Muusikoiden.net
21.05.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Yleistä keskustelua kengistä
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
JPQ
14.10.2009 17:11:06
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hullu_ukko: Sanotko nyt, että oli huono ratkaisu maalata Adidas Superstar-parin oikean jalan kenkä oranssiksi spraymaalilla?
 
En sano jos värit sopii yhteen kuten materiaalitkin. ja tietyssä show kokonaisuudessahan taas ei tämä kaava päde niissä voidaan hakea just mahdollisimman epähillyttyä.
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
BassLass
14.10.2009 17:56:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nalle The Puh: Värikkäät kengät ei toimi. Musta on ainoa väri kenkiin. Vaatteet suapi olla sitten niin värikkäät kun herra haluaa, itse pidänkin juurikin värikkäistä vaatteista.
 
Kengistä sen verran et' converset ei toimi oikein asvaltilla pitkiä matkoja. Oma jalkani on kuitenni sopeutuna kipuun sen verta hyvin, että pystyn kävelemään niillä. Sama homma puutsien kanssa.

 
Ennen olin samaa mieltä kanssasi, että musta oli ainoa oikea väri. Nyt olen tullut järkiini.
 
JOKUKUKA ?
14.10.2009 17:58:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lenkkarit on muuten aina hyvä valinta.
 
Sir Henri
14.10.2009 20:37:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mistäpä löytyisi sellaisia 70-luvun maailman hienoimpia miesten korkokenkiä kuin vaikkapa tuossa:
 
http://home.att.net/~zrxwest/ritchie_blackmore.JPG
 
Yhdet löysin joskus kirpparilta, mutta eivät ole noin upeat.
 
TaikuriHärvä
15.10.2009 20:50:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bootsit, nukunkin ne jalassa, talvella myös.
 
Ei se ole koira, se on Mustanaamio.
päänahka
16.10.2009 00:46:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nalle The Puh: Värikkäät kengät ei toimi. Musta on ainoa väri kenkiin. Vaatteet suapi olla sitten niin värikkäät kun herra haluaa, itse pidänkin juurikin värikkäistä vaatteista.
 
Mä pidin monta vuotta pelkästään mustia nahkakenkiä. Nyt näyttää siltä että pidän pelkästään ruskeita nahkakenkiä. Oon aika avomielinen kenkäasioissa.
 
Hanene lailaa lailaa luua.
zxcasdqwe
16.10.2009 10:42:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vagabondilla on aika kivoja kenkiä :3
 
"If you cant reach the stars, try the boobs."
FrankComa
16.10.2009 11:15:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

zxcasdqwe: Vagabondilla on aika kivoja kenkiä :3
 
Itse tykästyin Dr.martensin maihareihin.
 
Give The Mule What He Wants!
Bedcompany
16.10.2009 19:18:43 (muokattu 16.10.2009 19:21:46)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen sitä mieltä, että nahkakengät on ainoat oikeat kengät. Ja koska en myöskään pidä kivien menemisestä kenkään, niin varsikenkä miellyttää eniten. Eli käytännössä bootsit/maiharit. Tulee tosin lenkkareita ja ns. kävelykenkiäkin joskus käytettyä. Värinä musta on paras, koska se sopii tilanteeseen kuin tilanteeseen.
 
Markley
17.10.2009 01:02:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Musiikkimasiina: Tällaiset Nike SB:t on lähes aina jalassa kun jossain oon menossa: http://theshoegame.com/wp-content/u … 01/red-black-nike-sb-blazer-new.jpg
 
Ai saatana räjähtää +
 
Kiinnosti
Nalle The Puh
17.10.2009 10:20:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tuomas 2: Lenkkarit on muuten aina hyvä valinta.
 
Jesh... Joskus kauan sitten mäkin roikotin jalassani lenkkareita, siis koko ajan. Sitten tajusin että näytän friikiltä. Lenkkitossut on ihan kivat kun niillä lenkkeilee, muuten ne tuntuu paskalta, näyttää paskalta, ja haisee paskalta. Jos haluaa käyttää lenkkareita vapaa-ajan jalkineina, täytyy hankkia useammat parit. Likaset ja haisevat lenkkarit tekee kuraa maineelle. On tosi kivaa lähteä likaisilla ja haisevilla kengillä kaupungille bilettään.
 
That's why I use Converse.
 
AAAAAAAAAAAAAAaaaaa - A
LepakonNahka
17.10.2009 14:29:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sir Henri: Mistäpä löytyisi sellaisia 70-luvun maailman hienoimpia miesten korkokenkiä kuin vaikkapa tuossa:
 
http://home.att.net/~zrxwest/ritchie_blackmore.JPG
 
Yhdet löysin joskus kirpparilta, mutta eivät ole noin upeat.

 
http://www.dressthatman.com/pages/DISCOshoes.htm
 
If you are a big tree, we are a small axe.
Sir Henri
17.10.2009 21:04:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

LepakonNahka: http://www.dressthatman.com/pages/DISCOshoes.htm
 
Hohoo, kiitoksia. Tyyriitä ovat mutta aika hemmetin hienoja. Nyt tiedän, että niitä kutsutaan platform-kengiksi.
 
Bedcompany
18.10.2009 20:50:26
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ajoin taannoin Pitäjänmäen(Helsinki) läpi bussilla ja huomasin ikkunasta jonkun liikkeen, jossa oli mainoskyltti saappaan kuvalla ja luki ''BOOTSEJA''.
 
Onkos kellään tietoa tuosta liikkeestä? Kun muuten ei ole Pitäjänmäkeen paljon asiaa, niin ei viittisi bussista poistua vaan tuon takia pelkästään.
 
longinus
20.10.2009 22:18:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minulle yleisintä on miesten nahkakengät, mustana. (siis sellaiset mitä nyt yleensä varmaan tässä iässä käytetään rippipuvun kanssa tjms.) Hyvä ja varma valinta. Kestävät sääolosuhteita suhteellisen hyvin ja niillä on hyvä kävellä. Myös niin sanotut nahkaiset "pappas-kengät", joissa ei ole nauhoja on kivat kun ne saa nykäistyä niin ripeästi jalkaan.
 
Sam Hotman
20.10.2009 22:54:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minulta löytyy yhdet mustat Converset, yhdet Niken terminatorit ja yhdet Niken Dunkit.
 
''rockilla saa pillua ja hevillä karvasia äijiä moshaamaan lavan eteen''- hibernance
Bedcompany
25.10.2009 13:02:57
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onkos kellään kokemusta Johnny Bulls-merkkisistä bootseista? Anttilassa näkyi olevan semmottii.
 
Aki
25.10.2009 15:24:01
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eccot on hurjan mukavat. Suosittelen.
 
"Epäreilua tuomita koko paketti 99,9%:n perusteella." -Jucciz, 2008
Bedcompany
30.10.2009 20:23:37
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miten maalitahrat saisi pois nahkakengistä?
 
JPQ
30.10.2009 20:28:21
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aki: Eccot on hurjan mukavat. Suosittelen.
 
riippuu jalasta mikä mukavaa mutta uskoisin jos jaloissa vikaa yksi hyvä vaihtoehto. ps. monella oikeasti jotain pientä jossain tai minusta kaikilla eri juttu mikä löytyy ja mitä tarvitsee hoitaa edes vaate/kenkä valinnalla.
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «