Muusikoiden.net
17.05.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Aurinkolasit
1 2 3 4 59 10 11 12 13
Tympee Huttunen
15.06.2021 07:48:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ray Baneista tipahti linssi ihan mystisesti. Onneksi sen sai melko helpolla napsahtamaan takaisin paikalleen.
 
KTR2
15.06.2021 11:13:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tokmannilta lähti huimaan neljän euron hintaan tämmöset Mökkinaapuri-lasit: https://imgur.com/kZ3Ku0R
 
jalokala ui raukeana haaviini, ajatuksissani tuoresuolattu lohi, loimulohi, savulohi, lohi, hiillostetut lohenevät ja tietenkin lohikeitto
KTR2
15.06.2021 13:48:02 (muokattu 21.06.2021 14:38:08)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oon tässä katellu vähän Ebaysta aurinkokakkuloita. Kiinnostais ehkä tilata tuolta jotkut semi-halvat: http://www.ebaystores.co.uk/slimshadiescelebritysunglasses
 
Jos ei pue, niin eipä tuu menetettyä hirveitä summia. Joskus mulla oli viiden dollarin wayfarer-kopiot mitkä omaan pärstään sopi yllättävän hyvin. Jäi sitten auton repsikanpenkille ja heitin huomaamatta raskaan kassin siihen päälle. Räks.
 
Ohutsankaset pilottimallit ja vastaavat kiinnostais, mutta jotenkin tuntuu että omaan naamaan ei ihan joka malli käy. Kattellaan.
 
jalokala ui raukeana haaviini, ajatuksissani tuoresuolattu lohi, loimulohi, savulohi, lohi, hiillostetut lohenevät ja tietenkin lohikeitto
Funkånaut
13.02.2024 09:01:37
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ostin viime kesänä käytettynä Persolin taitettavat aurinkolasit. Ovat olleet aktiivisessa käytössä, ja olen ne taas kaapista kaivanut kevätauringon kaveriksi kasvoilleni killumaan. Mainio ostos, kun taitettuna kotelossaan eivät vie paljoa tilaa taskussa. https://lenshop.eu/sunglasses/550723-persol-9714s-24-33
 
"Lauserakenteesi on syvältä ja heppisi pieni."
Vessajono
13.02.2024 22:00:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on edelleenkin vuonna 2003 ostetut Aviatorit. Pitäs varmaan ostaa uudet, mutta en oo oikeestaan keksiny että miksi.
 
Once is a mistake, twice is a jazz
Bullitt
14.02.2024 19:41:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vessajono: Mulla on edelleenkin vuonna 2003 ostetut Aviatorit. Pitäs varmaan ostaa uudet, mutta en oo oikeestaan keksiny että miksi.
 
Miten helvetissä aurinkolasit voivat pysyä noin kauan ehjinä ja tallessa?
 
On pirun rankkaa olla hyvä jätkä.
Vessajono
14.02.2024 20:38:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bullitt: Miten helvetissä aurinkolasit voivat pysyä noin kauan ehjinä ja tallessa?
 
Yksinkertaista, rakas Watson: ei riko tai hukkaa niitä. On niitä vähän jossain kohtaa korjailtu kun toinen linssi ei meinannut pysyä kiinni mutta siinäpä se. Suurimmaksi osaksihan ne on kyllä ollu mulla autossa, mutta kyllä kai nyt jokaisella täysjärkisellä ihmisellä on erikseen oikeat aurinkolasit ja festari- yms. ryyppyreissulasit.
 
Once is a mistake, twice is a jazz
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 59 10 11 12 13

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «