Muusikoiden.net
21.05.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Nahkatakki
1 2 3 4 5 6 7
Von Härskiburg
17.01.2004 20:29:48
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jostain perverssistä syystä oli pakko pystyttää tämmönenkin aihe. Eli:
 
Omistatko nahkatakin?
Ja millaisen?
 
Minulla on ruskea. Naisten mallia, mutta mitä sitten. Esiíntyy myös omakuvassa.
 
He had a lot to say. He had a lot of nothing to say. We'll miss him.
Härski
17.01.2004 20:32:15 (muokattu 17.01.2004 20:32:29)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, kaksi omistan. Toinen on tämmöinen kevyempi, musta rotsi ja toinen paksumpi talvirotsi, musta sekin. Tätä talvirotsia en ole paljoakaan ehtinyt pitää, kun faija siihen ihastui, taidanpa myydä sen sille...
 
JCM
17.01.2004 21:02:17
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Omistan. Omakuvassa näkyy.
 
Onhan noita ollut, prätkärotsia tuli pidettyä aikoinaan kauankin. Kesät talvet;?D
 
SANTHYR
Hyvä tapa!
Ja lauantai-iltana ravintolaan...
noir
17.01.2004 21:06:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Löytyy yksi sopivan kokoinen. Kautta aikojen olen moisia käyttänyt, eikä loppua näy.
 
Malli on lyhyt. Mustaa nappanahkaa. Roch.
 
Mä haluun sua - sulta ei kysytä.
Swan
17.01.2004 21:27:21
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Omistan siannahkatakin, mustaa nappaa. Vuorauksen takia kesällä ehkä liian kuuma käytettäväksi, joten lienee lähinnä syksystä kevääseen käytössä.
 
Sinulla ei ole mitään kiirettä, ellet satu soitamaan kitaraa.
Numbie
17.01.2004 21:51:57
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mustan reisipituisen omistan.
 
hanuristi
17.01.2004 21:53:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

en,mutta voisin kyllä haluta.en kyllä oikeata nahkaa,mutta tekonahkatakki olisi mukava
 
"Ja sä voit painua vittuun!Tossa on ovi,sä tiedät myös että sen takana on ulko-ovi.Sitä vastapäätä on taka-ovi ja sen vieressä on väli-ovi.Väliovesta sisään ja vasemmalle ni siinä on vessan ovi!"
Jani The Rock
17.01.2004 22:11:42
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuusi löytyy:
- mokkanahkainen Cowboy Biker -hapsutakki
- liekkihihainen prätkärotsi (mallia Leather Heaven), jota olen pikkuisen customoinut
- rottatakki (Dekan mallia), jossa rock `n roll -aiheisia merkkejä yms. krääsää
- "psykobillytakki" eli prätkämalli jossa helvetisti niittejä, vetoketjuja ja iso Nekromantix -merkki selässä
- papan pitkä, vanha takki jostain 60-70 -luvulta, liki alkuperäiskuosissa
- outlaw-tyylinen mokkanahkainen pitkä talvitakki
 
Rough and tough and plenty mean.
Kapina
17.01.2004 22:19:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Se perinteinen musta prätkärotsi vaadittavilla punk-hiluilla (joulukuusi) :)...
 
Kilju ennen koulua, sanoma ennen taidetta, energia ennen soittotaitoa, asenne ennen kaikkea!
Garbo
17.01.2004 22:19:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jostain perverssistä syystä oli pakko pystyttää tämmönenkin aihe. Eli:
 
Omistatko nahkatakin?
Ja millaisen?
 
Minulla on ruskea. Naisten mallia, mutta mitä sitten. Esiíntyy myös omakuvassa.

 
Joo, tottakai hevimiehellä on nahkatakki. Mutta mä haluisin sellasen nahkatakin kun oli Ozzy Osbournella. Mistä sellasen saa? Vähän samannäkönen kuin tuossa sun omakuvassa.
 
sikanaama
17.01.2004 23:58:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On mulla semmonen musta nahkatakki. Semmonen asiallisen oloinen.
 
Kello 2.34 pelastajat vapauttivat Äänekoskella paikoilleen juuttuneesta hissistä seitsemän juhlijaa.
vaiktutus
18.01.2004 00:05:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vaatekaapista löytyy musta reiteen asti ulottuva nahkatakki, mutta se on jäänyt auttamattoman pieneksi.
 
Behemot on elegantti elefantti
Jonte
18.01.2004 01:07:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jostain perverssistä syystä oli pakko pystyttää tämmönenkin aihe. Eli:
 
Omistatko nahkatakin?
Ja millaisen?
 
Minulla on ruskea. Naisten mallia, mutta mitä sitten. Esiíntyy myös omakuvassa.

 
Hei, Jontella oli 50-luvulta peräisin oleva rotsi, sellainen ruskea vyöhön asti yltävä, vetoketjulla, erittäin hyvät kaljapullohihat (sixpack meni komeasti hihoihin ja tilaisuuden järjestysmiesten sivu). Lainasin takin kerran siskolle, ja takuulla rotsi jäi sille tielleen. Perhana kun oli hyvä takki. Terveisin Jonte.
 
Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois".
Heissi
18.01.2004 02:54:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Omistan. Perintötakki isosedältä. Musta. Ulottuu perseeseen suunnilleen. Olkapäät helvetin kuluneet vuosikymmenten saatossa. Liian kuuma kesällä ja aivan liian kylmä talvella. Siitäkin huolimatta ihan päällikkö takki.
 
(Huom. sana "päällikkö" tässä adjektiivina -> ei yhdyssanavirhettä)
 
"Siinä on sulle, läskimahanen kaveri, miettimistä."
- Jouni Hynynen
Super-Jari
18.01.2004 12:28:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaksi omistan. Molemmat on mallia teini-satanisti :D
 
Jos joku putosi kalliolta, ei ollut mitään väliä sillä, syöksyikö maa ylöspäin vai hän itse alaspäin. Vaikeukissa oltiin joka tapauksessa.
Ussr
18.01.2004 12:50:37
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä.
 
Se on sellainen perseen peittävä (en nyt tiedä, minkä pituisiksi noita sanotaan) musta takki mallia 70-luku. Takissa on vielä vuorikin, joten olen tähän saakka selvinnyt tästä talvesta ilman paleltumisia..
 
Are You Ready For Some Darkness?
-Turbojugend Imatra-
Stain
18.01.2004 13:11:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Musta nahkatakki, semmoinen melko pitkä. Ei nyt mikään natsi-gestapo-takki kuitenkaan.
 
Planned a show Treasoned my roots Ice cream snow See you in June
Mimi
18.01.2004 13:31:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, tottakai hevimiehellä on nahkatakki
Hevinaisia kuitenkaan unohtamatta... No en kuitenkaan itse katso kuuluvani mihinkään hevikategoriaan vaikka rotsi löytyykin. Aittaa pengoin joskus alta vuosi sitten ja siitälähtien on rotsi ollu mukana, semmonen musta, varmaan joku mun veljen vanha tms. mulle vähän liian iso, mutta se on tosi hyväkuntonen ja hieno... Hankinnassa olis musta (tai ruskea) pitkä, joko polveen tai jonnekkin takapuolen alle oleva rotsi, siis semmonen naistenmallia oleva, mutta en ole tarpeeksi halvalla löytänyt vielä mistään...
 
"Jos oikeutta enemmän vain nähdä saan, voin verhoutua vaikka lumenvalkeaan. Mutta jos maailma jatkaa pimeän matkan taivallusta, ylläni on surupuku, ja surupuku on musta..." NOMEN EST OMEN
Dunga
18.01.2004 14:33:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juuh, sellanen isukin vanha 70-luvun helvetinretee ruskea nahkarotsi löytyy, joku sellanen perseeseen ulottuva, vähän tollanen ku Von Härskiburgilla on.
 
Einz-Zwei-Polizei.... Drei-Vier-I want Beer
Shemhamforash
18.01.2004 14:37:00
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Löytyy lyhyt, musta kesänahkatakki ja vihdoin, vuosien etsimisen jälkeen, löysin viime kesänä lähes nilkkapituisen mustan nahkatakin. Perskeles kun on niin kapeat hartiat ettei sopivaa meinannut löytyä. Kallis se oli mutta ah, niin ihana...
 
Tulessa haluan katsoa maailman palavan.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «