Muusikoiden.net
21.05.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Pitkän suippoparran kehittäminen / Parran stailaaminen
1
Rokkipeikko
13.10.2023 13:48:38 (muokattu 13.10.2023 13:51:42)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä olen seurannut ja seuraan loppuun asti tämän kauden Vain Elämää -kauden AW. Yrjänän ja Jouni Hynysen tähden ensisijaisesti, niin Kotiteollisuuden miehellä itse jo päältä 50-käsittääkseni, on tyylikäs hoidettu suippoparta äijämäisesti oman artisti-profiili-imagoonsa liittyen.
 
Olen saanut raitilla positiivista palautetta, että "Sinulla se tuo parta kasvaa, se on tyylikäs", mitä olen vakio -palaava - asiaks Linnankadun kurdiparturissa, niin jokkseenkin retuperällä tämä tolkuton parrankasvuni miesnäkökulmasta on osana artisti-imagoprofiiliani. Mitä Aki Ville Yrjänä oikealta nimeltä ymmärtää Zen-filosofiaa ja eri hengitystekniikoita, omanlaisensa "persoonallisuus" -julki -minänä, mutta tuollainen Hynysen kaltainen pitkä parta jopa vieläpä värjättynä näin venhetessa harmaaksi kiinnostaisi.
 
Kauanko kestää rehevöityneestä, ennen ilman mitään stailausta, vai voiko ammattiparturi, jossa käyn, niin "turhasta" karvasta ottaa lisäkkeitä pituutta nähden, mitä tykkään, että tämä nyt enää pituutta kasva. Voisiko joku kertoa "vanhemman valtiomiehen" Zen-henkisen suippoparrsa salaisuuden miesnäkökulmasta.
 
Viimeksi, kun kävin 4-oliko se viideskerta, ja menen seuraavaksi samaan tottakai, mitä sovittiin ja tykkäät kategorioitua näiässä harvoissa firmoissa enää nykyään "palaavat asiakkaat" -segmenttiin, Azad parturille voisin siinä aluksi mitä olen joka kerta, myös viimeksi hiukseni koneella 2-millin terällä, mutta tästä parrasta, josta olen saanut palautetta, se pitäisi trimmata nimenomaan pääkoppani puolella, unohtakaa alapää miessukupuolen edustjailla, kysyn nyt ihan päivänvalon asiaa, niin pari viime kertaa olen ostanut turpakarvojeni posliiniksi ajon, mutta tämä ja yksi asia, mikä siit 2-1% viimeistään teatteripuolella erityisesti näkyy ulospäin koko toiminnasta.
 
Jere Sumell https://jeresumell.munsivu.fi
Sabbathologist
14.10.2023 16:43:32
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Leikkaa sivuilta pois ja antaa kasvaa vaan keskeltä leukaa. Ei kai siinä sen kummempaa.
 
Laihdutuskuuri on vähän sama asia kuin tipaton tammikuu rappioalkoholistille. 
Rokkipeikko
03.02.2024 09:40:29
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulle sopii nykyinen parta-look osana ulostuloani ulkonäkööni liittyen, mitä kävin kanta-parturissa Linnankadulla Azad parturissa "siistimässä", mitä kerroin lopputulos-toiveistani tutulle parturille parran suhteen sen lisäksi, että vedin koneella 2-milliseksi, mitä lyhyet hiukset on blues-kitaristilla nykyään pidän sitä ainoana oikeana vaihtoehtona jokseenkin vanhoillisen perinteen jatkumon ulostulona ulkonäköön tärkeänä.
 
Ensi viikon alussa ajattelin mennä tottakai samaan paikkaan, ja mitä tämä parta nyt "tarpeeksi" kasvanut, niin parran värjäys harmaan ja valkean harmaan yhdistelmällä ei löytynyt katsoin firman nettisivuilta, mutta luin netistä, että parran värjäyksen voi hoitaa hiusväreillä, niin varmaan alan ammttilaiset hoitavat senkin miesten hiusten värjäyksen hintaan alk. 20€.
 
Jere Sumell https://jeresumell.munsivu.fi
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «