Muusikoiden.net
21.05.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: TYTÖT! Mitä mieltä ootte pitkätukkaisista miehistä??
1 2 3 4 517 18 19 20 21
Mestaaja
24.03.2003 09:29:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


 
Ei kun juuri päinvastoin ;)

 
Sen on luonto tarkoittanut auki olevaksi, ei siinä ole mitään järkeä pitää lettiä kiinni. Paitsi ehkä silloin, kun syö ja pesee hampaita.
 
I`m quite careless. I could not care any less.
noir
24.03.2003 09:32:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Sen on luonto tarkoittanut auki olevaksi, ei siinä ole mitään järkeä pitää lettiä kiinni. Paitsi ehkä silloin, kun syö ja pesee hampaita.

 
Pyöräillessä kannattaa myös kiinnittää.
 
Kerran kävi ikävästi pyöräillessä katsoessani taaksepäin, olikin puolet letistä jotenkin ilmavirran mukana kurkussa.
 
Popmusiikki on Saatanasta, eikä siltikään hyvää.
Jani The Rock
24.03.2003 13:59:37
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, ja avotulen, kynttilöiden ja semmoisten kanssa on myös syytä olla varovainen. Kerran nimittäin kärähti puolet letistä kynttilässä.
 
Älä tee tänään mitään, minkä voit tehdä huomenna - paitsi jos siitä maksetaan.
laite
25.03.2003 13:57:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Ihmisten pitäisi olla kiltimpiä toisilleen. Ja kasvattaa pidempi tukka."
Zuge 15 v. Pointsi-lehdessä 1972
 
"Olenko lucifer? No tietenkin oon.."
Ada
25.03.2003 23:52:15 (muokattu 25.03.2003 23:52:50)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Sen on luonto tarkoittanut auki olevaksi, ei siinä ole mitään järkeä pitää lettiä kiinni. Paitsi ehkä silloin, kun syö ja pesee hampaita.

 
No kiinni tai auki, ei kait sillä ole niin väliä =)
 
Mitkä muuten luokittelisitte pitkiksi hiuksiksi? Olkapäille asti?
 
noir
26.03.2003 18:38:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitkä muuten luokittelisitte pitkiksi hiuksiksi? Olkapäille asti?
 
Lyhyet on ennen reuhkaa. Reuhka on silmäkulmasta (otsatukka, takaa väh. yhtä pitkä) leukaan/hartioille, siitä pidempi on pitkä.
 
Popmusiikki on Saatanasta, eikä siltikään hyvää.
NORTON
26.03.2003 18:44:30
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aaaarg! Nyt on pakko avautua. Suurin häväistys maailmassa on se jos joku heviäijä "hoitaa" hiuksiaan. Pesemisen mä voin ymmärtää jos se tapahtuu tosi harvoin, mutta monet käyttää esim. hoitoainetta. Yäk.
 
Jumalauta mitä neitejä. Pää hajoaa. Auttakaaaaa!
 
Sukka Berry
26.03.2003 19:20:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Lyhyet on ennen reuhkaa. Reuhka on silmäkulmasta (otsatukka, takaa väh. yhtä pitkä) leukaan/hartioille, siitä pidempi on pitkä.

 
Joidenkin mielestä korvien päälle ylettyvä on pitkä.
 
Mestaaja
26.03.2003 23:04:46 (muokattu 26.03.2003 23:05:49)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aaaarg! Nyt on pakko avautua. Suurin häväistys maailmassa on se jos joku heviäijä "hoitaa" hiuksiaan. Pesemisen mä voin ymmärtää jos se tapahtuu tosi harvoin, mutta monet käyttää esim. hoitoainetta. Yäk.
 
Jumalauta mitä neitejä. Pää hajoaa. Auttakaaaaa!

 
Joillakin on sellainen päänahka, että se rasvoittuu nopeasti ja hiukset sen myötä menee paskasiks. Hoitoaine auttaa hiuksia kestämään pidempään "timmissä". Ja sitäpaitsi hiukset näyttää paremmilta, kun niihin laittaa hoitoainetta. :P Lälläslää. Oih.
 
EDIT: Tulin just suihkusta.
 
I`m quite careless. I could not care any less.
bluesman86
27.03.2003 11:20:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Joillakin on sellainen päänahka, että se rasvoittuu nopeasti ja hiukset sen myötä menee paskasiks. Hoitoaine auttaa hiuksia kestämään pidempään "timmissä". Ja sitäpaitsi hiukset näyttää paremmilta, kun niihin laittaa hoitoainetta. :P Lälläslää. Oih.
 
EDIT: Tulin just suihkusta.

 
nii just
 
Rock Rock
noir
27.03.2003 11:28:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itellä on ainakin sen sortin päänahka, että pitää kerran päivässä käydä suihkussa, ettei ihan rasvassa olisi. Nykyään lyhyillä on kyllä helpompaa, pitkillä tuli käytettyä kaikenlaisia aineita... saa nähdä paljonko hoitoa kalju kaipaa.
 
Popmusiikki on Saatanasta, eikä siltikään hyvää.
Räähkä
27.03.2003 12:21:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

...pitkillä tuli käytettyä kaikenlaisia aineita...
 
Tätä olen yrittänyt peräänkuuluttaa.
 
suburbia
27.03.2003 15:42:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Joillakin on sellainen päänahka, että se rasvoittuu nopeasti ja hiukset sen myötä menee paskasiks. Hoitoaine auttaa hiuksia kestämään pidempään "timmissä". Ja sitäpaitsi hiukset näyttää paremmilta, kun niihin laittaa hoitoainetta. :P Lälläslää. Oih.
 
EDIT: Tulin just suihkusta.

 
mulla on yks frendi,jolla on tommonen letti,ja nyt se kaiketi peseeki jopa sen ja taitaa käyttää hoitoainettaki.mä voin sanoo et se on paljon paremman näköne ku se ei oo niin rasvasen kiiltelevä roikkuva kasa...
 
Aurabasisti
27.03.2003 17:09:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin kiinnostaa vaan teidän muiden tyttöjen mielipide pitkälettimiehistä?? Musta se näyttää jotenki hauskalta mut on siinä kuitenki jotai..
 
Nyt tulee oikeesti tytön vastaus... Mä oon ollu ihan lapsosesta asti hulluna pitkälettisiin miehiin. Joku about 6v oltiin etelässä ja mä polvet tutisten seurailin kaikkia tummia pitkälettimiehiä ja kuvittelin rakastuneeni joka kerralla aina uudestaan ja uudestaan sellaisen nähntyäni. :)
Ja onhan mulla noita pitkälettimiehiä ollu aika monta, taitaa olla kolme viimesitä juttua ainaskin. Ja tänhetkinen mies menee kans tohon kastiin. Ehkä siit on tullu jo vähän neuroottista, ei tunnu lyhythiuksiset miehet sit iskevän millään. Eeeh, ehkä mä vielä aikuistun joku päivä. Mutta yks huono puoli niissä ainakin on -> Kun ittelläkin on pitkät hiukset ni ellei molemmil ne oo kiinni niin "puuhastellessa" ne kyl on sit tiellä koko ajan. Äääää.
 
Aura - the basisti
Rock84
28.03.2003 07:14:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä en henkilökohtasesti tykkää noista pitkäleteistä. Tyyppeinä niissä ei tietenkään oo mitään vikaa, mut en mä äijäkseni haluais. Muhun iskee ihan kybällä nää "pörrötukka-rokkarit", jos tiiätte mitä tarkotan.. :)
 
Voi kiitos ja ylistys!!! Tämä on mannaa korvilleni......
 
Zarmo
28.03.2003 11:00:39
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hiustyylejähän (miehille) on kaksi. Ns. sotilastukka ja ns. hinttaritukka. Kaikki sotilastukkaa pidemmät kuuluvat jälkimmäiseen. Näin kerrottiin joskus Koe-eläinpuistossa. Tappelun välttämiseksi myönnän kuuluvani pitkätukkien ryhmään.
 
Sadan euron sähkökitarani on ihan hyvä.
Bassballs
28.03.2003 12:57:45
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On se kumma, miten tuo kuontalo muuttaa joidenkin suhtautumista. No onhan tuota hiusta itselleenkin siunaantunut, pitää kohta hieman tasoitella, kun alkaa noita nelihaaraisia tuppaamaan.
Joskus kyllä kismittää, kun kaunis tyttö paljastaa oman mielipiteensä tyyliin: "Mene parturiin v###n hinttari/hippi/paska!"
 
Ongelman kimppuunkäymisen ongelma on juuri kimppuunkäyminen.
JammuPukki
30.03.2003 23:44:54 (muokattu 30.03.2003 23:46:14)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joskus kyllä kismittää, kun kaunis tyttö paljastaa oman mielipiteensä tyyliin: "Mene parturiin v###n hinttari/hippi/paska!"
 
Joo älä muuta sano, sitä sai kuulla vähän väliä kasvatus vaiheessa, mutta nyt kun pahin vaihe on ohi, niin ei ole tullut sen jälkeen... oikeastaan ensimmäisellä kasvatuskerralla leikkasin sen pois juuri sen takia kun siitä sai kuulla, mutta nyt toisella keralla olen onnistunut, JES pekele JES!!!
 
Uusi Jammu on ilmestynyt... nyt lähimmistä rappukäytävistä...
Veikko
31.03.2003 01:12:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaikki entiset pitkätukat kantaa mukanaan valokuvaa, missä pitkäletti näkyy selvästi. Tämä tietenkin siksi, että voi todistaa tarvittaessa eläneensä joskus.
 
Otan asiasta täydellisen poliittisen vastuun...
Mestaaja
31.03.2003 17:32:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaikki entiset pitkätukat kantaa mukanaan valokuvaa, missä pitkäletti näkyy selvästi. Tämä tietenkin siksi, että voi todistaa tarvittaessa eläneensä joskus.
 
Minä elän aina! Viva la forever! Letti lähtee sitten, kun se lähtee luonnostaan.
 
I`m quite careless. I could not care any less.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 517 18 19 20 21

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «