10.11.2005 20:56:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Myrskylinnut oli rock!
 
Sovittele puheesi kukkarosi mukaan.
Jannipaali
10.11.2005 20:57:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Myrskylinnut on rock!
 
Sekin tuli vähän aikaa sitten Subilta.
 
THV-klubi #40 Menossa mukana: Musiikkikullas
"Bang your head, kill your soul, let your fucking head explode"
konehes
10.11.2005 21:00:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olipa kerran elämä ja Olipa kerran ihminen olivat opettavaisia ja hauskoja. Anatomia haltuun!
 
Veikko
10.11.2005 21:00:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lemppareita oli puoli kuudessa nukkeanimaatio niistä kahdesta remontteeraajaisännästä, joilla hommat aina nk. pissi pahemman kerran.
 
Se oli muuten mahtava pätkää. Hitto kun sais noita jostain itelle.
 
Puhuiko hän viittä kieltä? Entä oliko hänellä mitään sanottavaa? -L.Viita
kouranka
10.11.2005 21:04:54
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikäs oli tämmöne sarja missä oli ankanpoikane ja sitte hää seikkaili vaikka missä, muuta en oikein muista. Oli dubattu suomeksi sillon joskus.
 
Nyt herkutellaa!
Cut out
10.11.2005 21:14:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikäs oli tämmöne sarja missä oli ankanpoikane ja sitte hää seikkaili vaikka missä, muuta en oikein muista. Oli dubattu suomeksi sillon joskus.
 
Alfred J. Kwak?
 
MegaMan Club #003 - Cut Man
mein saksan kirjas oli joku laulu "Eine Lederhose braucht keine bügelhalten" suom. nahkahousut eivät tarvitse prässiä. -Sunna
Aerodactev
10.11.2005 21:24:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Totta kai oli vielä saksalaistuontantoiset Pinokkio ja Peukaloisen Retket, joissa oli varmaan 500000 jaksoa eivätkä ne tuntuneet päättyvän ikinä, mutta kaikki oli pakko katsoa.
 
Long = progressive = good
Kapane
10.11.2005 21:27:17
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Totta kai oli vielä saksalaistuontantoiset Pinokkio ja Peukaloisen Retket, joissa oli varmaan 500000 jaksoa eivätkä ne tuntuneet päättyvän ikinä, mutta kaikki oli pakko katsoa.
 
Pinokkion päätöksen näin... Nilsin en ikinä, mutta sillä nilsin juontajalla oli erikoinen ääni. Karmea ja rauhoittava samaan aikaan.
 
SuperJeesus
10.11.2005 21:28:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Alfred J. Kwak?
 
Tämä oli paras.
 
Yllä oleva kirjoitus on kärjistetty, sisältää kirjoitusvirheitä ja pitää tuskin paikkaansa. Ropnoa nam!
Kärpäsruoska
10.11.2005 21:46:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oliko tämä se, missä oli kolme heppua, joilla oli eriväriset vaatteet? Muistaakseni vihreät, punaiset ja siniset? Sitte se vihreä ei oikein osannu mitään.
 
Joo, kaksi VHS:sää tätä löytyy.
 
Darkwing Duck, Starzinger, Maailman ympäri 80 päivässä, Myrskylinnut, Alfred J. Kwak, Pinokkio ja Peukaloisen Retket
 
Kaikki tuttuja, eritysesti DD:stä, MY80P:stä ja AJK:sta pidin, pidin todella. Pikku Kakkosen Nalle Luppakorva tunnareineen oli myös parhautta.
 
Mutta kuka muistaa mikä oli se sarja, joka tuli YLE:ltä kai viikonloppuaamuisin ja siinä oli eläimiä, joista ainakin yksi puhuii muistaakseni kovin matalalla äänellä ja sillä oli otsatukka? Piirrosten henki muistutti mielestäni hiukan Markus Majaluoman tyyliä. Mutta vain hiukan. Ihmishahmoja sarjassa ei tainnut olla.
 
Niin, ja Pilipalipiloteissa oli loistavaa huumoria, joka naurattaa edelleen. Videolta löytyy jakso, jossa päähenkilöt anastavat patsaan ajamalla pahiksen vainoharhaiseksi lentokoneessa. Tikun ja Takun pelastuspartio oli hyvä myös, tunnari loistava. Sama pätee Turtlesiin.
 
Anteeksi epäselvyyteni, väsyttää.
 
Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi. THV-klubi #28 Romantikkoitkijät #34
Feggy
10.11.2005 21:48:36
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Myrskylinnut oli rock!
 
Jee! Paitsi uusintakatselulla armottoman hidasta. Onko maailma nopeutunut vain onko keskittymiskykyni huonontunut?
 
Get Smart oli toinen suosikki. Ja Sheriffi McCloud ja Alias Smith & Jones.
 
Haetaan perusasiat hallitseva basisti helsinkiläiseen Lockmaniin. Soitamme omalaatuista melodista rockia, jossa Bo Diddley ja Blues Explosion yhdistyy Televisioniin ja Tom Waitsiin. Treenikämppä Kaapelilla ja 30 omaa biisiä. Laita pikaviestiä.
Chrissie
10.11.2005 22:01:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oi niitä aikoja :) Monta suosikkia on täälläkin jo mainittu:
 
- Maailman ympäri 80 päivässä. Aivan ehdoton. Minulla oli jokaikinen jakso nauhallakin jopa.. Harmittaa, että ne kasetit on kadonneet.
- Alfred J. Kwak. Olin jo melkein teini silloin, mutta tämä oli kyllä mainio.
- Tohtori Sykerö. Piti lainata Ärrältäkin aina välillä.
- Wilhelm Tell (tai jotain sinne päin). Pakko tapittaa :)
- Olipa kerran ihminen. Paras. Huomasi, että olen menossa kohti oikeaa alaa...
- Monia muitakin piirrettyjä, mm. Maija Mehiläinen, mihinkähän sekin on kadonnut?
- TaoTao. Uusintaa lisää!
- Käytöskukkanen. Heh, siinä vasta nostalgiaa.
 
Ja niin monia muita..
 
Täällä mainittu Muskettikoirat oli veljen suosikkeja, ja kieltämättä niitä katseli itsekin ;)
 
Ei musiikkia ilman hiljaisuutta. "Another day, another wish: don't want my life to be like this..." Client - Radio
"Forget what you don't know yet." Chroma Key - Get Back in the Car
Aerodactev
10.11.2005 22:06:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaukametsän pakolaisetkin oli yksi. SE ei päättynyt ikinä.
 
Long = progressive = good
jami87
10.11.2005 22:09:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kukaan kavereista ei muista mun lapsuusajan suosikkia, miten on mnetin väen laita? Eli suosikkini oli Wicked(?), violetti avaruusolento, joka pystyi muuttamaan ruumiinsa miksi tahansa. Hänellä oli aina seuranaan jotkut veljekset. Sarja tuli PTV:ltä ja vähän aikaa Nelosella.
 
Muistaako kukaan?
 
Mnetin karvaisimmat sääret!
THV-Klubi #29
Romantikkoitkijät #17 :´-)
Kärpäsruoska
10.11.2005 22:11:00 (muokattu 10.11.2005 22:13:29)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaukametsän pakolaisetkin oli yksi. SE ei päättynyt ikinä.
 
Ai niin, tämä oli loistava sarja ja turhautti tuo ettei päättynyt. Lopetettiinko sen tekeminen ja mitä? Kiitos että muistutit tästä.
 
TaoTao.
 
Ja tämä, loistava. Kun näitä täällä mainittuja sarjoja vielä jossakin joskus näkisi... Aijai.
 
E:
 
Kukaan kavereista ei muista mun lapsuusajan suosikkia, miten on mnetin väen laita? Eli suosikkini oli Wicked(?), violetti avaruusolento, joka pystyi muuttamaan ruumiinsa miksi tahansa. Hänellä oli aina seuranaan jotkut veljekset. Sarja tuli PTV:ltä ja vähän aikaa Nelosella.
 
Muistaako kukaan?

 
Barbababa?
 
E2:
 
Babar oli mahtava, aivan uskomattoman hieno. Ja Vili Vilperiäkin katsoi, se tulikin tuossa uusintana.
 
Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi. THV-klubi #28 Romantikkoitkijät #34
Juugeli
10.11.2005 22:32:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pat ja Mat (?) - vai mikä animaatiosarja jossa oli kaks saman näköstä heppua ja ne aina kävi puuhaan jotain ihmeellistä ja meni aina vähän reisille, mut sitten lopuks keksivät jonkun loistavan patenttiratkasun. Musiikit oli jotain aivan loistavaa kuten äänimaailma muutenkin, vaikkakaan puhetta ei kuulunut.
 
Monta hyvää mainittu, mutta tämä oli kerrassaan loistava! Helvetin hauskoja juttuja.
 
Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns
IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8 Pastilli?
kingdom
10.11.2005 22:42:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voisipa palata siihen viattomuuden aikaan. Itse tykkäsin eniten Alfred J. Kwakista ja Olipa kerran ihmisestä, josta mulla on kaikki jaksot kasetillakin. Viime viikolla näin Anttilan mainoksen OKI:n dvd-boksista, hintaa n. 50 euroa, joten jos saan ylimääräiset 50 euroa jostakin niin tiedän mitä hankin.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 532 33 34 35 36

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «