Muusikoiden.net
21.05.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Lee cooper vai Levi's
1 2
Vainhaalee
02.03.2006 12:22:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Levikset tottakai... Ja bootcuttia niin aattanasti... Harmi kun tätä 516:sta(??? Sama kuin 507 mutta vetskarilla...???) ei enää tehdä, näissä on kireemmät reidet...
 
Det wörks?
Jormaz
02.03.2006 23:06:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Levi's 501, muuthan on luonnollisesti ihan perseestä.
 
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
Wahi
04.03.2006 00:36:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä helvettiä! Mä oon näköjään ollut kaksi ja puoli vuotta sitten kyllästynyt farkkuihin. Mitähän hiton sieniä mä olen sillon syönyt.
 
Repesin, +
 
Mitä efektejä siinä jcm800 kompossa on valmiina? - Eräs mnettiläinen...
JPQ
07.03.2006 04:13:02
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En sano kumpaankaan juuta enkä jaata suosittelen ostamaan sellaiset
jotka istuu päälle ja jossa viihtyy.
 
sus
09.03.2006 01:33:39 (muokattu 09.03.2006 01:34:20)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

crockers ja jack n jones ovat parhaita mihin oon törmänny.
 
E: tällä ei kuitenkaan oo mitään tekemistä topicin kanssa eikä asia varmaankaan ketään kiinnostanut :) mutta halvemmalla lähtee noita kuin leviksiä.
 
Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle.
konehes
10.03.2006 23:19:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Levi's 512 Bootcut
 
cherub with heavy metal machine
Hohhoijaa
11.03.2006 20:45:32 (muokattu 11.03.2006 20:46:00)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

McGordon !
 
Harrastaisit mielummin vaikka Koillis-Kirgisialaista fuusiojazzia. (DeWilde)
HungryFD
19.03.2006 01:22:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Levi's 501, muuthan on luonnollisesti ihan perseestä.
 
"And did we tell you the name of the game, boy, We call it Riding the Gravy Train." THV-klubi #51
Ahti Tuumiainen
14.03.2012 15:09:25 (muokattu 14.03.2012 15:11:16)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko Jameksella semmoista mallia, missä olisi normaali vyötärö ja suora lahje? Esim. nick-mallissa on kapenevat lahkeet ja ringo-mallissa matala vyötärö. Muuten ois kyllä kestävät. Löytyisi vaan sopiva malli.
 
Påskägg
19.05.2012 18:03:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lee Cooperit ostin sitten. Käytin vielä ompelijan kautta, kun olivat lahkeet aavistuksen verran liian pitkät, eikä täysin sopivan kokoisia löytynyt mistään. Enpä olekkaan ainakaan viiteen vuoteen panostanut farkkuihin tällä tavalla. Brooklyn Straight. Nyt näyttää vaan kengät sun muut niin nuutuneilta, että joutuuko tässä pistämään koko vaatekaapin uusiksi...häättänäm.
 
INTO THE JUNGLE'S DEPTH,INTO THE DESERT STORM
Sabbathologist
08.02.2024 23:27:46 (muokattu 08.02.2024 23:33:55)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

McGordon !
 
Joo, noi on parhaat. Bonuksena vielä se, että Stressmanin myyjätär on aika kissa. On mulla 501 Levisitkin, mutta on sata euroa aikamoinen hinta kiinassa tehdyistä jenkkip*skakvasityöhousuista. Sitä paitsi niistä on kulunut polvi puhki, vaikken ole niitä edes käyttänyt montaa kertaa. Onneks mummo osaa paikata vaatteita. Itte en osaa.
 
Mieluiten ostaisin kaikki vaatteeni UFF.ilta. Siinä on vaan se vika, että sieltä löytyy ne koot jotka sattuu löytymään. Jos menee oikeaan vaatehtimoon, niin saa sen kokoiset kuin tarvitsee ilman että tarvitsee viikkokausia kierrellä metsästelemässä sopivia kledjuja.
 
Ja alkuperäiseen kysymykseen vastaan Levi's pelkästään siitä syystä, että Lee Cooper farkut mulla on ollut joskus kaksikymmentä vuotta sitten, enkä muista sellaisesta muinaishistoriallisesta ajasta yhtään mitään.
 
Bullitt
09.02.2024 18:18:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Fortune: Ihan sama periaatteessa, mutta Levi's 517 on tähän mennessä ainoa, krhm, "pyöreähkölle" varrelleni sopiva malli. Tosin nyt ei ole 4 vuoteen ollut rahaa ostaa moisia ja viimeisetkin repesivät liian hyvin tuuletetuiksi. Ehkä sitten ensi syksynä raatsin ostaa moiset taas.
 
Sait Levikset repeemään.
 
On pirun rankkaa olla hyvä jätkä.
Henri Henri Olavi
10.02.2024 22:37:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla ei taida tällä hetkellä olla ainoitakaan Leviksiä. En ole varma. Parit Lee Cooperit löytyy. Toiset ovat pikimustat kireät stretchit ja toiset ovat hieman vähemmän mustat kireät stretchit.
 
Laughter is the most powerful banishing ritual. Lakkaus on raki!
Sabbathologist
11.02.2024 06:01:41 (muokattu 11.02.2024 06:03:21)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bullitt: Sait Levikset repeemään.
 
Niin minäkin. On se aika hölmöä maksaa sata eeriksonia housuista, jotka kestää puoli vuotta. Ja sitten (ainakin joskus, en tiedä nykyään) joissakin nuorison suosimissa kaupoissa myytiin valmiiksi revittyjä farkkuja. Ei kyllä tarvii satasen Leviksiä valmiiksi repiä. Kyllä repeytyvät ihan normikäytössä.
 
Sitten vähän ohi aiheen, mutta demin-jutskaa kuitenkin; aina puhutaan, että ''kehtaako'' joku ostaa vaatteensa ''marketista''. Noh, esim. Prismassa myydään Lee Cooperin farkkurotseja. Langanpätkiä sojottaa sinne tänne eikä muutenkaan vaikuta kovin hääppöisiltä. Ei sillä, kyllä sellainen pusakka mulle kelpais, mutta viittäkymppiä enempää en moisesta ryysystä maksaisi. Satasella saa esim. eräästä suomalaisesta putiikista laadukkaan farkkurotsin. Itselläni ei kyllä sellaista ole, koska farkkurotseja saa puoli-ilmaiseksi UFF.ista ja ilmaiseksi lahjoituspisteistä. Enkä nyt muutenkaan farkkurotsista tyylin takia pidä (tulee mieleen joku vanha spuge, niillä on aina farkkurotsi jostain syystä). Musta farkkurotsi vois mennäkin, mutta ne on kiven alla, ainakin UFF.eissa. Viime kesänä löysin yhden, joka oli muuten hyvä, mutta siihen oli printattu se c-kirjaimella alkava sana, joten siirsin katseeni välittömästi toisaalle.
 
Mut joo, kyllä nuo McGordonit (anteeksi monomaanisuuteni) on parhaat farkut, mitä on. Ainakin mulle. Hinta-/laatusuhde kohdillaan ja regular fit sopii miehelle.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «