Muusikoiden.net
21.05.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ovatko bändipaidat juntteja?
1 2 3 4 5
Påskägg
01.03.2013 15:14:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On vieläkin. Mutta ei salilla kukaan tuu mistään paidasta urputtaa, vaikka onkin Malevolent Creationin rätti jonkun GASP tms. rääsyn sijaan. Ehkä oon vaan niin iso kaveri.
 
INTO THE JUNGLE'S DEPTH,INTO THE DESERT STORM
Funkånaut
01.03.2013 17:50:10 (muokattu 01.03.2013 17:50:28)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oleellinen pointti on tietty kans se, että millanen paita se on. Jos siinä on jonkun albumin kansikuva suoraan, ni on se melko hoopon näköistä. Jos se on joku tyylitelty, niin sitten ei enää niin juntti ole.
 
Mut on se silti jonki verran. Omistan itseki jokusen. Enite viiksettää, että mun Bob Dylan-paita on kutistunut. Se oli ihan ok. Ruskea pohja, ja vaaleanpunaisella kokolailla tän kuvan ääriviivat ja tehostukset. http://3.bp.blogspot.com/-BMd-nZR4I … GHW5n3WGc90/s400/bob-dylan_bass.jpg
 
E: Nimittäin Bob Dylanin ja soittimien.
 
Vitun Porkku. Hyi vittu oikeesti. - tommiot Kuuntelen tämmöistä
Volle
06.03.2013 00:20:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

iron_servant: Ne ihmiset joilla on tarve keksiä sääntöjä bändipaitojen käytölle voivat mun puolesta analysoida rokkia netissä ponnari kireellä, hilseet kauluspaidan olalla ja jättää ne bändipaidat muille.
 
Yeah! Juuri näin!
 
Terry Pantheras
28.03.2013 15:04:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eivät ole, mutta niitä pitävä henkilö voi olla. Tyylikkyys/junttius on tasan kantotavasta kiinni.
 
Uutta Masteroidia: Minä kerään kuonaa
Tawsky
28.03.2013 19:46:23 (muokattu 28.03.2013 19:47:22)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Terry Pantheras: Eivät ole, mutta niitä pitävä henkilö voi olla. Tyylikkyys/junttius on tasan kantotavasta kiinni.
 
Näimpä kai. Tosin monet paidat ovat lookiltaan juntimpia kuin toiset. Minä tykkään simppeleistä. Esim suurin osa Iron Maidenin paidoista joissa on koko levynkansi ja selässäkin vielä settiä on mun mielestä aika rumia.
 
Simppeleistä esimerkki klassinen "Motörhead England"-paita. Itseltä löytyy vihreänä. http://cdn.acfrg.com/i/300_400_fit_ … /productpics_fullsize/1/184791a.jpg
Kaippa tuokin monen mielestä juntti on, mutta minä tykkään siitä.
 
E:
 
Funkonaut: Oleellinen pointti on tietty kans se, että millanen paita se on. Jos siinä on jonkun albumin kansikuva suoraan, ni on se melko hoopon näköistä. Jos se on joku tyylitelty, niin sitten ei enää niin juntti ole.
 
Tässähän tää tulikin.
 
"Odotin sellaista Tony Halmeen näköistä kaveria sieltä ilmaantuvaksi, joten shokki oli kova kun mielikuvat romahti." -DM
JPQ
31.03.2013 15:20:45
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minäkin pidän simppeleistä bändipaidoista enempi vaikka ne mitä oli jäi pieneksi ja meni huonoksikin.
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Vessajono
04.04.2013 16:53:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

SoulApprentice: Mustiahan ne paidat tuntuvat pääsääntöiseti olevan, eikä niiden tietysti mitään kukertavan kellertävän vihreitä pidä ollakaan, mutta luulisi nyt olevan jotain muitakin värejä tai värisävyjä "sillä suunnalla".
 
Ei niitä varmaan raskaampien bändien paidoista muita värejä juuri löydykään. Mut mulla on esim. vaaleansininen 22-Pistepirkon paita ja kermanvalkonen Absoluuttisen Nollapisteen paita.
 
"Jazzi jos mikä on pelkkää vehkeilyä todellisten musiikin ainesten kustannuksella. Muusikerit, jotka ovat antautuneet swing-musiikin pettävälle polulle, eivät ainoastaan petä tempuillaan yleisöä, he pettävät lopulta itsensä."
mpekkanen
27.04.2013 13:20:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kun kävin Virossa niin siellä näytti olevan monien bändipaitojen seassa erilaisia Uuno Turhapuro-paitoja ja sitten... Paita jossa oli Adolf Hitlerin naamasta kuva ja alla teksti european tour 1938-1945.
Täytyy kyllä sanoa,että tuskin idioottimpaa paitaa voi paljoa löytää. Aika moni sataman koju,jotka möi bändipaitoja,möivät myös ihan täysikokoisia hakaristilippuja.
Hieman kyllä ihmettelen kun Vironkin historiaa ajattelee niin miten tälläista tavaraa on kaupan. Ja se on vielä toinen asia missä tuollaisia paitoja voi pitää päällä niin ettei tule sanomista. Lippua tuskin voi ihan joka lipputankoon sitäkään laittaa.
 
Kirjoitan tähän loppuun vielä etten ostanut yhtään paitaa,enkä mitään muutakaan.
 
Panthera pardus
27.04.2013 22:36:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mpekkanen: Kun kävin Virossa niin siellä näytti olevan monien bändipaitojen seassa erilaisia Uuno Turhapuro-paitoja ja sitten... Paita jossa oli Adolf Hitlerin naamasta kuva ja alla teksti european tour 1938-1945.
Täytyy kyllä sanoa,että tuskin idioottimpaa paitaa voi paljoa löytää. Aika moni sataman koju,jotka möi bändipaitoja,möivät myös ihan täysikokoisia hakaristilippuja.
Hieman kyllä ihmettelen kun Vironkin historiaa ajattelee niin miten tälläista tavaraa on kaupan. Ja se on vielä toinen asia missä tuollaisia paitoja voi pitää päällä niin ettei tule sanomista. Lippua tuskin voi ihan joka lipputankoon sitäkään laittaa.
 
Kirjoitan tähän loppuun vielä etten ostanut yhtään paitaa,enkä mitään muutakaan.

 
Juuri Viron kaltaisten maiden historiaa ajatellen tuohan on täysin loogista - äärimmäinen vastareaktio ja haistatus Neuvostoliitolle ja miehitysajalle. Ota huomioon miten kauan neuvostokurjuus ja kärsimys Virossa kesti ja mitä kaikkea siihen sisältyi.
 
Terry Pantheras
28.04.2013 00:08:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Panthera pardus: Juuri Viron kaltaisten maiden historiaa ajatellen tuohan on täysin loogista - äärimmäinen vastareaktio ja haistatus Neuvostoliitolle ja miehitysajalle. Ota huomioon miten kauan neuvostokurjuus ja kärsimys Virossa kesti ja mitä kaikkea siihen sisältyi.
 
Enpä nyt tiedä tuosta loogisuudesta, saati äärimmäisestä... Ennemmin amerikkalaisuuden korostamisen ymmärtäisin vastareaktiona. Kommunismin ja natsismin erot ei välttämättä ole kuin rajan toiselle puolelle yhdellä askeleella astuminen; lopputulos oli molemmilla monelta osin sama.
 
Joku hörhökauppias siellä vaan natsipaskaansa myy, ei se mitenkään virolaisuuteen liity, paitsi että valvonta ei ehkä ihan Suomen vastaavaa ole...
 
X
Panthera pardus
28.04.2013 01:07:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Terry Pantheras: Enpä nyt tiedä tuosta loogisuudesta, saati äärimmäisestä... Ennemmin amerikkalaisuuden korostamisen ymmärtäisin vastareaktiona. Kommunismin ja natsismin erot ei välttämättä ole kuin rajan toiselle puolelle yhdellä askeleella astuminen; lopputulos oli molemmilla monelta osin sama.
 
Joku hörhökauppias siellä vaan natsipaskaansa myy, ei se mitenkään virolaisuuteen liity, paitsi että valvonta ei ehkä ihan Suomen vastaavaa ole...

 
Hitlerin Saksa oli Neuvostoliiton päävastustaja ja ensimmäisen miehitys/terrorikauden (1940-41) lopetti operaatio Barbarossa. Saksan riveissä taisteli varsinkin sodan loppupuolella runsaasti virolaisia ja monien virolaisten mielissä saksalaisia (niin miehittäjiä kuin olivatkin) muistellaan hyvällä - aivan kuten Suomessakin löytyy sympatiaa aseveljille.
 
Tuossa ei todellakaan ole kysymys mistään natsismista (sen paremmin Virossa kuin Suomessakaan) vaan siitä että asioista ei ole voitu keskustella avoimesti ja mielipidevaino on kieltänyt puhumasta mitään muuta kuin virallista neuvostopropagandaa, joka ylivoimaiselle enemmistölle virolaisia on/oli suurinta mahdollista myrkkyä ja vastenmielisyyden huipentuma.
 
Mitä tekivät Sleepparit Suomessa pahimpaan suomettumisen aikaan 70-luvulla kun oli sekä tarve että halu kuittailla ja haistatella taistolaisille sekä YYA-fundamentalisteille? Kaivoivat naftaliinista hakaristit, Hitlerin ja Karjalan.
 
mpekkanen
28.04.2013 01:28:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Terry Pantheras: Enpä nyt tiedä tuosta loogisuudesta, saati äärimmäisestä... Ennemmin amerikkalaisuuden korostamisen ymmärtäisin vastareaktiona. Kommunismin ja natsismin erot ei välttämättä ole kuin rajan toiselle puolelle yhdellä askeleella astuminen; lopputulos oli molemmilla monelta osin sama.
 
Joku hörhökauppias siellä vaan natsipaskaansa myy, ei se mitenkään virolaisuuteen liity, paitsi että valvonta ei ehkä ihan Suomen vastaavaa ole...

 
Enpä usko minäkään,että tällä on paljoakaan tekemistä Viron ja Neuvostoliiton suhteista kun tällaista kamaa kaupataan. Näitä samaa myyviä kojuja oli useampia ja niistä sai niin hakaristi tavaraa kuin Neuvostoliiton upseerien lakkeja ja muita mitalleja.
Siis minun minun mielestä tavaraa jollaista kukaan tervejärkinen ei päällensä laita missään oli se aate siellä takana kommunismi tai kansallissosialismi.
 
Siitä olen myös ihan samaa mieltä ettei kommunismin ja natsismin erot ole kovinkaan kaukana toisistaan. Suomi ei ole ihan ainoa maa jossa kaikki historia kestäisi täysin läpinäkyvän tarkastelun.
Toisaalta sota ei ole koskaan reilua ja"yksin maailmassa on niin paha matkustaa"(jos lainataan vähän Tuomari Nurmiota).
 
:)
 
Terry Pantheras
28.04.2013 01:31:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Panthera pardus: Hitlerin Saksa oli Neuvostoliiton päävastustaja ja ensimmäisen miehitys/terrorikauden (1940-41) lopetti operaatio Barbarossa. Saksan riveissä taisteli varsinkin sodan loppupuolella runsaasti virolaisia ja monien virolaisten mielissä saksalaisia (niin miehittäjiä kuin olivatkin) muistellaan hyvällä - aivan kuten Suomessakin löytyy sympatiaa aseveljille.
 
Tuossa ei todellakaan ole kysymys mistään natsismista (sen paremmin Virossa kuin Suomessakaan) vaan siitä että asioista ei ole voitu keskustella avoimesti ja mielipidevaino on kieltänyt puhumasta mitään muuta kuin virallista neuvostopropagandaa, joka ylivoimaiselle enemmistölle virolaisia on/oli suurinta mahdollista myrkkyä ja vastenmielisyyden huipentuma.
 
Mitä tekivät Sleepparit Suomessa pahimpaan suomettumisen aikaan 70-luvulla kun oli sekä tarve että halu kuittailla ja haistatella taistolaisille sekä YYA-fundamentalisteille? Kaivoivat naftaliinista hakaristit, Hitlerin ja Karjalan.

 
Tuo kirjoittamasi on kyllä minulle selviö. En vaan lähtisi vertaamaan Viroa 70-luvun Suomeen. Ei Virossa nykyisellään mitään 70-luvun Suomen kaltaista taistolaisryhmittymää käsittääkseni ole...? Ellei sitten Viron venäläisiä lasketa. Mutta voin toki olla väärässäkin, pitäisi olla otanta itse virolaisilta onko nuo natsiliput vain joviaali ilmiö.
 
X
Panthera pardus
28.04.2013 22:04:34 (muokattu 28.04.2013 22:06:33)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Terry Pantheras: Tuo kirjoittamasi on kyllä minulle selviö. En vaan lähtisi vertaamaan Viroa 70-luvun Suomeen. Ei Virossa nykyisellään mitään 70-luvun Suomen kaltaista taistolaisryhmittymää käsittääkseni ole...? Ellei sitten Viron venäläisiä lasketa. Mutta voin toki olla väärässäkin, pitäisi olla otanta itse virolaisilta onko nuo natsiliput vain joviaali ilmiö.
 
Taitaa olla niin, että ylipäätään reilusti vasemmistolaisiksi tunnustautuvat etniset virolaiset ovat Virossa nykyään melkoisen harvinaisia. Viron venäläisistä taas löytyy vasemmistolaisia ja Neuvosto-Eestiä kovastikin sympatisoivia ja kaiholla muistelevia henkilöitä. Heidän mielestään Saksan riveissä taistelleiden virolaisten muisteleminen on fasismia ja sellaista harrastavat vain fasistit (joillekin viron venäläisille kaikki virolaiset ovat fasisteja). Oikeita ja muistelemisen arvoisia veteraaneja ovat vain puna-armeijan riveissä taistelleet virolaiset ja/tai viron venäläiset.
 
Konflikti on valmis.
 
Kun virolaiset ovat pakosta joutuneet toistelemaan vihaamansa miehittäjien propagandaa n. 50 vuotta tai vain olemaan hiljaa, niin ylilyönneiltäkään ei voida välttyä kun vapaaseen ilmaisuun ja tasapuoliseen oikeaan ja omaan historiaan viimein on mahdollisuus.
 
Kotoinen suomettuminen oli olematon pikku juttu verrattuna Eestin tilanteeseen
 
http://www.hs.fi/paakirjoitus/artik … asenneongelma/HS20101030SI1MA01ntq.
 
Panthera pardus
28.04.2013 22:54:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mpekkanen: Enpä usko minäkään,että tällä on paljoakaan tekemistä Viron ja Neuvostoliiton suhteista kun tällaista kamaa kaupataan. Näitä samaa myyviä kojuja oli useampia ja niistä sai niin hakaristi tavaraa kuin Neuvostoliiton upseerien lakkeja ja muita mitalleja.
Siis minun minun mielestä tavaraa jollaista kukaan tervejärkinen ei päällensä laita missään oli se aate siellä takana kommunismi tai kansallissosialismi.
 
Siitä olen myös ihan samaa mieltä ettei kommunismin ja natsismin erot ole kovinkaan kaukana toisistaan. Suomi ei ole ihan ainoa maa jossa kaikki historia kestäisi täysin läpinäkyvän tarkastelun.
Toisaalta sota ei ole koskaan reilua ja"yksin maailmassa on niin paha matkustaa"(jos lainataan vähän Tuomari Nurmiota).
 
:)

 
Koppalakkeja ja mitaleja, mutta ei sentään esim. sirppi ja vasara -aiheisia T-paitoja?
 
Kertooko esim. epäilyttävä kuva tai teksti paidassa kovinkin kattavasti ko. paidan käyttäjän mielenterveydestä tai poliittisesta kannasta/vakaumuksesta?
 
Terry Pantheras
28.04.2013 23:11:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Panthera pardus: Taitaa olla niin, että ylipäätään reilusti vasemmistolaisiksi tunnustautuvat etniset virolaiset ovat Virossa nykyään melkoisen harvinaisia. Viron venäläisistä taas löytyy vasemmistolaisia ja Neuvosto-Eestiä kovastikin sympatisoivia ja kaiholla muistelevia henkilöitä. Heidän mielestään Saksan riveissä taistelleiden virolaisten muisteleminen on fasismia ja sellaista harrastavat vain fasistit (joillekin viron venäläisille kaikki virolaiset ovat fasisteja). Oikeita ja muistelemisen arvoisia veteraaneja ovat vain puna-armeijan riveissä taistelleet virolaiset ja/tai viron venäläiset.
 
Konflikti on valmis.
 
Kun virolaiset ovat pakosta joutuneet toistelemaan vihaamansa miehittäjien propagandaa n. 50 vuotta tai vain olemaan hiljaa, niin ylilyönneiltäkään ei voida välttyä kun vapaaseen ilmaisuun ja tasapuoliseen oikeaan ja omaan historiaan viimein on mahdollisuus.
 
Kotoinen suomettuminen oli olematon pikku juttu verrattuna Eestin tilanteeseen
 
http://www.hs.fi/paakirjoitus/artik … asenneongelma/HS20101030SI1MA01ntq.

 
Jees, onhan tuo aika "eksoottinen" tilanne siellä...
 
Bändipaidoista tuli mieleen, että jos aiotte tilata täältä jotain, niin kannattaa jättää väliin:
 
http://www.tshirtsville.com
 
Olen odottanut paitoja 3kk ja aina tulee joku ympäripyöreä viivästymisselitys "Jimiltä". Paska lafka, huijaripulju selkeästi. 50€ meni paypalin kautta, pitää vielä tutkia mahdollisuuksia saada rahojaan takaisin esim. Paypalille ilmoittamalla...
 
X
Tobaa
18.06.2013 13:25:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Wolfgang: Miusta on vähemmän junttia tietää Klamydiasta, kuin kuunnella sitä.
 
Musta on enemmän noloa pitää Klamydian bändipaitaa kun kuunnella sitä, ja itseltä löytyy myös klamydian bändipaita
 
inrock
18.06.2013 20:46:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Terry Pantheras: Jees, onhan tuo aika "eksoottinen" tilanne siellä...
 
Bändipaidoista tuli mieleen, että jos aiotte tilata täältä jotain, niin kannattaa jättää väliin:
 
http://www.tshirtsville.com
 
Olen odottanut paitoja 3kk ja aina tulee joku ympäripyöreä viivästymisselitys "Jimiltä". Paska lafka, huijaripulju selkeästi. 50€ meni paypalin kautta, pitää vielä tutkia mahdollisuuksia saada rahojaan takaisin esim. Paypalille ilmoittamalla...

 
Jöö.. Ite tilasin aikoinaan samasta puljusta muutamia paitoja. Oon pienikokonen M/iso S ja paitojen koot vaihteli ällästä äksässään, vaikka niskassa luki aina M/S.
 
Viimeisestä tilauksesta, eli kahdesta Cashin ja yhdestä Flogging Mollyn paidasta on rapia vuos. Paskaa paketissa! Kolme paitaa oon kaikenkaikkiaan tuolta muistaakseni saanu ja melkosta skeidaa.
 
Everything louder than everything else...
Terry Pantheras
18.06.2013 22:59:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

inrock: Jöö.. Ite tilasin aikoinaan samasta puljusta muutamia paitoja. Oon pienikokonen M/iso S ja paitojen koot vaihteli ällästä äksässään, vaikka niskassa luki aina M/S.
 
Viimeisestä tilauksesta, eli kahdesta Cashin ja yhdestä Flogging Mollyn paidasta on rapia vuos. Paskaa paketissa! Kolme paitaa oon kaikenkaikkiaan tuolta muistaakseni saanu ja melkosta skeidaa.

 
Sain vajaa kk sitten tämmösen tiedotteen:
 
TSHIRTSVILLE

UNDER NEW MANANAGEMENT ANNOUNCEMENT

Thank you for contacting Tshirtsville.

We are currently undergoing a change of management. Buzz Distribution Ltd will no longer be associated with the running of Tshirtsville. Customer service and order fulfilment will now be carried out on behalf of Tshirtsville by Noise Merchandise.

We are aware that there maybe a number of customers that have not received goods ordered under the previous management of Buzz Distribution Ltd.
Unfortunately Noise Merchandise does not have access to any previous order information or monetary accounts of Buzz Distribution. Please contact your bank, card issuer or PayPal directly to request a chargeback.

We will endeavour to help with any problems you have experienced with the previous management and hope to resolve any issues quickly and painlessly.

Please accept our apologies for any inconvenience this may cause.

CUSTOMER SERVICE TEL: 0044 845 370 6160 from outside the UK - 0845 370 6160 from the UK

 
Edelleen kuitenkin pitävät saittiaan auki.
Prophet
30.06.2013 10:18:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ovat. Kovin vähäinen on t-paitavalikoima.
 
http://www.shitterlimited.com/Shitter_Limited/Uutiset.html
 
http://www.shitterlimited.com/Shitter_Limited/Julkaisut.html
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «