Muusikoiden.net
21.05.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Millai pukeudut (kysymysmerkki)
1 2 3 4 528 29 30 31 32
CountX
27.06.2014 18:19:12 (muokattu 27.06.2014 18:21:09)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mieluisin asuste sisältää:
-leveälahkeiset ja ylhäältä kireät farkut (joita mielellään tuunattu jotenkin)
-bändipaita, mutta toisinaan käy ihan pelkkä musta t-paita
-toisinaan ruutupaita napit auki ja helmat roikkuen bändipaidan päällä
-prätkärotsi
-halvat converse-kopiot
-pitkähköt hiukset auki tai mutturalla, joskus harvoin huivi päässä
 
E: tarkennus
 
reaper666
28.06.2014 00:16:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

CountX: Mieluisin asuste sisältää:
-leveälahkeiset ja ylhäältä kireät farkut (joita mielellään tuunattu jotenkin)
-bändipaita, mutta toisinaan käy ihan pelkkä musta t-paita
-toisinaan ruutupaita napit auki ja helmat roikkuen bändipaidan päällä
-prätkärotsi
-halvat converse-kopiot
-pitkähköt hiukset auki tai mutturalla, joskus harvoin huivi päässä
 
E: tarkennus

 
Niinii mut topikki olikin MILLAI pukeudut. Pistätkö esim. Bändipaidan ylä vai alakautta yms?
 
CountX
28.06.2014 00:49:17 (muokattu 28.06.2014 00:49:34)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

reaper666: Niinii mut topikki olikin MILLAI pukeudut. Pistätkö esim. Bändipaidan ylä vai alakautta yms?
 
Alakautta tietysti, niin kuin hameen.
 
Hameesta puheen ollen, olen aina salaa haaveillut joko kiltistä tai mustasta bondagehameesta. Ei varmaan kannata niin kauan kun asun täällä maalla. Menin keväällä musta samettibleiseri päällä kyläkauppaan, ja kaikki isännät katsoi että "Mikäs tyttöjen takki sillä hipillä nyt on päällä?". Jos vetäisi kiltin päälle, niin varmaan sotkisivat miut suohon.
 
Kersu
29.06.2014 16:12:11
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

CountX: olen aina salaa haaveillut mustasta bondagehameesta. Ei varmaan kannata niin kauan kun asun täällä maalla.
 
http://image.rakuten.co.jp/auc-kyoe … abinet/skinfit/all/all-13-4602k.jpg ?
 
"Dippasin kikkeliä omenahilloon" -Thet
CountX
29.06.2014 17:21:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kersu: http://image.rakuten.co.jp/auc-kyoe … abinet/skinfit/all/all-13-4602k.jpg ?
 
Osuit naulan kantaan. Tuollaista juuri tarkoitin. :D
 
apropoo
02.07.2014 19:38:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joskus perjantaisin tulee ehkä panostettua vähän enemmän..
http://37.media.tumblr.com/e56fa4bf … tumblr_mneg5rREuS1sp5ngno1_1280.jpg
 
Funkånaut
02.07.2014 19:42:38
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Funkånaut: Mahdollisimman mukavasti ottaen ilman lämpötilan huomioon.
 
Vähänpä on meikällä neljässä vuodessa muuttunut.
 
Vain kolme kertaa olen joutunut käyttämään ehkäisyä, eikä kertaakaan ole tullut minkäänlaista sukupuolitautia. Minä olen koirilta oppinut, että ensin pitää haistaa ennen kuin saa maistaa. - Pekka Siitoin
roknrollife
07.09.2014 20:59:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Päässä mulla on yleensä PVC-kypärä tai maastopipo. Sillon ku oon sattunut unohtamaan lakin himaan ni oon kammannu tukan muotovaahdolla taakse. Paitana toimii joko Hurriganesin tai Metallican pitkähihanen: kesällä hihat kääritty ylös (ps. toinen hiha on puoliksi revennyt).. Käsissä on niin paljon naularannekkeita, että kävely tuottaa haasteita, mutta alan tottumaan tähän. Silmät on meikattu mustaksi. Housuina toimii perus Harley Davidson-nahkapöksyt. Välillä oon kiinnittänyt hakaneuloilla olkapäihin sellaset karvaröyhelöt. Kenkät on perus mustat nahkabootsit.
 
ROCK ON! En kerkee kirjottaa enempää et ehin bussiin!
 
musamies
08.09.2014 08:29:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Panostin pukeutumiseen ja ostin Puuilosta housut, joissa on paljon taskuja. Niissä lukee, että ne on puuvillaa ja tehty Pakistanissa - tuntuu olevan hyvää tekoa!
 
Lisäksi ostin Image Wearista uudet mustat nahkaiset kengät etten olisi liukkaiden ilmojen tultua turvallani kuin Speedy ja Saku.
 
Toisinaan ajelen talvella sähköpolkupyörällä ja aion kehittää pukeutumista vielä sillä saralla jotta myös kylmemmillä ja tuulisilla ilmoilla viitsii ajaa.
 
Bullitt
30.10.2014 02:57:08 (muokattu 30.10.2014 02:57:25)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Enpä muista onko tänne tullut raapustettua mutta laitetaampa tämänhetkisiä tyylejä:
 
Kesä: Lämpimällä on yleensä printti-T-paita tai lyhythihainen kauluspaita. Jalassa shortsit tai farkut, joita on sinisen eri sävyissä sekä punaiset, pillistä bootcuttiin. Kylmemmillä ilmoilla tulee lisäksi kaulus-/flanellipaita joka on aina auki. Vielä kylmemmillä päälle puolipitkä nahkatakki. Jalkineina ovat yleensä joko buutsit tai matalammat tennarit / mitkä lie tossut. Viime kesän sikahelteillä tuli vedettyä yhdistelmällä farkkuliivi paljaan ylävartalon päällä, shortsit ja Reinot. Kesällä en suosi hattuja, joskin jokin stetsoni tai lierihattu olis kova sana.
 
Talvi: Usein pitkä villakangastakki, simppelin värinen perinteinen kaulahuivi, tiukasti istuvat nahkahanskat (suosin naisten malleja kun miesten hanskat on yleensä järjettömiä tumppuja). Näiden alla samat vaatteet kuin kylmemmillä kesä-/syys-/kevätkeleillä. Oikein kylmillä lisänä pitkät kalsarit ja yksinkertainen, perinteisen tyylikäs pipo. Molempina vuodenaikoina saatan höystää pukeutumistani edellä mainitulla farkkuliivillä tai erilaisilla puvuntakeilla.
 
Kotona: Ollessani kotona ja kesähelteillä myös kotipihalla saatan pukeutua pelkkään pyyhkeeseen, kylpytakkiin tai olla alasti, tätä tosin vain sisällä.
 
Good people drink good beer.
Kirk_Hammett
01.09.2015 02:21:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Perhanan vanha topikki, mutta ei se mitään...
 
En muista milloin oisin pistänyt päälleni kyseisen farkkutakin mitä juuri nyt pidän päälläni! Tiedän kyllä, että farkkutakit ovat elänyttä muotia, mutta mitä se haittaa?
 
Katselin takin taskuja ja löysin 8 vuotta vanhan kauppakuitin taskusta, joten luulen, että suurinpiirtein sen verran on edellisestä käyttökerrasta. Vanha ja rispaantunuthan tämä on kuin mikäkin! Kuitenkin kaiken tämän jälkeen on lähes nostalginen fiilis pitää tätä päällä. Oh those memories...
 
Luulen, että tämä on viimeisiä kertoja kun tämä takki näkee päivän(okei ei ole päivä mutta kuitenkin)valoa.
 
Farkkutakki FTW!
 
You know it's sad but true...
Bullitt
14.09.2015 00:03:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Farkkutakit ovat hieman ristiriitaisia tamineita. Toisaalta hyvin käyttökelpoisia, ja mukavia takkeja, mutta etenkin huonosti istuvasta farkkutakista tulee välittömästi hieman seniori-EHK-viboja. Pitäisi varmaan omaakin farkkutakkia pitää vielä joku päivä kun ilmat sen vielä sallivat.
 
Black Zombie 82
20.07.2019 23:59:40 (muokattu 21.07.2019 00:00:51)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bullitt: Farkkutakit ovat hieman ristiriitaisia tamineita. Toisaalta hyvin käyttökelpoisia, ja mukavia takkeja, mutta etenkin huonosti istuvasta farkkutakista tulee välittömästi hieman seniori-EHK-viboja. Pitäisi varmaan omaakin farkkutakkia pitää vielä joku päivä kun ilmat sen vielä sallivat.
 
Mikä on EHK? Eddie Han Kalen?
 
Farkkutakki olisi kätevä vaate, mutta hyvää sellaista on vaikea löytää. Yleensä niissä on liian pienet rintataskut(jonne ei mahdu mitään) ja liian löysät sisätaskut(jonne ei uskalla laittaa mitään nenäliinaa arvokkaampaa). Yksi hyvä farkkutakki mulla on. Se on Lee Cooper ja siinä on hyvät, syvät ja napakat sisätaskut. Sitten mulla on pari Stressmanista ostettua farkkurotsia, ja ne ovat kyllä aikamoisia kittanoita. Sitten mulla on yksi punainen farkkupusakka, joka on vissiin naisten(koska napitus on väärällä puolella), mutta sitä ei kehtaa pitää, koska se on nuhruuntunut. Herrasmies ei voi käyttää repaleisia vaatteita. Ja kyllähän punainen värikin miehellä on aika omituista.
 
En ole oikein keksinyt minkälaisia vaatteita haluaisin pitää. Musatyylin mukaan en voi pukeutua, koska tykkään klassisesta, metallista, jazzista ja bluesista. Helpompaa olisi jos diggailisi vain yhtä genreä.
 
Ja otsikon kysymykseen vastaus:
 
Ensin alushousut, sitten sukat, sitten farkut, sitten paita. Ja sitten aamupalaa laittamaan. Kun se on nautittu, niin buutsit jalkaan ja rotsi niskaan ja baanalle.
 
abassimo
05.08.2019 01:03:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Black Zombie 82: Mikä on EHK?
 
Eläinten hyvinvointikeskus.
 
Black Zombie 82
16.10.2019 09:12:24
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tukka: Ruskea, kasvatuksessa.
Hattu: Talvella pipo, kesällä ei midiksii.
Naama: Normi
Korvat: No piercings.
Paita: Musta, punainen tai vihreä t-paita, päällä mahdollisesti pitkähihainen musta paita.
Housut: Lähes poikkeuksetta mustat farkut, paitsi kesällä siniset, ettei paistu.
Muuten: Kaula- ja rannekoruja löytyy kaapista muutama. Harvoin niitä tulee käytettyä.
Jaloissa: Mustat sukat ja mustat nahkakengät.
Takki: Kesällä farkkupusakka. Talvitakki vielä hakusessa.
 
WolleForever
20.03.2020 18:11:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tukka: polkkatukka,
Hattu: Talvella pipo, kesällä lippis
Naama: ei meikkiä
Korvat: klipsikorvikset tai ei ollenkaan
Paita:tunika, toppi, neule, ruutupaita jne.
Housut: farkut (sininen, punainen, musta), raitasortsit
Muuten: Nomination-ranneke, panssariketju toisessa ranteessa ja risti (oikeinpäin) kaulassa aina
Jaloissa: värikkäitä nilkkasukkia, nilkkurit talvella, tennarit kesällä
Takki: Eläinkuvioinen villakangastakki, maastokuvioinen toppatakki, musta baseballtakki, sininen farkkutakki, musta välikausitakki vetoketjulla, keltainen sadetakki (inspiraationa Ultra Bra)
 
Funkånaut
20.03.2020 19:44:18 (muokattu 20.03.2020 19:47:48)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pukeutumiseni on viime aikoina keski-ikäistynyt.
 
Printtipaidat ovat jääneet (ei tietenkään Myyrä-paita) historiaan, tilalle on tullut istuvaa ja laadukasta vaatetusta maanläheisissä ja helposti yhdisteltävissä väreissä. Sekä nahkakengät jalkaan ja mikäli en ole fillarilla liikkeellä, niin useimmiten myös huopahattu päähän.
 
Tyylini ikääntyy kuin viini, paranee vain vanhetessaan. Edelleen mukavuus on isossa osassa, mutta kun huomasi että tyylin ja mukavuuden voi yhdistää, niin sitten sitä mennään.
 
"Lauserakenteesi on syvältä ja heppisi pieni."
WolleForever
11.06.2020 18:52:08 (muokattu 11.06.2020 19:09:19)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No, kesälookkiin tullu muutoksia, joten päivitystä:
-tukka: polkkatukka ja muuten pitkät hiukset
-päähine: koristeellinen huivi (punainen ja kuvioita) tai esim. futislippis (musta lippis ja logo tai tunnusväri)
-t-paita tai tunika (värikkäitä tai t-paidat printin kera)
-farkkupaita (sininen) tai verskatakki (vihreä)tai farkkutakki ("selkälipulla", mulla Mikki ja Minni)
-farkut kaupungilla, lähiössä sortsitkin menee (farkut siniset, punaiset tai mustat)
-mustavalkoiset lenkkarit geelipohjallisilla (ettei kengät kalva)
 
Maiki44
13.08.2020 14:31:06
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Melkoisen laajalla skaalalla painetaan. Täysin fiiliksestä tai päivän ohjelmasta kiinni. Mutta yleisin on varmaankin farkku+kauluspaita ja kevyet tennarit siihen kylkeen.
 
Pine Head
13.06.2021 04:20:17 (muokattu 13.06.2021 05:23:23)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kesällä:
 
- Maiharit (mustat, norjalaiset)
 
- Mustat farkut. Ei pillit eikä leveät, vaan ''normaalit''.
 
- T-paita (mieluiten ei musta, tylsää jos kaikki on mustaa)
 
- Musta farkkuliivi (on nahkaliivikin, mutta ei oo mun juttu)
 
- Ruskea vyö
 
- Musta kalukukkaro
 
- Kaulassa pentaakkeli ja Odinin kirves.
 
- Tukka kasvatuksessa
 
Talvella:
 
En tiedä vielä, kun vielä ei ole talvi tullut.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 528 29 30 31 32

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «