Muusikoiden.net
17.05.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Hevareille!!
1 2 3 4
Pikku neiti
28.09.2008 17:59:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitäs mieltä olette katjuista ja niitti kamasta?
 
JPQ
28.09.2008 18:44:04
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitäs mieltä olette katjuista ja niitti kamasta?
 
Heviäkin kuuntelen jonkun verran niin sanoisin olennainen osa. perus settiin kuuluu. puhun minulle hevareista muodustuneen käsityksen pohjalta.
 
Niklodeus
28.09.2008 18:46:25
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ketjua ja niittiä löytyy kyllä.
 
Wanna-be tr0lli.
Horatius-87
28.09.2008 18:48:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sitä mä olen aina ihmetelly että miksi ihmiset kysyvät netissä ihmisten mielipiteitä, esimerkiksi juurikin vaatetuksessa. Jos kaikki sanovat että on tosi cuulia pukeutua vessapaperiin, niin pukeutuuko joku vessapaperiin? No joo.
 
"There is a special place in hell for women who don't help other women."
south_of_heaven
28.09.2008 19:01:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos kaikki sanovat että on tosi cuulia pukeutua vessapaperiin, niin pukeutuuko joku vessapaperiin? No joo.
 
Eikö muodissakin ole kyse juuri tästä?
 
Guitars are like assholes; Everybody has one.
Mursukanta
28.09.2008 19:14:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sitä mä olen aina ihmetelly että miksi ihmiset kysyvät netissä ihmisten mielipiteitä, esimerkiksi juurikin vaatetuksessa. Jos kaikki sanovat että on tosi cuulia pukeutua vessapaperiin, niin pukeutuuko joku vessapaperiin? No joo.
 
Joskus kysytään siltä varalta jos jokin vaatemuoti liittyisi johonkin alakulttuuriin. Esim. jokin vaatetuskoodi liittyisi äärioikeistolaiseen meininkiin kun itse sattuu olemaan kommunistianarkisti. Mitään ei ole kiveen hakattu mutta näistä on mukava tietää ennenkun pistää rahaa menemään.
 
Normaalisti ihmisten mielipiteillä ei ole mitään väliä.
 
Kukkis 77
28.09.2008 19:25:54
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä en käytä enää mustia vaatteita enkä varsinkaan bändipaitoja ku yks jätkä netissä sano että se ei oo tr00.
 
"Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki
hullu_ukko
28.09.2008 19:56:15 (muokattu 28.09.2008 19:59:29)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://muusikoiden.net/dyn/users/45336.jpg
 
Suosittelen kyllä. Saa ihan vitusti rispektiä ainaki Mikkelin UG-piireissä, jos pukeutuu muovipusseihin! TRÄS METAL!
 
Mitä? Ihan oikeasti sain kyllä osakseni niin ihailevia katseita, kun kuljin muovipusseihin pukeutuneena Visulahdessa.
 
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Vedä käteen. Mitä varten pitää alkaa vittuilemaan ilman syytä, en edes ole aivoton mulkku joka vetää epämusikaalisesti hikisistä tabloista, vaan fiiliksellä ja korvalla.-Kondensaattori
Niklodeus
30.09.2008 15:06:09
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sitä mä olen aina ihmetelly että miksi ihmiset kysyvät netissä ihmisten mielipiteitä, esimerkiksi juurikin vaatetuksessa. Jos kaikki sanovat että on tosi cuulia pukeutua vessapaperiin, niin pukeutuuko joku vessapaperiin? No joo.
 
Ööö.. Kyllä.
 
Wanna-be tr0lli.
Sergei Fallinen
30.09.2008 18:36:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ööö.. Kyllä.
 
Niin, siis minkä takia ylipäätään vaatteita pidetään? Ihmisten mielipiteiden takia, koska muuten kaikki pitäisivät sinua jonain vtun pervona, eihän vaatteiden pitämiselle mitään käytännön perustetta löydy.
 
TKT
30.09.2008 19:01:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miksi edes pitää vaatetuksella näyttää, millaista musiikkia kuuntelee.
 
"The secret to succes, whether it's women or money, is knowing when to quit. I oughta know: I'm divorced and broke." - Sonny Crockett
-Lassi-
30.09.2008 19:23:40 (muokattu 30.09.2008 19:25:16)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miksi edes pitää vaatetuksella näyttää, millaista musiikkia kuuntelee.
 
Ego kasvaa ja muut näkee, että nyt on kyseessä nii kova jätkä että pitää tehä sille tietä ettei se lyö.
 
Näin siis jos kyse on hevistä.
 
Hopparit on pellejä. Niillä ei ole edes egoa mitä kasvattaa vaatetuksella. Hoppareille ei tehdä tietä, vaan se näytetään niille lähimpään sirkukseen taikka mielisairaalaan.
 
"Hei kattokaa mua, mä riehun!!"
Rauniotorni
30.09.2008 19:33:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miksi edes pitää vaatetuksella näyttää, millaista musiikkia kuuntelee.
 
Jos bändipaidat ovat omasta mielestään hienoja ja pitää bändistä niin eikö niitä saisi sitten pitää, samalla tukee sitä bändiä.
 
It's fucked to hear one idiot's words, but worse to see others believe it
Juhani_ko
30.09.2008 19:57:03
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rumat kuluneet vaatteet, pitkä likanen moppi ja kohtuullinen känni. Nii ja eikä mitään tennareita tms.
 
Nyt on kuuminta hottii olla siististi cool.
Sam Hotman
30.09.2008 20:44:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miksi edes pitää vaatetuksella näyttää, millaista musiikkia kuuntelee.
 
Tai jos ylipäätään sattuu pitämään sellaisista vaatteista eikä mistään nykypäivän homopaska muodista.
 
Löytyykö kiinostusta mnetin junnumiittiin? Lähetäppä huoneanomusta jäsen Hohhoijaa:lle http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=766
Horatius-87
30.09.2008 21:21:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin, siis minkä takia ylipäätään vaatteita pidetään? Ihmisten mielipiteiden takia, koska muuten kaikki pitäisivät sinua jonain vtun pervona, eihän vaatteiden pitämiselle mitään käytännön perustetta löydy.
 
No kyllä mua paleltais. Varmaa. Siitähän se ajatus varmaa lähti?
 
"There is a special place in hell for women who don't help other women."
Sam Hotman
30.09.2008 22:13:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No kyllä mua paleltais. Varmaa. Siitähän se ajatus varmaa lähti?
 
Lueppas raamattua ;) Siinä sanotaan jotai sellasta, että kun ne eeva ja aatami söi sen kielletyn puun hedelmiä, niin he alkoivat hävetä alastomuutta ja alkoivat peittää taktiset paikat viikunan lehdillä.
 
Löytyykö kiinostusta mnetin junnumiittiin? Lähetäppä huoneanomusta jäsen Hohhoijaa:lle http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=766
Horatius-87
01.10.2008 15:05:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jeap, raamattuhan tunnetusti tietää kaiken :D
 
"There is a special place in hell for women who don't help other women."
BassLass
01.10.2008 15:43:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jeap, raamattuhan tunnetusti tietää kaiken :D
 
Nyt jätkät menee keskustelu liian aralle aihealueelle muusi-koiden.netissä.
 
Mutta niin...pysyn edelleen kannassani että se onse katse.
 
hevipossu
19.10.2008 19:27:09
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä oon hevari
 
Mexican seafood
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «